Locatarii de pe scara C a blocului 3, strada Ionita Sandu Sturza, au decis sa monteze un interfon la intrare. Au adunat banii si au contactat o firma de profil. „De cand au pus aparatul, numai probleme avem cu el, ne-a declarat Victor Iftimie, sef de scara. Sunt trei saptamani de cand se tot defecteaza. Cartela actioneaza abia dupa trei incercari. Altadata se blocheaza butonul. Nici macar tabel cu numele locatarilor si codul fiecaruia nu a pus firma. Am insistat la firma sa il repare, dar mi s-a inchis telefonul in nas”. Victor Iftimie, sef si la scara B, arata, pentru comparatie, interfonul vecinilor, care merge perfect de la montare. Marian Capraru, reprezentantul firmei, ne-a declarat ca tocmai locatarul care reclama este vinovat de proasta functionare a interfonului. „Cand am terminat lucrarea, nu era nicio problema. Problema este ca acea usa, fiind foarte veche si grea, nu se inchidea perfect. Locatarii au adaugit-o cu o bucata de fier, ca sa nu joace in incuietoare. Au stricat totul. A trebuit sa pilesc fierul. Dupa ce am reparat, domnul Iftimie a facut incercari vreo 10 minute. Nu erau probleme. Ulterior m-a anuntat ca iar s-a stricat.” Marian Capraru sustine ca interfonul este in perioada de garantie si nu va refuza reparatiile necesare, dar ca nu poate sta numai la usa acestui bloc.
[ad#stire] „In plus, am primit numai jumatate din bani”. Reprezentantul locatarilor spune ca are suma de 650 de lei, care mai este de plata, dar o va achita atunci cand firma va face treaba de calitate. „Inca mai suparat decat pe cei de la firma sunt pe Protectia Consumatorului, unde m-am adresat si mi s-a spus ca ei nu se ocupa de astfel de conflicte, ci de carnati, de exemplu”.
Doina Mincu















