Campania murdara derulata, in ultimele doua saptamâni, de Romeo Stavarache are o explicatie: prabusirea incredibila in sondaje a acestuia. Daca in urma cu un an edilul statea pe un procent de 60 la suta in intentia de vot, astazi penelistul aliat cu “mafiotii” din PSD mai contabilizeaza in jurul a 30 la suta.
Caderea in sondaje a primarului in functie pare cu atât mai impresionanta, cu cât analizam costul campaniei lui Stavarache. Primarul a “spart” in campania sa milioane si milioane de euro (tiparirea almanahului ceausist “Bacau. Acasa”, 4 tipuri de panotaje, meshuri cu nemiluita, afise, bannere etc). In mediul politic bacauan exista voci care atesta ca Romeo Stavarache a cheltuit aproximativ 5 milioane de euro in campania sa electorala.
Momirea bacauanilor cu taloane false de analize medicale, dar si diversele pomeni din arsenalul mitei electorale (pachetele, tichete valorice etc) par sa-i fi venit de hac edilului, bacauanii dându-si seama cu cine au de-a face cu adevarat.
Ascensiunea candidatului independent Dumitru Sechelariu complica si mai mult ecuatia candidaturii lui Stavarache, fostul primar al Bacaului aflându-se – de o saptamâna – la 3-4 procente in fata focsaneanului care ne conduce Primaria. Disperarea din campania lui Stavarache este motivata si de faptul ca in ultimii 8 ani, primarul s-a ales cu mai multe “bube” administrative, o eventuala debarcare a sa din fotoliul de edil sef echivalând cu demararea anchetelor penale. (L.B.)















