8 mai 2024
ActualitateAsigurarea de viata ii scoate peri albi unui bacauan

Asigurarea de viata ii scoate peri albi unui bacauan

Semnarea unui contract de asigurare de viata cu o firma de asigurari i-a adus numai necazuri lui Gheorghe Antal, un bacauan care acum incearca sa obtina rezilierea contractului. Gheorghe Antal spune ca, in urma cu doi ani, a apelat la firma Interamerican pentru o asigurare de viata pe care urma sa o plateasca timp de cinci ani. “Am platit primele trei rate, fara sa vad vreun contract, iar dupa ce l-am semnat am vazut ca nu era deloc asa cum ma intelesesem cu agentul de asigurari si continea o multime de nereguli. Durata era de 17 ani, in loc de cinci. Si erau alte neclaritati in contract. In plus, pe 24 mai 2006, dupa un control medical ale carui rezultate nici macar nu mi-au fost aduse la cunostinta, mi s-a comunicat majorarea primei de risc, din motive de ordin medical”, sustine Gheorghe Antal. Barbatul mai spune ca toate demersurile facute la agentia din Bacau, dar si la sediul central din Bucuresti au fost sortite esecului si ca nu poate nici macar sa rezilieze contractul si sa obtina sumele deja platite. “Am fost la directorul din Bacau, insa m-a lasat vorbind singur in birou si a iesit, dupa ce mi-a zis ca nu o sa vad niciun ban inapoi. Nici dupa ce a venit noua directoare nu am reusit sa fiu tratat cu atentie. Am scris si la Comisia Nationala de Supraveghere a asigurarilor, insa mi-au raspuns ca daca nu rezolv pe cale amiabila, trebuie sa apelez la instanta de judecata. Au trecut doi ani de la incheierea contractului, in care scrie ca timp de doi ani nu pot primi inapoi nicio suma, iar acum am dreptul sa-mi cer banii inapoi. Controlul medical la care am fost supus a constat in masurare, cantarire, verificarea tensiunii si cateva intrebari despre parinti. Cum au ajuns la concluzia ca trebuia marita prima de risc?”, se intreaba Gheorghe Antal, a carui semnatura este insa pe contractul pe care acum il contesta. De cealalta parte, directorul agentiei bacauane a societatii Interamerican spune ca situatia lui Gheorghe Antal este cunoscuta si ca acesta trebuie sa se adreseze la sediul central din Bucuresti. “Va rog frumos, stiu de domnul Antal, nici nu eram director cand a incheiat dansul contractul si nu il putem ajuta cu nimic. Sa ia legatura la Bucuresti, cu sediul central, cu conducerea, pentru ca noi am vorbit deja de foarte multe ori cu dansul, l-am lamurit. A facut zeci de scrisori, este o nebunie intreaga si nu putem sa rezolvam nimic. A semnat un contract, a facut-o cu buna stiinta, politica noastra e ca oamenii sa fie informati corect. Contractul contine niste prevederi care trebuie respectate, nu putem sa facem nimic pentru dansul in aceasta situatie”, a fost singura declaratie pe care directorul agentiei locale Interamerican a acceptat sa o faca. In aceste conditii, nemultumirile clientului firmei de asigurari pot face obiectul unui proces, daca Gheorghe Antal va considera ca nu mai are alta solutie. Scris de C. Pop

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri