25 aprilie 2024
ActualitateMăsurile luate de către Blue Air

Măsurile luate de către Blue Air

Compania aeriană Blue Air, care operează zboruri inclusiv pe aeroportul din Bacău, anunță o serie de măsuri suplimentare de prevenție în contextul generat de COVID-19. Astfel, pe lângă verificarea permanentă a filtrelor de aer din avioane (similare cu cele folosite pentru menținerea aerului curat în sălile de operații din spitale), a fost sulplimentat numărul de măști, precum și cantitatea de gel dezinfectant, furnizând, totodată, șervețele cu alcool, necesare pentru distrugerea eventualelor microorganisme de pe mâini.

În plus, compania dezinfectează, prin nebulizare, toate aeronavele. „Nebulizatorul este un aparat complet automatizat care nu permite nicio eroare umană. Acesta folosește substanțe testate împotriva bacteriilor, sporilor și virusurilor, ce pătrund în absolut toate spațiile aeronavei. După 6 minute de distribuție a substanței active, avionul devine complet steril”, au precizat reprezentanții Blue Air. Pentru că unii pasageri au decis să nu mai călătorească, în această perioadă, din cauza răspândirii COVID-19 în nordul Italiei, Blue Air oferă în mod gratuit serviciul de modificare a datei de călătorie.

„Toți pasagerii care au achiziționat un zbor internațional Blue Air, cu date de călatorie între 27 februarie și 15 martie 2020 (inclusiv), către sau dinspre Bologna, Florența, Milano sau Torino, și al căror bilet a fost emis până la 27 februarie 2020 inclusiv, vor putea să își modifice datele de călătorie în mod gratuit, o singură dată, fără plata taxei de rebooking. Pasagerii vor achita numai diferența de tarif, acolo unde este cazul”, precizează Blue Air.



Pentru aceasta, cei interesați vor trebui să contacteze call center-ul Blue Air, cu cel puțin patru ore înaintea orei de zbor inițiale. Până în prezent, de când a intervenit criza coronavirusului, Blue Air nu a anulat niciun zbor.

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri