Un tânăr de 18 ani din comuna băcăuana Livezi a fost trimis de urgență, ieri, cu elicopterul SMURD la Iasi, după ce, aparent a intrat în stop cardiac, la două zile după ce a făcut rapelul cu vaccinul Pfizer.

Tânărul a ajuns în noaptea de 7 spre 8 iunie, în Urgențe la spitalul din Onești. Pacientul reclamase încă din seara de 7 iunie dureri puternice în piept. După ce au încercat să-l stabilizeze la urgențe, acesta a fost trimis cu elicopterul SMURD la Iași.

Se presupune că infarctul s-ar fi produs pe un fenomen de vasculită și de tromboză pe vasele coronariene, cauzate de vaccin.
”Cel mai probabil vinovată este proteina spike, care este produsă de către corpul nostru în urma injectării cu vaccinul ARN mesager și începe să circule într-o cantitate mare în toate vasele de sânge, producându-se o lezare a endoteliului vascular, la nivelul tunicilor care căptușesc vasele”, susțin medicii, citați de ziarul Național.

Luna trecută, un student în vârstă de 21 de ani, din Hunedoara, a murit subit la 6 zile după vaccinarea cu Pfizer, însă autoritățile au refuzat să considere decesul reacție adversă la vaccin.



PUBLICITATE