29 martie 2024
EconomieCriza coronavirusului a crescut afacerile Poștei Române

• băcăuanii și-au reamintit de vechile servicii ale operatorului poștal, care a făcut pași importanți în sfera digitală

Criza coronavirusului a crescut afacerile Poștei Române

Debutul crizei de coronavirus a însemnat și creșterea serviciilor din portofoliul Poştei Române, semn că băcăuanii, și nu numai, s-au întors cumva la bătrâna doamnă a corespondențelor. Potrivit reprezentanților companiei, la nivelul județului Bacău, volumul de prestații pentru serviciul E-mandat a crescut, în perioada stării de urgență, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019.

„În luna martie 2020, creșterea a fost de 19%, față de martie 2019. În luna aprilie, creșterea a fost de 193%, față de aceeași lună a anului precedent”, au precizat responsabilii de la Poșta Română. E-mandat este produsul prin care operatorul naţional de servicii poştale oferă posibilitatea clienţilor de a remite, pe cale electronică, sume de bani nelimitate, în lei, către destinatari, la orice adresă poştală sau direct în cont pentru persoane juridice, într-un interval de timp redus. Partea bună este că s-au înregistrat creșteri și la alte servicii din portofoliul companiei.

„Astfel, pentru serviciul E-mandat facturi utilități, prin care clienții își pot plăti facturile de energie electrică, gaz etc creșterile înregistrate au fost de 40%, în luna martie, 181% în luna aprilie și 22%, până în acest moment, în luna mai”, ne-a mai transmis Poșta Română. De asemenea, și serviciul Western Union a înregistrat creșteri: 132%, în luna martie, și 46% în luna aprilie. Aceste creșteri s-au datorat faptului că Poșta Română a funcționat în permanență, în perioada stării de urgență, demonstrând, încă o dată, că Poșta Română și-a dus pe mai departe misiunea: «Parte din viața ta!», ceea ce a crescut încrederea clienților în această instituție și în calitatea serviciilor oferite, cred cei de la Poșta Română.



„Dincolo de cifre, ceea ce m-a mişcat cu adevărat a fost emoţia transferată odată cu acest serviciu. De pe telefon sau de pe calculator, un tânăr a trimis bunicii sale, prin E-mandat, o sumă de bani. Odată cu banii, cu siguranţă, toată iubirea şi preţuirea lui. Iar poştaşul a adus bunicii la poartă şi banii, şi gândurile nepotului. Bătrânii din satele izolate, care se bazau pe sprijinul celor dragi, au primit, prin E-mandat, banii de care aveau nevoie. Sunt imagini care mă emoţionează şi care demonstrează, încă o dată, că Poşta Română îşi duce pe mai departe misiunea: «Parte din viaţa ta!»”
Horia Grigorescu,
directorul general al Poştei Române

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri