29 aprilie 2024
OpiniiUzul și abuzul de dreptDictatura Covid a fost legiferată

Dictatura Covid a fost legiferată

Ceea ce anticipam s-a întâmplat. Politicul, atât cel de stânga cât și cel de drepta, din opoziție ori de la guvernare, au pactizat împotriva libertății românilor. Propus de către Guvern la 6 iulie 2020 și depus pe 7 iulie la Camera Deputaților (care l-a adoptat joi, 9 iulie 2020, cu 266 de voturi „pentru”, 11 „contra” și 8 abțineri), proiectul conține numeroase prevederi, care, practic, îi vor putea baga pe români în pușcăriile coronavirusului. Înfiorător e că legea nu are caracter temporar, adică ea nu își încetează valabilitatea după trecerea acestei pandemii care a generat-o, ci poate fi invocată oricând la simpla constatare a autorităților că se impune.

Acest proiect de lege aprobat de deputați: ,, Privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în situaţii de risc epidemiologic și biologic”, definind termenii definește și condițiile când legea poate fi aplicată. Adică și în cazul unei gripe sezoniere cu o nouă tulpină de virus gripal. Astfel conform art. 3 din lege lit. e) riscul iminent este definit ca fiind: ameninţare imediată sau probabilitatea ridicată de apariţie şi răspândire a unui agent patogen în populaţia umană care poate avea un impact grav asupra sănătăţii şi vieţii omeneşti”.  Vă rugăm să observați sintagma ,,…probabilitatea ridicată de apariţie şi răspândire a unui agent patogen….” Contaminarea este definită la art. 3 lit. f) ca fiind: ,, prezenţa unui agent patogen pe suprafaţa corpului uman sau animal, în sau pe un produs preparat pentru consum sau pe alte obiecte, incluzând mijloace de transport, ce poate constitui un risc epidemiologic sau biologic”  Și aici, vă rugăm să observați sintagma ,,… ce poate constitui un risc epidemiologic sau biologic…”

Toți acești poate… crează premisele instituirii unei dictaturi conjuncturale necesare politic, la un moment dat, puterii conducătoare. Pretextul poate fi posibila infectare a celorlați cu … să spunem gripă aviară. Vă amintiți cum se spălau cauciurile mașinilor și se ucideau păsările. În România se prognozau două milioane de morți. Nu am avut nici un deces uman cu excepția deceselor păsărilor sacrificate . Dar OMS declarase pandemie iar epidemiologii noștri ne amenințau cu apocalipsa. Și că veni vorba de OMS această nouă lege prevede că măsurile de închisoare medicală se pot lua conform art. 3, lit. g din și ca urmare a informațiilor ştiinţifice oficiale definite ca fiind: ,,date ce oferă elemente de probă bazate pe metode științifice stabilite şi universal acceptate transmise de către instituții internaționale sau naționale, cu atribuții în domeniul stănătății…”  



Statele Unite s-au retras din OMS. Noi am rămas, dar asta înseamnă că Noi Ca Stat Nu Mai Avem Drepul să spunem NU? În cea ce privește opiniile intituțiilor naționale dacă sunt cele controlate de putere fără drept de contestare, gen dr. Rafila înregimentat ca reprezentatul României la OMS și dr. Cercel , care prognoza în 2006 patru milioane de infectați de gripă aviară, suntem deplin clarificați cum se poate aplica legea. De altfel, art.7 din lege, pct. (5) stabilește fără urmă de echivoc că: ,,… Prin hotărâre a Guvernului se stabilește lista bolilor infectocontagioase pentru care se instituie izolarea la domiciliu sau în unități sanitare, …. Măsurile de izolare se aplică pentru persoanele bolnave, cu semne şi simptome sugestive sau purtătoare ale agentului patogen.”

