Subprefectul Valentin Ivancea s-a întâlnit luni, la Centrul de Afaceri și Expoziții, cu primarii din județ. Scopul acțiunii l-a reprezentat stabilirea modalităților concrete pentru implementarea unor aplicații destinate eficientizării serviciilor oferite cetățenilor: „PatrimVen”, aplicație informatică a ANAF care asigură accesul electronic la patrimoniul și veniturile cetățenilor, „Spațiul privat virtual”, aplicație a ANAF ce permite comunicarea on-line a documentelor fiscale și „Dispecer 3, o aplicație de accesare a Registrului Național de Evidență a Vehiculelor Rutiere.

„Cetățeanul nu va mai fi obligat să parcurgă 70 de kilometri ca să radieze un autoturism, să solicite un pașaport sau ca să depună declarația unică. Va putea să acceseze aceste servicii cu sprijinul primăriei”, declara, ieri, Ioan Bujor, primarul comunei Dofteana.

Instruirea a fost realizată în colaborare cu Administrația Finanțelor Publice, Direcția Județeană pentru Evidența Persoanei, Serviciul de Telecomunicații Speciale. Au participat la întâlnire și reprezentanții Serviciului Public Regim Permise de Conducere și Serviciul Public pentru Evidența și Eliberarea Pașapoartelor din cadrul Prefecturii Bacău. Subprefectul Valentin Ivancea a precizat că specialiștii AJFP, DJEP și STS, precum și cei ai serviciilor din cadrul Prefecturui Bacău se vor deplasa în comune pentru a ajuta primăriie să implementeze sistemul de conexiune securizată de date pentru furnizarea acestor servicii.

De asemenea, într-o anumită zi a săptămânii, un funcționar al primăriei îi va ajuta pe cetățeni să se programeze on-line în vederea eliberării pașaportului.

Alte articole