sâmbătă, 20 decembrie 2025

CET isi tine clientii in bai de aburi

Locatarii blocului 100 de pe strada Prelungirea Bradului fac sauna de nevoie. O conducta a sistemului de termoficare a cedat inca de saptamana trecuta, dar nu a fost inca reparata. Apa fierbinte tasneste cu presiune in canalul de sub trotuar si se infiltreaza in subsolul blocului. „Am anuntat dispeceratul de la CET, dar nu s-a rezolvat problema tot weekend-ul, ne-a declarat indignat Ciprian Parinceanu, locatar. Sambata a aparut o echipa, a facut ceva, o improvizatie, dar fara efect.” Aburii au invadat scara A a blocului 100 de pe Prelungirea Bradului. In mai multe boxe s-a adunat apa fierbinte. „Deja sunt afectati locatarii de la parter, le miroase in casa, ne-a declarat si Gheorghe Scarlat. Nu inteleg de ce nu s-a intervenit mai repede. Ce asteapta CET-ul?” Explicatia este foarte simpla: CET asteapta sa intervina la avarii firmele cu care a incheiat contract pentru astfel de lucrari. Numai ca, se pare, acestea tin mult la weekend-ul lor liber. „Am fost instiintati despre avarie, ne-a declarat Elena Cirnu, purtator de cuvant al CET. Sambata s-a deplasat in zona o echipa de la dispeceratul nostru, pentru constatare. Am anuntat SC Segama, care va remedia avaria. Luni golim instalatia, iar marti se vor apuca de treaba”. Conform celor declarate de reprezentantii CET cu alte astfel de ocazii, societatile agreate pentru reparatii accidentale pe sistemul de termoficare trebuie sa intervina in doua ore de la momentul in care li s-a semnalat avaria. Numai ca locatarii de pe Prelungirea Bradului au avut nesansa unei avarii de weekend. Chiar daca blocul este degradat de apa fierbinte si de aburi, tot ce vor obtine de la CET este… favoarea de a le fi golit subsolul.

Doina Mincu





spot_img