8 mai 2024
ActualitateTârg de toamnă, "la Lizuca în ogradă"

Târg de toamnă, “la Lizuca în ogradă”

Marți. 18 octombrie curtea Grădiniței cu Program Prelungit Lizuca, Structură a Școlii Gimnaziale Ion Creangă Bacău, a fost transformată într-un veritabil târg cu produse de toamnă, Colectivul de cadre didactice, împreună cu conducerea instituției, și părinții au organizat a III -a ediție a Târgului de Toamnă La Lizuca în ogradă, o adevărată sărbătoare a frumuseții și a rodniciei toamnei, activitate din cadrul proiectului Lizuca în aventura cunoașterii. manifestare cu tradiție organizată cu scopul de a promova obiceiurile și tradițiile specifice toamnei.

Iată că dărnicia și frumusețea acestui anotimp al culorilor și al belșugului ne-a dat prilej de a ne arăta bucuria și recunoștința pentru roadele pământului prin această activitate deosebită, a declarat prof. Păduraru Lenuța, coord de proiect.
Fructe, legume, flori de toamnă, diverse prăjituri, delicioase dulcețuri, plăcinte, bomboane, zacuște, compoturi și bunătăți de tot felul, preparate acasă de părinți sau bunici, extraordinare decoruri de toamnă și foarte multă bucurie, zâmbete, forfotă și entuziasm au putut fi găsite la această ediție a Târgului de toamnă. Nu au lipsit nici lucrările originale realizate de mânuțele micuților preșcolari, ajutați de educatoare sau părinți: măști, tablouri de toamnă, semne de carte, dovlecii pictați, figurine din fructe și legume etc.

Invitatele speciale ale evenimentului, ca de fiecare dată au fost trei purtătoare ale tradițiilor sufletului românesc: Trinidad Aylana Stan și Sofia Bojoga și Ștefania Bojoga, care au încântat participanții cu glasul lor.



Evenimentul a marcat și lansarea Proiectului ERASMUS+ EDUCAȚIE TIMPURIE DE CALITATE PRIN JOC PENTRU TOȚI. Proiectul este rezultatul unei echipe de cadre didactice din grădiniță, ca răspuns la nevoile instituției de învățământ prescolar, cu scopul profesionalizării europene a cadrelor didactice prin inovarea metodologiei didactice utilizând tehnici de îmbinare a educației formale și nonformale, tehnici digitale pentru dezvoltarea holistica a preșcolarilor.

Suntem de părere că abilitățile și competențele digitale si științifice dobândite in cadrul cursului vor fi dezvoltate printr-un proces educațional inovativ si utilizate in cadrul activitatilor formale si non-formale pentru a integra copiii din medii defavorizate. Pentru atingerea acestui deziderat, vom avea activități de parteneriat cu alte institutii. O prioritate este si integrarea copiilor care vin din Uniunea Europeana, a menționat coordonatoarea acestui proiect, dir, adj. prof. Rusu Anca Monalisa

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri