sâmbătă, 20 decembrie 2025

Potop de reclamatii la CET

Desi CET furnizeaza caldura, in multe apartamente din Bacau se dardaie inca langa caloriferele reci. „Nu mai facem fata reclamatiilor, ne-a declarat dispecerul de serviciu de la CET. Cu exceptia zonelor in care sunt mici avarii si a celor unde se lucreaza la inlocuirea conductelor (Stadionului si Aviatori, n.r.), ar trebui sa fie peste tot caldura. In cele mai multe cazuri, problemele tin de instalatiile interne ale blocurilor”. Cel mai frecvent se impune aerisirea tevilor si a caloriferelor. Foarte multe persoane in varsta solicita ajutorul echipelor de interventie de la CET si a operatorilor din punctele termice pentru aceste manevre. Angajatii CET gasesc vanele din subsoluri inchise, calorifere neaerisite, gigacalorimetre sigilate. Verificarea instalatiilor este una dintre obligatiile aministratorilor din asociatiile de proprietari si ale sefilor de scara. Acolo unde subsolurile sunt inun date, angajatii locatarilor evita sa verifice instalatiile. „De cand a inceput furnizarea caldurii, angajatii nostri au fost nevoiti sa intre in zeci de subsoluri insalubre, a mai spus dispecerul de la CET. In loc sa anunte asociatia ca sunt probleme, locatarii suna la CET”. Sunt insa si nemultumiri justificate fata de furnizorul de agent termic. Georgeta Draghici, presedintele Asociatiei de proprietari 56, de pe strada Miron Costin, ne-a declarat ca se lucreaza de 3 saptamani pentru remedierea unei avarii pe sistemul de termoficare din zona. „Carpesc intr-un loc, se sparge in altul. Locatarii ma suna din ora in ora. Sunt oameni batrani, imobilizati, care ingheata in pat.” Carmen Miron, locatar in aceasta asociatie, ne-a declarat ca face fata frigului cu ajutorul unui radiator electric. Nu toti vecinii sai isi permit sa plateasca factura de electricitate. Acestia asteapta infofoliti ca firmele desemnate de CET pentru lucrari pe termoficare saa vina de hac avariilor.



spot_img