miercuri, 17 decembrie 2025

Schimbare de atitudine, la Registrul Auto Român. Mai puțină birocrație, în interacțiunea cu clienții

Registrul Auto Român deschide calea pentru o rezolvare rapidă și cât mai posibil de completă a problemelor sesizate de clienți.

Reprezentanții Registrului Auto Român (RAR) anunță că, de acum încolo, șefii din teritoriu vor sta la dispoziția publicului, cu explicații și lămuriri, în privința problemelor ridicate de clienții instituției. Astfel, dacă inginerii de pe linie nu pot oferi toate explicațiile necesare, șeful de reprezentanță va avea obligația de a verifica sesizarea făcută de client, intervenind, dacă este cazul, astfel încât să se evite risipa de timp generată de petițiile sau reclamațiile trimise ulterior. „Vă invităm să apelați imediat la șeful reprezentanței unde ați fost cu vehiculul, dacă aveți orice nemulțumire. Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, «la cald», atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară”, explică responsabilii Registrului Auto. Aceștia se arată preocupați de fiecare client care pășește în incinta reprezentanței RAR, recomandând ca eventualele plângeri să fie făcute doar dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele sesizate de petiționari. „La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă. Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă”, mai spun cei de la Registrul Auto Român. Evident, șefii de reprezentanțe vor sta la dispoziția clienților numai în timpul programului de lucru.

Servicii, la un clik distanță



O altă modalitate eficientă de a salva timp și nervi este și site-ul RAR, www.rarom.ro. Aici, cei interesați pot obține informații legate de noutățile legislative în domeniu, dar și despre șefii care conduc reprezentanțele din întreaga țară, inclusiv datele de contact ale acestora. În plus, pe pagina de internet a RAR se pot face programările (dar se și pot anula, în caz de nevoie), eventual, se poate verifica dacă există o planificare validă, incluisv se pot obține informații privind atestarea (reatestarea) inspectorilor ITP ori atestarea conducătorilor de ateliere etc. De reținut că la reprezentanța din Bacău a Registrului Auto Român, se asigură, printre altele, servicii de verificare ITP (inspecție tehnică periodică), eliberarea cărților de identitate ale vehiculelor – CIV, precum și determinarea noxelor de CO2.



spot_img