16 aprilie 2024
ActualitateCall-center dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze...

Call-center dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale

Băcăuanii care vor să afle date privind modul în care vor putea alege noul furnizor de energie electrică au la dispoziție o linie telefonică special înființată de Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE). Facilitatea apare în contextul în care, de la 1 ianuarie, piaţa de energie electrică s-a liberalizat şi foarte puţini clienţi casnici au înţeles cum pot face schimbarea operatorului de electricitate. Începând cu această dată, dacă păstrează actualul contract, consumatorii care erau până acum în regim reglementat vor plăti preţuri mai mari cu 13-26%. În aceste condiții, autorităţile şi specialiştii recomandă consumatorilor casnici să încheie contracte pe piaţa concurenţială, cu actualul furnizor sau cu un altul, licenţiat de ANRE.

Prin urmare, apelând numărul de telefon 0374.554.265, de luni până duminică, în intervalul orar 08:00-18:00, (tarif normal din orice reţea fixă sau mobilă), clienţii casnici din piaţa de energie electrică (dar şi de gaze naturale) pot cere lămuriri privind procesul de încheiere a unui contract în piaţa concurenţială.

De altfel, încă din prima zi de la introducerea liniei telefonice, aproape 500 de consumatori au apelat la acest serviciu, majoritatea persoane în vârstă, cel mai bătrân fiind de 89 de ani. Oamenii au fost interesați, cel mai mult, să afle date legate de preţul energiei de la 1 ianuarie, în cazul în care nu trec în piaţa concurenţială, sau despre cum se poate folosi comparatorul de preţuri de pe site-ul ANRE. Termenul până la care consumatorii casnici pot încheia contracte de furnizare a energiei electrice pe piaţa concurenţială a fost prelungit până la finalul lunii martie.



spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri