26 aprilie 2024
ActualitateMOINESTI: Razboi impotriva E-ON

MOINESTI: Razboi impotriva E-ON

Un cartier intreg din municipiul Moinesti a pornit un razboi impotriva E-ON, nemultumit de serviciile acestei companii. Concret, razboiul impotriva E-ON a pornit de la faptul ca in tot cartierul, de mai multa vreme, sunt fluctuatii de tensiune, precum si intreruperi repetate ale curentului electric. Cei afectati sustin ca din aceasta cauza li s-a defectat aparatura electrocasnica si, ca atare, solicita despagubiri. Ei vor ca despagubirile sa le fie acordate urgent, deoarece au facut sesizari repetate la E-ON, dar aceasta nu a luat nicio masura pentru rezolvarea problemelor. In lupta, alaturi de localnici, a intrat si Primaria Moinesti. Reclamatii repetate la E-ON a facut si administratia locala, dar in zadar. In urma discutiilor purtate de catre conducerea Primariei Moinesti cu reprezentantii E-ON Moldova, au fost stabilite, de comun acord, masuri, cu termene de realizare, dar acestea nu au fost respectate de catre furnizorul de energie electrica. Asa s-a ajuns la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor. “Noi am declansat deja verificarea sesizarii consumatorilor si a Primariei Moinesti, ne-a declarat Toader Fratila, comisarul-sef al Comisariatului Judetean pentru Protectia Consumatorilor. Vom urmari modul cum au fost realizate masurile convenite cu autoritatea locala si vom incerca impreuna cu specialistii E-ON sa gasim solutii de remediere a deficientelor. Vom analiza, totodata, daca este cazul sa fie acordate despagubiri consumatorilor de catre E-ON.” In cazul in care comisarii consumatorilor vor ajunge la concluzia ca E-ON este vinovata de proasta calitate a serviciilor furnizate locuitorilor cartierului moinestean, atunci compania va fi sanctionata contraventional. Amenda care i se poate aplica poate ajunge la 80.000 lei. Dar aceasta nu este singura sesizare la adresa E-ON din partea consumatorilor. La Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor frecvent sunt depuse plângeri impotriva furnizorului de energie electrica. In marea lor majoritate, reclamatiile sunt fondate. De aceea, conducerea comisariatului va informa toate institutiile statului pentru a se implica si ele in rezolvarea problemei.
Elena Tintaru

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri