Ziua de ieri a fost una plina la circuitul Selena Motor Sport. Antrenamentele s-au tinut aproape fara oprire, pilotii profitand si de vremea numai buna pentru sofat &#8211 nici prea cald, nici frig. Concurentii au luat contact unii cu altii, si-au facut o mica idee despre ce poate fiecare si si-au sporit ambitiile. O prezenta constanta pe pista a fost cea a pilotilor de la Tony Kart, cei cinci italieni preluand stafeta unul de la celalalt. Prezenta unanim simpatizata, Maria Citro Vita, campioana nationala de la ICA-J in 2004, parea mult mai putin vioaie decat anii trecuti. La fel de cunoscut &#8211 Stefan Ion, campionul en-titre de la ICA (acum retras din curse), era langa prietenul sau Doru Sechelariu si staff-ul tehnic al acestuia, condus de Vladimir Bortov.

In parcarea complexului Selena Motor Sport se oprisera multe mini-caravane auto. Ultima sosita dintre acestea, cea a delegatiei din Ucraina, are in &#8222dotare” o ziarista de la o revista auto din Kiev, pe langa cei doi piloti inscrisi in concurs (nu unul, cum anuntasera ucrainienii initial).

Nu se stia ceva sigur despre pilotul grec care se inscrisese primul in concurs. Organizatorii aflasera ca elenul, Konstantinos Gontzos, avusese ceva probleme la vama, dar apoi i s-a pierdut urma. Oricum, prezenta internationala pe circuitul bacauan &#8211 respectiv cei cinci italieni, cei doi ucrainieni si un bulgar &#8211 asigura in continuare o proportie de 25 la suta straini si 75 la suta romani. In medie, ar putea fi cate 12 piloti la fiecare dintre cele trei clase, ICA-J, ICA si ICC.

Inscrierile continuau si ieri, iar organizatorii de la Selena erau foarte multumiti ca numarul pilotilor din Romania care vor participa la Cupa a depasit asteptarile.

In rest, putem spune ca totul este normal: circuitul se prezinta impecabil, curat si lustruit, iar tribunele si cele doua restaurante sunt gata sa-si primeasca spectatorii si consumatorii, oricat de pretentiosi ar fi acestia.

Scris de Peter KELMANN