Compania E.ON Energie România, care operează și în județul Bacău, a decis să redeschidă treptat magazinele E.ON, dar în cea mai mare parte activitatea de relații clienți va continua să se desfășoare online și telefonic, prin intermediul agenților companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro și pe platforma E.ON Myline.

Magazinele au fost atent pregătite pentru asigura protecția clienților și a angajaților. La intrare se află dezinfectanți, iar agenții care servesc clienții poartă măști de protecție și mănuși. De asemenea, toate suprafețele și obiectele din interior sunt dezinfectate la intervale de timp regulate.
Clienții care sunt nevoiți să ajungă la magazinele E.ON trebuie să se programeze online, folosind serviciul E.ON eBooking, pe eon.ro/programare-online, pentru a evita aglomerația, iar atunci când intră în magazine să poarte mască de protecție.
În magazinele E.ON nu pot intra decât un număr limitat de clienți, egal cu numărul agenților din fiecare centru. Informații despre programul magazinelor se pot găsi pe www.eon.ro.
Pot fi utilizate și canalele de comunicare alternative:
⦁ Call Center la numerele de telefon 0800.800.900 sau 0800.800.366, unde asistentul virtual Ioana oferă permanent informații utile legate de facturile de gaz și electricitate. Consultanții E.ON pot prelua apeluri și pot oferi informații și soluții de luni până vineri, între orele 8.00-20.00;
⦁ prin e-mail, la serviciiclienti@eon-romania.ro sau direct din contul E.ON Myline, pe eon.ro/myline pentru a efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;
⦁ prin SMS, la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
⦁ prin Live Chat, direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.

„Fiecare dintre noi trebuie să dea dovadă de responsabilitate și să respecte distanțarea socială pentru a evita răspândirea coronavirusului. De aceea, recomandarea noastră este ca vizita la magazinele E.ON să fie ultima opțiune, fiind preferabil ca în această perioadă clienții să folosească canalele alternative de comunicare.“
Claudia Griech, director general adjunct al E.ON Energie România

 


PUBLICITATE