Activitatea reprezentanței Bacău a Registrului Auto Român a fost întreruptă, câteva zile, perioadă în care instituția nu a putut elibera documentele necesare primei înmatriculări a vehiculelor second-hand.

Potrivit anunțului făcut pe pagina de Facebook a RAR, neajunsul a fost generat de o problemă de comunicații între serverele IGPR și cele ale INTERPOL. „Angajații RAR efectuează toate activitățile, conform programărilor, premergătoare eliberării documentelor respective, urmând ca, odată cu deblocarea sistemelor de comunicații dintre cele două instituții menționate, Registrul Auto Român să poată oferi actele necesare”, au transmis reprezentanții RAR. Din păcate, neajunsul a afectat câteva zeci de băcăuani și nu numai care în aceste zile aveau programări făcute de câteva luni pentru a-și înmatricula mașinile. „Luni 16.07.2018 am avut programare la RAR Bacău în vederea obținerii documentelor pentru înmatricularea unui autovehicul.

Am trecut linia, am achitat, totul în regulă, până când a trebuit să primesc documentele. Doamnele de acolo mi-au spus să le las un număr de telefon pentru a mă contacta, deoarece, momentan, sistemul este blocat și nu îmi pot elibera documentele”, ne-a scris unul dintre băcăuanii programați zilele trecute la RAR. Din păcate, nici după trei zile, omul nu a reușit să-și înmatriculeze mașina, sistemul fiind tot blocat.

„Am sunat ieri la call center-ul RAR, operatorul mi-a oferit numărul de telefon local la care, dacă suni, nu-ți răspunde nimeni. Până la urmă, am fost din nou la RAR, să cer explicații, frustrarea doamnelor de acolo fiind bineînțeles mai mare decât a mea, dându-mi doar explicații subiective care nu mi-au fost de folos”, se mai plânge băcăuanul nemulțumit. Abia miercuri după-amiază, RAR anunță, tot pe pagina proprie de Facebook, că „nefuncționalitatea conexiunilor între serverele IGPR și cele ale INTERPOL s-a remediat.

Din acest moment, RAR a reluat procedurile de lucru în vederea eliberării cărților de identitate”. „Toți clienții care au fost în imposibilitatea de a primi CIV vor fi contactați personal de operatorii noștri și informați în legatură cu momentul în care pot veni să ridice Cărțile de Identitate”, au precizat reprezentanții RAR.

Alte articole