joi, 25 decembrie 2025

Surpriza neplacuta: „Cadouri” marca E.ON

Furnizorul de energie electrica a tinut sa le faca o surpriza de sfarsit de an consumatorilor sai, desi acestia au destule motive de nemultumire la adrsa E.ON si in restul timpului. „Ne-am trezit ca toate facturile pentru consumul de electricitate de pe scarile blocurilor au date eronate, ne-a declarat Iuliana Chiriac, presedintele Asociatiei de proprietari Calugareni Nord. La toate cele 39 de scari erau neconcordante intre adrese si seriile contoarelor. Am observat imediat si am sesizat furnizorul cu privire la aceasta problema.” Si de parca nu ar fi fost suficient, facturile au sosit la asociatie exact in ziua scadentei de plata. Administratorul asociatiei, Daniela Chivulescu, a depus o sesizare scrisa la sediul E.ON. Presedintele asociatiei de proprietari a semnalat situatia si prin fax la departamentul de relatii cu publicul al centralei E.ON din Tirgu Mures. Dupa o saptamana de la sesizarea neregulii, asociatia nu a primit niciun raspuns. „Probabil ca il vom primi in termenul legal de 30 de zile, insa noi nu vom plati facturile eronate, spune presedintele Iuliana Chiriac. Daca nu se inregistreaza? Pe de alta parte, riscam sa intram in perioada in care se aplica penalitati pentru intarziere.” Reprezentantul E.ON, Corneliu Zait, a declarat ca „situatia prezentata se afla in atentia companiei noastre si va fi solutionata in perioada imediat urmatoare.” Presedintele Asociatiei Calugareni Nord spune ca erorile nu sunt o intamplare la E.ON. „Si eu, in calitate de consumator casnic, am primit facturi cu seria contorul eronata. Mi s-a intamplat si sa apara in baza de date a furnizorului ca nu am achitat factura, desi era platita de peste doua saptamani.” (Doina M.)



spot_img