Prin intermediul acestui tip de educație, elevii Colegiului Național Ferdinand I, au dorit să marcheze Ziua mondială a Educației. Împreună cu profesorii Mihaela Savin, Ovidiu Trofin și Violeta Ursinschi, liceenii din clasele IX D, X B, XI B, XI C și XII D au intrat în contact cu o nouă abordare a învățării, pusă în aplicare prin mijlocirea unor activități plăcute și motivante.

Prima oră: istoria, desfășurată la Muzeul Național de Istorie a României unde am vizitat expozițiile permanente: Copia Columnei lui Traian și Tezaurul Istoric.

Elevii au putut observa o expoziție de mare valoare istorică și artistică reprezentând copia la scară naturală a celebrului monument antic: Columna lui Traian din Roma.



În sala Tezaurului Istoric elevii au admirat în cele 40 de vitrine peste 3000 de piese deosebite, unele unicat, realizate din metale şi pietre preţioase reprezentând obiecte de cult, bijuterii, obiecte religioase şi tezaure care ilustrează istoria poporului român din cele mai vechi timpuri până în epoca contemporană.

Seara zilei de sâmbătă am petrecut-o la Opera Națională București, participând la premierea operei Samson și Dalila, în trei acte, pe muzica compusă de Camille Saint-Saëns. Acțiunea se petrece în Palestina anului 1115 î.Hr. și este inspirată de capitolul 16 din cartea biblică “Judecătorii”.

Duminică am vizitat Palatul Parlamentului, marcând astfel ora de educație socială iar seara, am mers la Teatrul Național București și am vizionat spectacolul “Furtuna” după William Shakespeare în regia lui Alexander Morfov. Piesa a avut o distribuție impresionantă, cu Ion Caramitru în rolul Prospero și o montare captivantă, cu ritmuri frenetice, umor și emoție care au acaparat tânărul public.

Aceste activități desfășurate în afara mediului școlar sunt importante deoarece contribuie la dezvoltarea abilităților, a facultăților intelectuale și morale ale copiilor.

Abonați-vă la canalul Telegram Deșteptarea pentru a primi știri necenzurate de "standardele comunității"