Divizia Procesare-Vânzare a Grupului Agricola Bacău (care integrează activitățile de abatorizare și vânzări) este condusă, din această lună, de Cristian Bostan.

Noul director are o experiență managerială de 18 ani în compania Danone, unde a coordonat proiecte naționale și internaționale, iar în echipa Agricola a venit în urmă cu șase luni.

„Pentru mine – spune Cristian Bostan – este un nou început, cu responsabilități mari și care presupune un teritoriu nou, piața cărnii, interesant de explorat. Am avut câteva luni în care am luat contact direct cu noul mediu de lucru, cu noii colegi, cu valorile companiei. Cultura în care m-am format este aceea a livrării rezultatelor, în condițiile asumării targetelor și motivării oamenilor. Agricola este un brand cunoscut și puternic și sunt convins că împreună cu echipa valoroasă pe care am găsit-o aici vom avea succes!”.

Agricola Internațional, unul dintre cei mai mare jucători din piața de carne de pasăre din România, și-a reorganizat activitatea operațională odată cu debutul anului 2020. Astfel, Unitatea de Afaceri Carne Pasăre, coordonată de Tatiana Cimpoeșu – vicepreședinte-director general adjunct al companiei, este constituită în prezent din două entități care integrează activitățile lanțului operațional. Prima dintre acestea, Divizia Zootehnică, integrează activitatea de preparare a hranei păsărilor și sectorul de creștere (fostele Departamente FNC și Avicola) și este condusă de Florin Apolțan, membru deja consacrat al echipei. A doua este Divizia de Procesare-Vânzare.

„Brandul Agricola este unul puternic; scorează foarte bine în indicatorii de notorietate și intenția de cumpărare specifici cercetărilor de piață. E normal ca oamenii să-și urmeze visurile, iar noi, la Agricola, prețuim oamenii raționali și oamenii cu viziune. De-a lungul timpului am generat condițiile creării unei echipe operaționale valoroase, iar atunci când simțim nevoia avem și inițiativa completării echipei. Consider astfel că atragerea lui Cristian Bostan în echipă, cu responsabilități majore în activitatea Diviziei Procesare-Vânzare, este un pas important în optimizarea resurselor noastre operaționale, a strategiei pe care o conturăm în vederea consolidării poziției brandului Agricola în piață.” Grigore Horoi, președintele Grupului Agricola

 



PUBLICITATE