29 martie 2024
ActualitateVal de plângeri impotriva operatorilor de telefonie mobila

Val de plângeri impotriva operatorilor de telefonie mobila

De ceva timp, unii operatori de telefonie au tot avut probleme in privinta retelei. Nu putine au fost cazurile in care defectiunile s-au manifestat chiar in perioadele de vârf ale zilei, când clientul simte cel mai acut nevoia de a avea disponibil un telefon. Cei mai multi dintre nemultumiti si-au spus pasul pe retelele de socializare. Insa, o parte dintre ei au ales sa se plânga direct autoritatilor.

Astfel, pe adresa Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Bacau au ajuns, recent, numeroase reclamatii venite din partea clientilor nemultumiti, fie ca erau abonati ori simpli posesori de cartela prepay.

Printre acestia s-a numarat si un grup de 60 de clienti care au depus, in grup, reclamatii la Protectia Consumatorilor nemultumiti de serviciile unei companii de telefonie mobila. Petitionarii reclamau semnalul extrem de slab in zona satului Lilieci, comuna Hemeius.



Nemultumirea locuitorilor din zona era cu atât mai mare cu cât compania de telefonie se si mândrea, pe harta site-ului propriu, ca localitatea respectiva se afla in zona de acoperire cu semnal “excelent”. La scurt timp, institutia primeste un raspuns din partea companiei de telefonie prin care informeaza ca “semnalul in localitatea Hemeius, fiind asigurat cu precadere la nivel outdoor, procentul din intreaga suprafata a tarii acoperit de serviciul voce GSM prin celule aflate in trafic comercial (acoperire outdoor) este mai mare de 80 la suta”.

Mai mult, firma incriminata sustine ca deja a demarat actiunea de masurare a semnalului de catre departamentul tehnic propriu, fapt ce a dus la includerea intregii zone “in planurile de densificare a retelei”.

Compania precizeaza ca, in zona, este programata activarea unei antene, “echipament ce va intra suplimentar in trafic”, prin care se va imbunatati calitatea semnalului existent, promitând, totodata, ca va remedia situatia pâna la finele lunii septembrie.

Pâna atunci, insa, firma a fost amendata cu suma de 3.000 de lei, conform reglemetarilor legale din domeniu. In plus, aceasta a fost notificata sa modifice atributul “excelent” in privinta calitatii semnalului in zona localitatii Lilieci, pentru corecta informare a consumatorilor. Totodata, comisarii Protectiei Consumatorilor au recomandat operatorului sa tina cont de constatarile din procesul verbal incheiat, in cazul clientilor care doresc rezilierea contractelor.

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri