Măsuri speciale la Evidența Persoanelor

    Pentru diminuarea efectelor contaminării cu virusul SARS-COV-2, pe perioada stării de alertă, la nivelul Direcției Publice de Evidență a Persoanelor a Municipiului Bacău se vor lua următoarele măsuri:

    – accesul cetățenilor la ghișeele Serviciului de Evidență a Persoanelor pentru depunerea cererilor de eliberare a actelor de identitate se va face pe baza programărilor on line, pe site-ul Municipiului Bacău ( www.municipiulbacau.ro – Secțiunea Programări C.I. – Persoane cu domiciliul în România), iar acolo unde acest lucru nu este posibil, pe baza bonurilor de ordine eliberate de ofițerul de serviciu de la punctul acces ;

    – vă rugăm să respectați ora de programare, iar în situația în care nu vă puteți prezenta la ora stabilită, veți face o nouă programare;



    – se va efectua triajul epidemiologic , constând în controlul temperaturii și nu va fi permis accesul în incintă a persoanelor a căror temperatură corporală depășește 37,3 grade Celsius;

    – accesul persoanelor în incinta serviciului se va face astfel încât să fie păstrată distanța de aproximativ 2 metri între persoane, cu portul obligatoriu al măștii de protecție;

    – zona de așteptare va fi în exteriorul incintei, numărul solicitanților aflați la ghișee în același timp va fi limitat la câte o persoană la fiecare ghișeu;

    – programul de audiențe la conducerea direcției se va efectua prin intermediul adresei de
    e-mail: spclepbacau@yahoo.com

    Programul de lucru cu publicul (depuneri cereri și eliberări acte de identitate) este urmatorul:
    – luni, marti: 08,30 – 16,30
    – miercuri: 08,30 – 18,30
    – joi: 08,30 – 16,30
    – vineri 08,30 – 16,30
    ACTELE DE IDENTITATE expirate în perioada 01.03. – 14.05.2020 sunt valabile încă 90 zile.
    În conformitate cu prevederile OUG 70/14 mai 2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15 mai 2020, în contextual situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru prelungirea unor termene, ACTELE DE IDENTITATE expirate în perioada 01.03 – 14.05.2020 sunt valabile încă 90 de zile de la încetarea stării de urgență, respectiv până la data de 12.08.2020.
    Datele de contact ale Direcției Publice de Evidență a Persoanelor Municipiului Bacău:
    – telefon: 0234 206353
    – fax: 0234206356
    – e-mail: spclepbacau@yahoo.com

    Informații suplimentare sunt disponibile pe site-ul Municipiului Bacău (www.municipiulbacau.ro) – Secțiunea Informații – Evidența Persoanelor – Cărți de identitate