Romtelecom a anuntat ca abonatii pot plati factura telefonica si la oficiile postale. Bucuria acestora a fost de scurta durata, caci fara factura nu poti plati telefonul. Nici de la numarul gratuit pus la dispozitie de Romtelecom nu poti afla cat ai de plata decat daca s-a efectuat facturarea. Abonatilor nu le ramane decat sa astepte facturile care intarzie.

Multi abonati ai Romtelecom doresc sa achite factura si sunt amanati de la o zi la alta la oficiile postale. aNu mi se pare normal ca trebuie sa vin de mai multe ori la oficiul postal si sa mi se spuna acelasi lucru, a declarat Mariana Miron, abonata Romtelecom. Vin aici si intreb daca pot plati factura telefonica si mi se spune ca daca nu am factura la mine nu pot plati. De la Romtelecom mi se spune ca trebuie sa astept pentru ca nu au fost facturate toate facturile. Eu poate nu mai am bani cand imi vine factura, sau poate nu mai vreau sa stau inca o data la randurile interminabile care se formeaza atat la oficiile postale, cat si la Romtelecom”. Am verificat daca intr-adevar se poate achita suma de plata fara factura. Dupa ce am asteptat la Oficiul 1 cateva minute bune pentru ca operatoarea sa isi termine convorbirea telefonica, am intrebat daca pot plati abonamentul fara factura. Mi s-a raspuns prompt ca “nu se poate plati decat daca detineti factura. Altfel, nu!” Nu mi s-a spus nimic de numarul 930 la care pot sa apelez de la oficiu, pentru ca este apel gratuit, pentru a afla daca a fost facuta sau nu facturarea.

Nemultumirea clientilor este justificata

aDaca factura este emisa de Romtelecom se poate plati la ghiseele postale, altfel nu, a afirmat Elena Turculet, de la biroul marketing al Directiei Regionale de Posta Bacau. In cazul in care factura nu a fost emisa, clientii trebuie sa astepte sa primeasca factura pentru a putea plati, sau sa se intereseze la serviciul 930 daca a fost facuta facturarea. Abia atunci isi pot achita factura telefonica, cu conditia sa cunoasca suma pe care o au de achitat si codul de abonat. Angajatii nostri nu pot sta sa se intereseze pentru fiecare abonat in parte cat are de plata”. Cu toate ca Romtelecom a incheiat un contract cu oficiile postale, in care este precizat faptul ca abonatii pot apela de la oficiile postale serviciul 930 pentru a afla informatiile necesare platii facturii, angajatii Postei nu spun nimic despre acest lucru. Daca abonatului nu i s-a emis factura, acesta nu poate plati. “Este adevarat ca prima factura emisa dupa noul sistem de facturare poate fi primita de catre abonati mai tarziu, a declarat Mihaela Druica, purtator de cuvant la Romtelecom. Acest lucru va duce desigur la decalarea termenului scadent”.Scris de Alina RATA

Alte articole