“Scoala altfel” cu Crucea Rosie

1


În perioada 18-22 aprilie 2016, în săptămâna “Școala altfel”, echipa Crucii Roșii Bacău a fost, ca în fiecare an, alături de cadrele didactice și de elevii din județul Bacău. Ne-am bucurat să sprijinim această inițiativă în cadrul căreia elevii participă la diverse activităţi extracurriculare şi extraşcolare cu prezentări ale activității Crucii Roșii, cu demonstrații de prim ajutor sau lecții de Drept Internațional Umanitar.

Enumerăm câteva dintre aceste acțiuni, începând cu demonstrațiile de prim ajutor în fața elevilor de la Școala Gimnazială nr. 1 din comuna Luizi Călugăra, precum și la COLEGIUL NATIONAL PEDAGOGIC „STEFAN CEL MARE” din Bacău. Tot în aceste zile, am primit la sediul Crucii Roșii Bacău vizita elevilor din clasa a III-a de la Scoala Ion Creangă.

Micuții au participat la o serie de demonstrații privind acordarea primului ajutor, conștientizând astfel importanța dobândirii acestor cunoștinte. Totodată, au aflat de la colegii noștri care sunt dotările unei ambulanțe și cum trebuie procedat în caz de urgență.

Colegii noștri voluntari au efectuat o instruire de Drept Internațional Umanitar pe tema migrației, un fenomen foarte actual, la Colegiul Național Gheorghe Vrănceanu din Bacău.

În data de 20 aprilie, ne-au vizitat la sediu și elevii de la Palatul Copiilor, care au aflat cu această ocazie câteva coordonate despre istoricul Crucii Roșii Române, precum și cele mai importante activități ale organizației nostre.

Vom continua să desfășurăm acțiuni în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean și cu unitățile de învățământ din județul Bacău și în perioada următoare, până la încheierea anului școlar.



Raspunderea juridica a comentariilor revine in totalitate autorilor. Inainte de a comenta, cititi Standardele comunitatii! Nu vom accepta comentariile rasiste, xenofobe, care indeamna la ura sau care incita la violenta. In cazul in care considerati ca un comentariu deja aprobat ar trebui eliminat, va rugam sa ne instiintati folosind acest formular.

LĂSAȚI UN MESAJ