18 aprilie 2024
EconomieO noua identitate AGRICOLA

O noua identitate AGRICOLA

Accent pe prospetime, traditie si autentic

Compania “Agricola”, unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui din tara, a finalizat un nou proces de rebranding, ce consta in adoptarea unei identitati corporate diferite de cea a brandului de produs.

Intr-o conferinta de presa, organizata la sediul central al Grupului de companii Agricola SA, conducerea societatii a anuntat ca noua imagine pune accent in principal pe prospetime, ca principal atribut asociat de consumatori cu produsele Agricola, la care se adauga traditia si autenticitatea. Procesul de rebranding este rezultatul unei strategii de diferentiere sub brand-ul corporate – “Neam de gospodari” si sloganul “Inima de prospetime”. Si asta pentru ca noua identitate de produs este alcatuita dintr-o frunza de tei, vazuta dintr-o perspectiva care ii confera forma unei inimi, pe care se afla asezata o picatura de roua. “O cercetare care a fost facuta de Departamentul nostru de Marketing in cursul anului 2011 impreuna cu o companie specializata a reliefat faptul ca atributele percepute de consumatori erau altele decât cele pe care le credeam noi si le comunicam prin mijloacele specifice de brand. Acesta a fost principalul motiv care ne-a determinat sa realizam acest proces. La acest lucru se adauga si faptul ca o parte din concurenta, pe partea de ambalaj, unul dintre vectorii importanti de comunicare a valorilor brand-ului, facuse deja miscari in acest sens, astfel ca un demers de acest fel era necesar si pentru Agricola”, a declarat Grigore Horoi, presedintele companiei Agricola Bacau.



Rebranding de 200.000 de euro

Noua identitate a fost implementata, in acest moment, in proportie de 85 la suta, prin schimbarea ambalajelor produselor si realizarea unei imagini coerente in magazinele Agricola. Investitia in concept si implementarea rebrandingului s-a ridicat la 200.000 de euro. in urma acestui proces, compania estimeaza si o crestere in valoare a vânzarilor cu aproximativ 15 la suta.

Produse inedite

In aceasta luna, septembrie 2012, Agricola implineste 20 de ani de la infiintare. Anul trecut, comsania detinea 15 la suta din piata carnii de pui, este lider cu 19 la suta din piata de semipreparate si produse de tip ready-meal, iar Salamul de Sibiu Agricola este lider in total segment cu 53,2 la suta cota de piata in valoare.
Agricola este prima companie care a lansat in România sortimente de carne de pui ambalate in tavita, dar si primul brand de carne de pui care in 2006 a lansat conceptul de Biosecurizat. In 2007, Agricola a lansat prima linie de ambalare in atmosfera controlata (sistem BDF) din România. In 2009, Agricola a lansat in premiera un produs inedit pe piata româneasca de carne de pui – Puiul familist, iar in aprilie 2010 – Puiul Antistres comercializat in “tavita minune”, unica in România, iar in iulie 2010 – Puiul fericit.

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri