16 mai 2024
ActualitateBataie de joc marca E.ON la adresa bacauanilor

Bataie de joc marca E.ON la adresa bacauanilor

Sute de bacauani au asteptat si miercuri ore intregi la ghiseele E.ON pentru a semna contractele de furnizare a gazelor. Pe lânga faptul ca au stat foarte mult la rând, dupa-amiaza sistemul informatic a cedat si odata cu el si rabdarea oamenilor. “La ora 14, ne-au anuntat ca s-a blocat sistemul si ca nu ne pot rezolva. Din cauza asta, a inceput agitatia. Unui om i-a venit rau. A picat si l-a luat salvarea. Am zis ca stam atâtea ore, pe banii cui? Noi ii platim, din bani nostri. Am cerut o condica de reclamatii, nu au, am cerut sa vina cineva din conducere. Nu a venit! Nu-i corect nici sistemul. Când vin la 3 luni la regularizare, de ce nu vin cu contractul sa-l semnam in prezenta lor?”, a povestit Elvira Radu. “Sa-si aduca calculatoare de capacitate sa nu li se blocheze. Eu vin sa-i rog cu bani si ei nu mi-i iau, hotii”, a spus si Ioan Livescu, extrem de iritat. “Am cinci ore de când stau la rând si nu am rezolvat nimic. Nimeni nu ne da nici o explicatie. Sunt platiti din banii nostri si nu-si face nimeni datoria”, a explicat Costica Sandu, un alt bacauan. Intr-un final, reprezentantii companiei au decis sa aplice o alta modalitate de lucru. Oamenii au lasat hârtiile primite prin posta si copiile dupa buletin si vor primi ulterior contractele.
Reprezentantii companiei au recunoscut ca au intâmpinat probleme cu sistemul informatic, dar nu au dat explicatii cu privire la cauze. „Din pacate, un blocaj al sistemului informatic survenit in jurul orei 14.30 a generat un timp mai indelungat pentru preluarea solicitarilor venite din partea consumatorilor. E.ON Energie România depune toate eforturile pentru solutionarea cererilor venite din partea clientilor sai, astfel ca programul de lucru al zilei de astazi (n.r. miercuri, 6 februarie) va fi prelungit in vederea preluarii tuturor solicitarilor”, a declarat Corneliu Zait, purtator de cuvânt al E.ON Moldova
Pentru a evita cozile si aglomeratia, compania informeaza ca sunt si alte modalitati de a rezolva aceasta problema, respectiv, prin telefon, posta sau e-mail. in cazul celor care trebuie sa-si reinnoiasca contractele, exista varianta de a solicita companiei sa trimita prin posta contractul, care trebuie completat si semnat de client si ulterior retransmis, prin posta. Numai in ultima luna, la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor au sosit 4 reclamatii privind furnizarea gazelor si alte 3 in legatura cu furnizarea energiei electrice. Institutia va mai purta discutii cu furnizorul pentru a-si schimba relatia cu bacauanii.

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri