sâmbătă, 27 decembrie 2025

Prabusitul Stavarache, umflat cu pompa de televiziunile din Bucuresti

Au aparut sondajele de influentare a opiniei

Pe ultima suta de metri a campaniei electorale au inceput sa apara nelipsitele sondaje de influentare a opiniei publice. O televiziune de stiri centrala, ferventa sustinatoare a USL, a dat ieri publicitatii un sondaj de opinie realizat pe municipiul Bacau. Conform sondajului, primarul in functie – Romeo Stavarache – ar fi creditat cu 40 la suta, in timp ce principalul sau contracandidat – omul de afaceri Dumitru Sechelariu – ar acumula 39 la suta din optiunile electoratului bacauan. Sondajul prezentat de respectiva televiziune avea o marja de eroare de 3,3 la suta, aceasta fiind – se pare – in dreptul candidatului Stavarache. Procentul acestuia a fost umflat, cel mai probabil din dorinta de manipulare a electoratului, intrucât de mai bine de o saptamâna Stavarache scade in continuu in preferintele electoratului.
Primarul in exercitiu se afla intr-un evident picaj electoral, dupa ce acum un an era creditat cu aproximativ 60 la suta in sondaje. Stavarache se afla sub 35 la suta in intentia de vot, fiind devansat cu 3-4 procente de fostul primar al Bacaului, Dumitru Sechelariu. Pentru edilul in functie trendul descendent se mentine, pe fondul unei campanii electorale extrem de murdare dusa de acesta, dar respinsa de electoratul bacauan.
Stavarache a aruncat cu aproape 5 milioane de euro in campanie. Numai tiparirea almanahului de inspiratie ceausista “Bacau. Acasa” l-a costat pe primar aproape 1 milion de euro. La asta se adauga alte milioane bune irosite pe 4 tipuri de panotaje electorale, pliante, brosuri, timp de antena la televiziunile centrale etc.
Edilul bacauan se pregateste de o ultima lovitura. Zeci de functionari din Primarie, rude, prieteni si apropiati ai acestora sau ai politicienilor PNL au fost “plasati” la sefia celor 122 de sectii de votare din municipiul Bacau. Se-ntelege de ce! (L.B.)



spot_img