Cititorii sunt cu ochii pe Bacau
Un cititor ne-a semnalat faptul ca, recent, podul de la Serbanesti a inceput sa fie tranzitat de masini de mare tonaj care nu au ce cauta, potrivit restrictiilor de tonaj, pe aceasta pasarela. Domnul a urmarit cu atentie intreaga desfasurare de forte si ne-a trimis o galerie interesanta de fotografii. Pas cu pas, soferul a urmarit traseul masinilor de mare tonaj de la tranzitarea pe pod, pâna la intrarea in curtea imprejmuita de panouri inscriptionate cu numele societatii Conextrust.
„Trei ani de zile am asteptat consolidarea podului de la Serbanesti , am inconjurat kilometri prin Letea Veche, iar acum am ajuns bataia de joc a unor investitori care vor sa isi protejeze veniturile, nerespectând indicatorul care limiteaza tonajul acceptat pentru trecerea pe podul de la Serbanesti. De un timp, de când a inceput constructia de lânga pod exista o problema!”, ne-a scris Gica Popescu. Exista o explicatie pentru aceasta situatie. „Societatii Conextrust i se permite libera trecere pe pod si pe strada Mioritei intrucât pe Bulevardul Unirii are o baza de materiale. Acestea vor fi folosite pentru lucrarile care au demarat la Podul de la Margineni, o investitie de interes public, in beneficiul municipalitatii”, a precizat Ionut Tomescu, purtator de cuvânt al Primariei Bacau. Pe pod nu pot trece camioane cu un tonaj mai mare de 10 tone. Permisul de libera trecere este valabil pe perioada lucrarilor. Recent, Primaria Bacau a dat ordinul de incepere a lucrarilor la Podul de la Margineni si Calea Moinesti. Acestea vor dura maximum doi ani de zile si vor costa 38 de milioane de lei.















