25 aprilie 2024
EconomieMetro Bacau - 14 ani pe o piata in continua dezvoltare

Metro Bacau – 14 ani pe o piata in continua dezvoltare

Compania Metro Cash & Carry marcheaza implinirea a 14 ani de la deschiderea magazinului sau din Bacau, unul dintre primele care au fost inaugurate de aceasta la intrarea sa pe piata româneasca. Un interval de timp in care Metro a devenit lider in domeniul cash & carry.

Metro Cash & Carry România a lansat, in anul 2008, la nivel national, programe de consultanta specializata, pentru a sprijini clientii in domeniul ospitalier HoReCa (hoteluri, restaurante, catering) si comertul traditional.

Astfel, a putut impartasi din experienta sa antreprenorilor mici din cele doua domenii, pentru a-i ajuta sa-si dezvolte afacerile. De asemenea, pentru intreprinzatorii mici din comertul traditional, Metro România a lansat primul program autohton care le ofera posibilitatea de a face parte dintr-o retea nationala si a beneficia de expertiza unui lider international in domeniul comertului cu ridicata.



In aceeasi nota, prin conceptul „LaDoiPasi” Metro ofera partenerilor consultanta specializata in domenii cheie precum marketing si promovare, administrarea afacerii, pregatirea angajatilor, alegerea sortimentatiei si amenajarea magazinelor, pe toata perioada parteneriatului.

La fel, Metro a fost prima companie care a dezvoltat o platforma de consultanta integrata pentru intreprinderi mici si mijlocii din acest domeniu, prin platforma HoReCa Support&Partnership, si asistenta in consolidarea afacerii, prin platforma „De-ale noastre”, care acum a ajuns in al patrulea an. Tot Metro a fost prima companie din piata de profil care, in 2012, a aplicat o platforma de e-comerce, „METRO Magazin Online”, acum cu 57.000 de clienti si 6.500 de articole.

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri