Pentru grupele de vârstă 0-4 ani , educatorul trebuie să ofere informaţii copilului despre ; “ bucuria și plăcerea de a atinge propriul corp, despre masturbarea timpurie , descoperirea corpului și a organelor genitale proprii faptul că plăcerea apropierii fizice este o parte normală din viața fiecărui om .. despre diferite tipuri de relații , diferite relații de familie…”
Pentru copii de la 4 la 6 ani ,ajungem la un alt nivel educaţional, superior, nu-I aşa? În care, educatorul /învăţătorul trebuie să ofere informaţii copilului despre; “… relaţiile cu persoane de același sex , diferite tipuri de relații (de familie) • conceptele diferite despre familie… experiențele bune și rele ale propriului corp/ce te face să te simți bine? (ascultă-ți corpul)” Educatorul în egală măsură trebuie să ; “ ajute copilul şi să accepte diversitatea ”.
De la vârsta de 6 pana la 9 ani copilul trebuie să fie educat, informat despre, cităm, să n-avem vorbe, despre ; “ dragoste, îndrăgostire , tandrețe , sexul în media (inclusiv pe internet), bucuria și plăcerea de a atinge propriul corp (masturbarea/ auto-stimularea) , limbajul sexual corespunzător • actul sexual..” În paralel, învăţătorul trebuie să, cităm; “ ajute copilul să-şi formeze o înţelegere despre „sexul acceptabil” (acord reciproc, voluntar, corespunzător vârstei, corespunzător contextului și auto-respect)” .
Cu această înţelegere, după instrucţia anterioară, copilul poate ajunge perfect manipulabil sexual, deşi pretextul acestei educaţii, declarative, ar fi contrariu. Nu mai continuăm cu citatele întrucât sunt într-un crescendo al absurdităţilor. Pe măsură ce copilul este modelat în sensul de mai sus , el devine victima hedonismului instituţionalizat. Toate aberaţiile citate mai înainte sunt extrase dintr-un document oficial al OMS (Organizaţia Mondială a Sănătăţii) , a “Biroului Regional OMS pentru Europa – Standarde pentru educația sexuală în Europa – Un cadru pentru factorii de decizie politică, specialişti și autorităţi din domeniul educaţiei și sănătăţii”.
Aceasta este matricea în limitele căreia OMS recomandă europenilor standardele de calitate ale educaţiei sexuale şi poate fi accesat, pentru conformitate, pe adresa https://www.bzga-whocc.de/fileadmin/user_upload/Dokumente/BZgA_Standards_Romanian.pdf
Legea 45/2020, care introducea obligativitatea educaţiei sexuale în şcoli, a fost amendată de parlament, astfel incat educatia sexuală nu mai e obligatorie. Dar acest ultim vot a fost determinat de luările de poziţie ale organizaţiilor de părinţi, ale specialiştilor şi nu în ultimul rând implicarea cultelor din România. Surprinzător, legea educaţiei sexuale în şcoli, iniţiată de USR a trecut cu votul unanim a întregului arc parlamentar şi deşi era neconstituţională, preşedintele a promulgat-o fără nici o rezervă, înaintea celei mai mari sărbători a creştinătăţii. A se vedea argumentele de neconstituţionalitate în materialulul nostru din 08. aprilie a.c. https://www.desteptarea.ro/uraciunea-pustiirii-a-intrat-in-temple/ Pe de altă parte argumentele susţinătorilor acestei legi, dar şi argumentele OMS excelează prin ruptura de logică formală şi nu numai.
Astfel, un prim argument, acela că “Educația sexuală se bazează pe abordarea drepturilor omului (cu privire la sex și reproducere)” e corect ca deziderat dar absurd, dacă se raportează la vârsta celui educat, între 0 şi 6 ani sau 6 şi 9 ani. În logica acestui raţionament dreptul la copilărie şi inocenţă devine doar teoretic. Argumentul aceluiaşi material al OMS, după care această educaţie timpurie ar preveni efectele negative ale programelor media ce au conţinut sexual, dacă ar fi adevărat, pentru identitate de raţiune ar trebui să introducem în programa celor mici şi tehnica prevenirii asasinatelor şi ştiinţa manipulării armelor, pentru că în conţinutul media se regăsesc nu numai ficţiuni privind actele de agresiune, tortura, razboi etc. dar şi în realitatea imediată aceste fapte se regăsesc aproape zilnic pe canalele de ştiri. Pentru acelaşi raţionament, copii de la 0 la 6 ani, care trebuie educaţi în ceea ce priveşte procedura utilizării prezervativului şi masturbării, trebuie educaţi şi instruiţi si în vederea manipulării şi obţinerii permisului de port armă, pentru a preveni agresiunile.
Exemplele privind numărul mare de avorturi nu se datorează lipsei educaţiei sexuale în scoală, ci lipsei de educaţie religioase, morale, etice şi civice. Toleranţa de orice tip nu se învaţă în cadrul orelor de educaţie sexuală ci a orelor de educaţia civică şi nu în ultimă instanţă, prin exemplul personal al părinţilor. Dar de ce se promovează o astfel de lege? Pentru că ea reprezintă încã una dintre metodele de stãpânire si manipulare a maselor de oameni prin sexualizarea modului lor de viaţă şi fărâmarea reperelor morale. Legea 45/2020 e în acord cu amoralitatea „statului democratic”. O generatie educată potrivit standardelor OMS poate fi „exploatată” pe o perioadã scurtã, dar cu atât mai eficientã. Un tânãr stors de energie neuro-endocrinã moare repede, dar dã un mare randament între 20 si 30 ani.
O astfel de „generatie de cursã scurtã” nu are pretentii civice, alimentare, de habitat si, cu atât mai putin, spiritual-culturale. Nu impune dificultãti în ce priveste plata pensiei sociale. (aici avem explicatia declaraţiilor unor oficiali europeni privind generatia pensionarilor, prea mulţi în opinia lor, pentru bugetul comunitar). Legea educaţiei sexuale a întredeschis uşa şcolii atât cât să poată fi introdus levierul principiilor aparent defensive, privind interesul comunităţii şi care, mai apoi, prin forţa de coerciţie a statului se va impune având în vedere cadrul deja creat.
Şi încă ceva pentru susţinătorii acestei abominaţiuni. Într-o analiza intitulată Re-examinarea dovezilor: Educația sexuală completă în școli în Statele Unite ale Americii, realizată în anul 2019, de Institutul pentru Cercetare și Evaluare din SUA, organizație independentă cu peste 25 de ani de experiență în evaluarea programelor de acest tip, arată că programele de educație sexuală în școlile publice nu sunt eficiente, iar unele au dus chiar la creșterea ratei sarcinilor la adolescente, la reducerea vârstei debutului sexual, precum și la comportamente sexuale riscante. Reputatul psiholog criminalist Prof .Dr. Tudorel Butoi a declarat într-un interviu publicat pe 4 mai; “….Consider această chestiune (a educației sexuale în școli – n.r.) teribil de naivă dacă n-ar fi de rea credință. Trendul educațional își dispută un segment de copii, de la 0 la 16 ani. În spatele disputei pe acest segment de tineri există nevoia de atragere a copiilor spre zona LGBT, spre zonele traficului de persoane și anume, de copii pentru prostituția de tip infantil și spre pornografia infantilă.”
Jr. Adrian M. Ionescu














