24 aprilie 2024
Actualitate„Luna cora, luna inimilor deschise”, o campanie pentru cei mai mici pacienți

„Luna cora, luna inimilor deschise”, o campanie pentru cei mai mici pacienți

Anul acesta am strâns 82.747 lei pentru Laboratorul de recuperare, medicină fizică şi balneologie copii (Bază tratament) aparținând Spitalului Județean de Urgență Bacău.
Vă mulțumim!

Campania „Luna cora, luna inimilor deschise”, desfăşurată în perioada 1 mai – 31 august 2019, a strâns 82.747 lei din donaţiile clienţilor şi din contribuția cora România. Clienţii au putut dona la casele de marcat Tichetul cora (bon valoric de reducere) sau orice sumă de bani pentru care au primit bon fiscal.

Banii vor fi folosiți pentru cumpărarea unor aparate medicale vitale pentru copiii cu probleme de sănătate. Anul acesta, fiecare hipermarket cora a adoptat o cauză și, în parteneriat cu un spital sau cu o asociație de profil (Salvaţi Copiii!, Fundaţia Dăruieşte Aripi, Asociația Little People, Spitalul Grigore Alexandrescu, Spitalul Fundeni, Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii Cluj-Napoca, Secţia de Pediatrie a Spitalului de Urgenţă Drobeta, Spitalul Constantin Opriş Baia Mare, Spitalul Judetean de Urgenţă Bacău), a stabilit lista echipamentelor necesare. Astfel, donațiile din campania „Luna cora, luna inimilor deschise” vor contribui la dotarea secţiilor de pediatrie, în special de urgenţă.



„Noi, la cora România, știm cât este de important să ne implicăm în viața comunităților în care activăm și să luăm parte la acțiuni de responsabilitate socială. Știm, de asemenea, cât de important este să dăm o mână de ajutor pentru ca micii pacienți să beneficieze de cele mai bune condiții în spitale. Suma strânsă ne dovedește că facem parte din comunități care au înțeles nevoia de solidaritate și le mulțumesc clienților cora România că au fost, ca în fiecare an, alături de noi în acest demers. Le mulțumesc în aceeași măsură colegilor de la casele de marcat, care au fost implicați direct și activ în campanie. Împreună, chiar schimbăm ceva!”, a declarat Thierry Destailleur, director general cora România.

„Luna cora, luna inimilor deschise” este o acţiune de tradiţie cora. Prima campanie a fost implementată în 2006, când reprezentaţii cora au hotărât că vor numi luna mai „luna cora” și, de atunci, an de an, este organizată o acţiune de strângere de fonduri împreună cu clienţii cora. Cu timpul, conceptul a fost extins și acum campania se desfășoară pe parcursul mai multor luni. Clienții fideli știu deja că această campanie este atașată brandului cora și susțin fiecare ediție, demonstrând că ne putem baza pe ei în sprijinirea unor cauze importante.

**

Despre cora România

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, grupul operează acum în 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil în București, Constanța, Cluj, Bacău și Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online. A fost lansată şi aplicaţia cora, pentru o experienţă îmbogăţită a consumatorului pe spaţiul de vânzare şi pentru o mai bună organizare a listei de cumpărături, dar şi a beneficiilor de fidelitate. Aplicaţia cora poate fi descarcată gratuit din App Store şi Google Play. Filosofia cora România îi are în centru pe consumatori, cărora le oferă produse și servicii de calitate, la prețuri accesibile.

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri