Logo și brand – Strategii de comunicare și atragere a clienților

    Care este diferența dintre un logo și un brand? Logo-ul este un simbol grafic sau text care apare pe cărțile de vizită ale unui antreprenor, pe site-ul web, etc. Unii antreprenori consideră că această siglă este marca lor, pentru că este peste tot. Și totuși nu este suficient. Logo-ul este un lucru, iar marca reprezintă cu totul altceva. Acestea sunt două lucruri diferite, care au cumva legătură unul cu altul. Un logo este un mod prin care se poate comunica o marcă sau reprezenta un brand.

    Logo-ul este un element de design care este ușor de recunoscut și de reprodus. Poate conține nume, simboluri, culori specifice. Logo-ul trebuie să fie bine conceput, pentru ca să reușească să spună o poveste, să transmită o emoție celui care îl vede. Un logo este un element grafic, o marcă este cu totul altceva, o strategie de comunicare, prin care se comunică experiența, pasiunea, aspecte despre firma respectivă. Toate acestea sunt importante pentru a atrage atenția clienților, pentru a le comunica un mesaj pozitiv prin care pot fi convinși să cumpere produsele.



    Orice antreprenor își dorește să aibă cât mai mulți clienți pentru a reuși în afaceri. Pentru el clienții sunt mai presus decât toți oamenii. El trebuie să fie mereu interesat de publicul țintă și să ofere produse sau servicii care să fie pe placul acestuia. Pentru asta este important să-și arate unicitatea, să-și exprime abilitatea de a ajunge cu adevărat la oameni, să creeze o impresie profesională coerentă a aspectului afacerii sale. De asemenea trebuie să ofere produse unice de care au nevoie o mare parte din oameni.

    Un logo este deosebit de important, el trădează identitatea, spune potențialilor clienți anumite aspecte despre cel care vinde produsele sau serviciile din magazinul online. Designul contează în lumea în care trăim, la fel și culorile. De aceea logo-ul sau sigla trebuie să aibă un design aparte, culori interesante. În cazul unui magazin online, logo-ul este partea frontală a acelui magazin. De aceea este foarte important, el trebuie astfel conceput încât să trezească interesul potențialilor clienți încă de la prima vedere.

    Un logo este important pentru orice site web ori site de prezentare. Pentru cei care doresc să-și creeze un logo sau alte elemente grafice sunt firme care oferă servicii de creare site-uri web , Web Development, magazine online, care folosesc tehnologii HTML5, CSS3, WordPress, PHP, MySQL, JavaScript, jQuery, Prestashop, au experiență de peste 5 ani în domeniu și sute de proiecte finalizate.

    Un logo bun, conceput în mod profesional, unic, arată clar că magazinul respectiv oferă ceva deosebit. În timp, un logo devine cunoscut și poate ajuta în reprezentarea brand-ului. De aceea este foarte important să fie original, să fie cât mai interesant. Plasarea siglei se face pe toate produsele, pe site-ul web, pe mediile sociale, astfel se folosește o strategie de promovare în mod consecvent a mărcii și desigur se transmite un mesaj către potențialii clienți.

     

    Marca reprezintă mai mult decât sigla și numele firmei. Pentru a construi o marcă sau un brand puternic este nevoie de asemenea de o strategie, care să funcționeze pentru orice client și să se potrivească obiectivelor generale ale afacerii. Brand-ul se formează prin acțiunile, mesajele, modul de comunicare sau de interacțiune cu clienții. Sunt specialiști care au experiență în dezvoltarea unei strategii solide de brand. Prin brand se comunică ceea ce firma reprezintă cu adevărat. Acesta ajută la atragerea clienților, la câștigarea clienților loiali. Sunt branduri care creează o comunitate de fani și care sunt dispuși să cumpere produsele sau serviciile ce aparțin de acestea.

    Brandul trebuie să aibă un obiectiv sau un scop. Antreprenorul trebuie să vândă ceea ce promite, mai ales că în ziua de azi clienții sunt din ce în ce mai exigenți și sceptici. Site-ul de prezentare trebuie să fie simplu și ușor de înțeles, iar brand-ul să prezinte valorile celui care conduce afacerea, respectiv modul cum lucrează cu clienții. Contează să nu fie schimbător și nici prea generos.

    Marca trebuie să fie deosebită, să aibă personalitate, să creeze o imagine clară, să fie utilă. Brand-ul trebuie prezentat. Orice antreprenor trebuie să spună beneficiile care îl diferențiază de concurență. Încrederea clienților trebuie câștigată, iar acest lucru se realizează în timp prin gestionarea eficace a e-mail-urilor, livrarea corectă a produselor, etc.

    Logo-ul trebuie să fie cu adevărat unic, creat cu atenție, să transmită mesajul potrivit clientului, să-l determine să cumpere.

    Abonați-vă la canalul Telegram Deșteptarea pentru a primi știri necenzurate de "standardele comunității"