„Grădinița de vis” la Școala Gimnazială „Octavian Voicu”

Reîntoarcerea în grădiniță a preșcolarilor a fost emoționantă și chiar inedită. Preșcolarii grupei mari A -Prietenii lui Mickey Mousse de la Școala Gimnazială „Octavian Voicu” Bacău au găsit o sală de grupă modernă, unde a fost integrată tehnologia care să permită un stil de învățare interactiv, distractiv, motivant și antrenant.

„Am înțeles destul de repede că în contextul pandemiei se impune susținerea mediului didactic cu toate resursele tehnologice moderne necesare și reorganizarea demersului educațional prin adaptarea stilului de predare-învățare-evaluare la condițiile actuale. De aceea, pentru o grădiniță ancorată în necesitățile vremurilor pe care le traversăm, în primul semestru al anului școlar 2020-2021 am propus proiectul educațional «Grădinița mea de vis», în colaborare cu Inspectoratul Școlar Județean Bacău reprezentat prin inspectorul de specialitate prof. Elena Roșca, ce face parte din inițiativa «Reacție pentru educație», sprijinită de Ministerul Educației la inițiativa Narada – prima platformă crowdfunding din România, unde cadrele didactice din România pot semnala problemele pe care le întâmpină și nevoile concrete pentru adaptarea la mediul de educație online”, a declarat educatoarea Aurora Adina Ivența, inițiator proiect „Gradinița de Vis” și cadru didactic la grupa A, Școala Gimnazială „Octavian Voicu.

Acum, la începutul semestrului al II-lea, campania de susținere pe platforma Narada s-a încheiat, iar proiectul s-a finalizat cu succes datorită echipei Petrom și altor susținători ce au crezut în acest demers. Prin urmare, sala grupei mari A beneficiază de acum de o tablă interactivă, de boxe, imprimantă și laptop pentru printarea materialelor de lucru necesare activității didactice cu preșcolarii.



Asta, mai ales că, se știe, grădinița este o etapă esențială în dezvoltarea armonioasă a fiecărui copil și receptarea ei ca un fenomen pozitiv depinde în egală măsură și de sistemul de educație adoptat în fiecare instituție și de felul în care părinții și comunitatea locală se implică activ în acest sistem.

„Este o inițiativă benefică cu un impact pe termen lung asupra generațiilor noi de preșcolari, o idee ce contribuie la susținerea și dezvoltarea învățământului preșcolar”, a precizat și prof. Elena Roșca, inspector pentru învățământul preșcolar la ISJ Bacău.

„Suntem recunoscători tuturor celor care au contribuit la realizarea acestui proiect, de la părinții care ne-au confirmat în mod cert că sunt parteneri în dezvoltarea educației copiilor, la mediul privat pentru donațiile lor, susținătorilor din comunitatea Narada, cât și partenerilor media pentru susținerea și aducerea în prim plan a proiectului. Toți ne-au susținut și au contribuit la succesul nostru în realizarea unei grădinițe de vis, un proiect ce vom continua să îl dezvoltăm. Le acordăm mulțumirile și recunoștința noastră partenerilor și susținătorilor noștrii de la Narada-platforma de crowdfunding și Petrom. Vom continua să fim promotorii implementării tehnologiei în dezvoltarea procesului educațional care le va deschide noi drumuri preșcolarilor noștri actuali și viitoarelor generații, spre o educație adaptată nevoilor educaționale de azi și din viitor. Împreună pentru o educație de calitate putem schimba viitorul tinerei generații!”
Adina Ivența,
inițiator proiect „Grădinița de Vis” și educatoare la grupa A Școala Gimnazială „Octavian Voicu” Bacău

 

Abonați-vă la canalul Telegram Deșteptarea pentru a primi știri necenzurate de "standardele comunității"