Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) transmite un mesaj de solidaritate față de persoanele și comunitățile afectate de inundațiile severe care au lovit mai multe zone din țară în ultimele zile. În acest context, compania reconfirmă capacitatea deplină de a onora rapid și eficient toate solicitările de despăgubire venite din partea asiguraților care dețin polițe PAD.
„Prioritatea noastră este să intervenim rapid și să gestionăm situațiile într-un mod eficient, în sprijinul persoanelor afectate. Îi încurajăm pe toți cei care dețin o asigurare PAD și care au suferit daune ca urmare a inundațiilor să notifice cât mai curând evenimentele produse, fie direct către PAID, fie prin intermediul asigurătorilor parteneri. Suntem pregătiți să ne îndeplinim rolul esențial de protecție financiară în fața riscurilor catastrofale. Rămânem un partener de încredere pentru comunitățile din România”, a declarat Nicoleta Radu, Director General PAID.
Grație sistemului digital de gestionare a daunelor, PAID poate procesa cererile într-un timp scurt, reducând birocrația și oferind o experiență facilă și accesibilă pentru cei afectați.
Modalități de notificare a daunelor:
-
Direct pe site-ul PAID: www.paidromania.ro (butonul albastru din dreapta sus)
-
Link direct pentru notificare: https://www.paidromania.ro/notify/flow/
-
Telefonic, la numărul: 021 9930
-
Prin asigurătorii parteneri care au emis polița PAD
PAID dispune de fonduri proprii suficiente pentru acoperirea tuturor despăgubirilor necesare și beneficiază de un program de reasigurare în valoare de 1,4 miliarde de euro – cel mai mare din Europa Centrală și de Est. Acest mecanism robust garantează protecția financiară a locuințelor în fața celor trei riscuri majore acoperite prin polița PAD: cutremur, inundații și alunecări de teren.














