23 aprilie 2024
EconomieÎn primele 9 luni 2018, afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 10%

În primele 9 luni 2018, afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 10%

În primele 9 luni ale anului 2018 Grupul de firme AGRICOLA înregistrează o creștere a cifrei de afaceri de 10,28% față de perioada similară a anului trecut, ajungând la 554,882 milioane lei.

“AGRICOLA a continuat și în acest an strategia de focusare pe afacerile care reprezintă core-business-ul companiilor grupului și chiar dacă a făcut exit din două afaceri – servicii pentru agricultură și retail de proximitate – realizează creșteri importante pe categoriile de bază, astfel încât la nouă luni 2018 raportează o creștere de peste 10% a afacerilor grupului nostru”, declară Grigore Horoi, președintele AGRICOLA Bacău.

Agricola Internaţional SA, cea mai importantă companie a Grupului AGRICOLA, în care sunt integrate lanțul de producție al cărnii de pasăre şi operatorul logistic, a înregistrat în primele trei trimestre ale acestui an o cifră de afaceri de 346,859 mil. lei, în creștere cu 15,55% față de anul trecut.



“Cifra de afaceri obținută este rezultatul unei creșteri cantitative a vânzărilor de carne de pasăre cu 4,62% față de 2017, dar în special este rezultatul creșterii cantitative a vânzărilor AGRICOLA de produse diferentiatoare, cu valoare adaugată mare, și mă refer aici la Puiul Fericit și Puiul Fermierului, Puiul Familist, Gama Ușor de Gătiti și chiar produsul nou lansat, Cocoșel de Pădure – primul pui tip coquelet proaspăt românesc. Strategia noastră este de a crește în continuare vânzările de pui cu creștere lentă,” a precizat președintele AGRICOLA.

Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut în primele 9 luni cu 8%, ajungând la 98,728 mil. lei, în condițiile în care vânzările la categoria salamuri crud-uscate realizate au înregistrat o creștere 9% în valoare, respectiv 7,32% în volum. În același timp, grupa salamurilor fiert-afumate înregistrează o creștere a volumelor de 7,24%, respectiv o creștere valorică similară.

„Menținem tendinţa de creștere la grupa salamurilor crud-uscate, unde suntem lideri de piață, iar Salamul de Sibiu AGRICOLA își consolidează poziția de lider detașat în segment”, precizează Grigore Horoi.
Categoria semipreparate şi produse de tip ready-meal, obţinute la fabrica Europrod, a înregistrat în această perioadă o creştere semnificativă a cifrei de afaceri, de 23,9% (40,142 mil. lei), în contextul în care exporturile companiei în țările UE au crescut cu 23% .

La ouăle proaspete, obținute la Avicola Lumina – Constanța, s-au înregistrat în primul semestru al anului o creștere de 23,5% a vânzărilor volumice (59,876 mil. ouă) și o creștere valorică de 27%, care a condus la o cifră de afaceri de 39,535 mil. lei.

„Vom continua strategia de creștere și diferențiere, vom anticipa așteptările consumatorilor, vom oferi produse de înaltă calitate cu servicii atașate corespunzătoare și sunt convins că brandul AGRICOLA, crescut cu pasiune și modestie de echipa noastră, va rămâne în topul preferințelor consumatorilor”, afirmă Grigore Horoi.

Agricola este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie, care în septembrie 2018 a împlinite 26 de ani de la înfiinţare.

Agricola deţine 18% din piaţa cărnii de pui, este lider cu 19% din piaţa de semipreparate şi produse de tip ready-meal, iar Salamul de Sibiu Agricola este lider în total segment Salam de Sibiu comercializat în România cu 50% cotă de piaţă, medie, în valoare (Nielsen).

Agricola este caracterizată în primul rând prin diversitate şi prospeţine, fiind singurul furnizor din România care oferă pieţei interne cele mai multe categorii de produse:

• carne de pui refrigerată
• preparate şi specialităţi din carne fierte afumate
• salamuri crude uscate
• semipreparate şi produse tip ready meal din carne şi vegetale
• ouă şi praf de ouă

Unul dintre cele mai importante atribute ale brandului Agricola este acela de inovator, în special în ce priveşte noi concepte de prezentare a produselor:
Agricola este prima companie care a lansat în România sortimentele din carne de pui ambalate la tăviţă cu cryofilm, după care această metodă de ambalare a fost preluată şi de alţi jucatori din piaţă.

Agricola este şi primul brand de carne de pui care şi-a asumat un demers de responsabilitate socială, lansând în anul 2006 conceptul BIOSECURIZAT prin care a explicat oamenilor cum se aplică un plan de biosecuritate, crescând încrederea populaţiei în carnea de pui autohtonă şi sensibilizând autorităţile în scopul luării unor măsuri necesare în momente grele.

În anul 2007, continuând inovaţiile în domeniul produselor proaspete şi sigure, Agricola a lansat prima linie de ambalare în atmosferă controlată (sistem BDF) din România.

În 2009, Agricola a lansat în premieră un produs inedit pe piaţa românească de carne de pui, Puiul familist, ce se prezintă într-o formulă inovatoare de ambalare – un astfel de produs conceput cu grijă şi din grijă faţă de consumatori şi familiile lor.

În aprilie 2010, Puiul Antistres, comercializat în «tăviţa minune», unică în România, în care se şi găteşte, a reprezentat soluţia Agricola pentru gospodinele cu mai puţin timp liber.

În iulie 2010, Agricola a lansat Puiul Fericit, crescut minim 56 de zile în ferme mici, hrănit cu cereale şi scos în aer liber, dedicat tuturor acelora care doresc să-şi amintească de gustul, culoarea şi savoarea puiului crescut la curte.

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri