Nu a pierdut nici in fata grecului Vasilos Koteoglu si nici a bulgarului Lovchaliev. Duminica, in cea de-a treia etapa a Campionatului Europei, Zona de Sud Est, desfasurata pe circuitul de la Seres (Grecia), liderul competitiei, Doru Sechelariu a fost invins doar de nesansa. O infrangere dura. Si greu de digerat. “Nu mi-au placut niciodata speculatiile de genul &#8221. De data aceasta, pot spune insa ca Doru a avut un ghinion cum rar se poate vedea&#8221, a declarat dupa cursa tehnicianul Vladimir Bortov. Pentru pilotul Selenei Motor Sport, etapa de la Seres parea sa confirme rezultate bune din precedentele doua runde (Varna si Bacau) care-l incoronasera drept lider al categoriei ICA/J. In antrenamentele libere, Sechelariu si-a spulberat toti adversarii. In calificari, la fel. Cu un timp de 53, 31 secunde (fata de 53, 80 inregistrat de pilotul grec), bacauanul si-a castigat dreptul de a porni din pole-position. Startul a fost unul foarte bun, in ciuda unui circuit cu un grad ridicat de dificultate, cu borduri mai inalte si cu prima curba constituind si primul obstacol major. Pilotul roman a reusit insa sa depaseasca toate avatarurile pistei si sa se distanteze de adversarii sai. Cu fiecare tur, diferenta intre Doru si restul plutonului se marea in mod constant. Astfel, cu sapte tururi inainte de final, Doru Sechelariu avea un avans de aproximativ 40 de metri fata de al doilea clasat. Nimic nu parea sa-l poata opri. Nimic in afara pinionului de la motor, care a cedat in mod surprinzator. Un fulger pe cerul senin. “Nu-mi venea sa cred. Eram pe primul loc, cu sanse uriase de a castiga si intr-o clipa totul s-a dus de rapa&#8221, a refacut pilotul Selenei Motor Sport momentul incidentului. Constrans sa abandoneze in aceasta prima mansa, Sechelariu a incercat sa-si ia revansa in mansa secunda, desi pornea de pe ultima pozitie. La mijloc nu mai era titlul de etapa, ci punctele din clasamentul general al Campionatului. “Stiam ca va fi greu pornind de pe ultimul loc, dar trebuia sa-mi incerc sansa si sa punctez cat mai mult&#8221, a explicat bacauanul, care a inceput excelent mansa secunda. Dupa doar patru tururi revenise in cursa. Era pe locul patru si fiecare tur ii aducea un castig de circa trei zecimi. Din nefericire, nesansa si lipsa de fair-play a compatriotului Radu Badina l-au privat pe Sechelariu de un loc pe podium, cei doi piloti iesind in decor intr-o curba ac de par, in momentul in care luptau pentru locul trei. “Daca il depasea pe Badina, Doru ar fi castigat cursa. Venea puternic din urma, iar cei doi din frunte-bulgarul si grecul- nu ar fi avut nici o sansa&#8221, a declarat antrenorul Bortov. “Astfel de incidente precum ruperea unui pinion cand esti pe punctul de a castiga detasat mansa si o iesire in decor cand esti pe val, te conditioneaza mult. Nu mai poti controla kartul cu aceeasi siguranta&#8221, a explicat Bortov motivul pentru care Doru Sechelariu s-a clasat in final doar pe locul zece. In ciuda acestei pozitionari si a faptului ca a acumulat doar sapte puncte la Seres, pilotul Selenei Motor Sport ramane pe primul loc in clasamentul general al Campionatului European, zona Sud Est. Ultima etapa a competitiei va avea loc in octombrie in Turcia. Pana atunci insa, Doru Sechelariu va incerca sa-si treaca in cont un succes de moral si, totodata, unul de prestigiu: titlul de campion al Ucrainei.Scris de Dan SION