Mergând mai departe, la pct. h art. 3 din lege, infectarea este definită ca fiind: pătrunderea şi dezvoltarea sau multiplicarea unui agent infecţios în corpul uman sau animal care poate constitui un risc pentru sănătatea public. Orice virus spunem noi, poate ,,constitui un risc pentru sănătatea public” dacă e bine promovat pe media. Conform lit. m) a art. 3 din lege, suspect de a fi infectat sau contaminat e „acea persoană sau bun considerat ca fiind expus sau posibil expus unui risc epidemiologic sau biologic şi care poate constitui o sursă de răspândire a bolii”. Iarăși apare sintagma posibil, adică probabilitatea nu certitudinea. Adică cetățeanul este: ,,…posibil expus unui risc epidemiologic…”

Iarăși legea operează cu noțiuni volatile ca până la urmă, în baza acestor noțiuni succeptibile de interperetare să fii ridicat, internat, iar dacă te opui, arestat și cu bunurile confiscate. Pentru că legea continuă și spune la art. 7: ,, (1) Carantina persoanelor în spații special desemnate, la domiciliu sau la o locație declarată se instituie pe baza informațiilor științifice oficiale, cu privire la persoanele suspecte de a fi infectate sau purtătoare ale unui agent patogen, care: a) sosesc din zone în care riscul epidemiologic este ridicat, ….b) au intrat în contact direct cu persoane confirmate cu o boala infectocontagioasă. (2) Bunurile suspecte de a fi contaminate sunt carantinate până la decontaminare sau distrugere, ….. Decizia de carantinare este un act administrativ și va fi comunicată persoanei al cărui bun se carantinează. Procedura de aplicare a măsurii de carantinare a bunurilor se stabilește prin ordin al Ministrului Sănătății. ….”

După art. 4. ,,– Măsurile prevăzute la art. 7 se aplică pentru grupuri populaționale care sunt susceptibile de a prezenta risc epidemiologic și biologic pentru sănătatea publică, de către Comitetul Național pentru Situații de Urgență, iar în cazuri individuale prin decizie motivată a Direcției de Sănătate Publică pentru fiecare persoană identificată…… Măsurile și grupurile populaționale (grup populaţional – un grup de persoane care prezintă una sau mai multe caracteristici comune) se stabilesc de către Comitetul Național pentru Situații de Urgență în baza propunerii Grupului de suport tehnico-ştiinţific privind gestionarea bolilor înalt contagioase pe teritoriul României.”

Cu alte cuvinte un grup restrâns de oameni pot decide restrângerea libertăților cetățenești în numele siguranței generale. Acest drept este extins pentru o perioada nedeterminată în timp. Conform Art. 6. – (1) Situaţiile de risc epidemiologic și biologic pentru care se instituie măsurile prevăzute la art. 7 pot fi și; ,,… epidemie declarată prin ordin al Ministrului Sănătăţii…, dar și ipoteza prevăzută la pct. 2 din art 7 după care; ,,.. în situaţia în care, într-un caz individual, un medic constată riscul de transmitere a unei boli infectocontagioase cu risc iminent de transmitere comunitară, acesta poate decide izolarea persoanei în unitatea sanitară ….”

Nu stabilește o instanță arestarea medical, ci medicul care va deveni un soldat, în halat alb, al noii structuri ghestapoviste ce va impune noua dictatură. După art. 7 pct.7 ,,Când măsura izolării a fost luată față de o persoană bolnavă în a cărei ocrotire se află un minor, o persoană pusă sub interdicție, o persoană căreia i s-a instituit tutela sau curatela ori o persoană care, datorită vârstei, bolii sau altei cauze are nevoie de ajutor, autoritatea competentă este încunoștințată, de îndată, în vederea luării măsurilor legale de ocrotire pentru persoana respectivă.”  Ocrotirea în cazul de față presupune preluarea în custodia autorităților a copiilor minori și nu numai. Și asta tot fără intervenția, verificarea actului, de către o instanță competentă. De mâine, coșmarul va deveni un loc comun în viața noastră. Mulțumim din inimă partidului….. va deveni refren oficial.

Jr. Adrian M. Ionescu

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri