Daniel Bitere este noul Director de Marketing AGRICOLA

Daniel Bitere
Daniel Bitere

Daniel Bitere, Senior Brand Manager pentru categoria Mezeluri al Grupului Agricola Bacău, este, de luni, 20 noiembrie, noul director de marketing al companiei.

Fostul manager, Carmen Gavrilescu, a anunțat că în continuare va activa în domeniul consultanței.

Daniel Bitere este absolvent al Școlii de Marketing IAA. „Pentru mine – spune noul manager – este un nou început, cu responsabilități crescute, dar care presupune și un teritoriu mai amplu și interesant de explorat. Sunt înconjurat de colegi și parteneri valoroși, am încrederea bordului companiei, iar acesta este cel mai bun «combustibil» pe care îl cunosc.

Cultura în care m-am format este aceea a livrării rezultatelor, în condițiile asumării targetelor și motivării oamenilor. Evident, Agricola înseamnă și emoție, pe care n-o ascund și cu siguranță va fi parte a comunicării noastre, alături de toate atributele raționale pe care brandul le asumă, iar consumatorii noștri le apreciază”.



Conducerea grupului băcăuan îi mulțumește fostului director, Carmen Gavrilescu, pentru dedicare în consolidarea brandului Agricola și a valorilor sale de-a lungul ultimilor ani.

„Brandul Agricola – spune președintele grupului, Grigore Horoi – este, în momentul de față, unul puternic; scorează foarte bine în indicatorii de notorietate și intenție de cumpărare specifici oricăror cercetări. E normal ca oamenii să-și urmeze visurile, iar noi, la Agricola, prețuim oamenii cu viziune.

De-a lungul timpului am generat condițiile creării unei echipe de marketing și comunicare valoroase. Prin urmare, avem în interior capabilitățile de asumare a coordonării activității de Marketing a companiilor grupului.

Succesele în implementarea strategiei de marketing și comunicare din ultimii ani îl recomandă pe Daniel Bitere pentru noua poziție în bordul de conducere”.

Abonați-vă la canalul Telegram Deșteptarea pentru a primi știri necenzurate de "standardele comunității"