marți, 23 decembrie 2025

Numar gratuit pentru pacientii nemultumiti

Telverde la Spitalul Judetean de Urgenta

Pacientii nemultumiti de serviciile medicale acordate in Spitalul Judetean de Urgenta au la dispozitie un numar de telefon pe care il pot apela gratuit pentru reclamatii. Serviciul a fost lansat oficial ieri. Administratorii spitalului au recunoscut ca Spitalul Judetean de Urgenta nu are o reputatie cu care sa se mandreasca. Daca in privinta subfinantarii, conducerea spitalului este cu mainile legate, cu ajutorul liniei telverde incearca sa schimbe comportamentul angajatilor fata de pacienti.

Cu un simplu apel telefonic gratuit, pacientii Spitalului Judetean de Urgenta Bacau isi pot face cunoscute nemultumirile fata de serviciile medicale acordate de aceasta unitate sanitara. Serviciul telverde a fost lansat in prezenta presedintelui Consiliului Judetean Bacau, institutia care a preluat spitalul in subordine si administrare din august 2010, si a presedintelui Consiliului de Administratie al SJU, Lucian Sova. “Exista o perceptie negativa vizavi de ce se intampla in Spitalul Judetean, de atitudinea, comportamentul, limbajul angajatilor, a declarat Dragos Benea. Exista un sondaj care indica parametri pozitivi, fata de care eu am dubii. De aceea punem la dispozitie acest numar gratuit.” Lucian Sova, presedintele CA al SJU, a declarat ca, dupa 6 luni de la preluarea spitalului de catre CJ s-a constatat ca este necesara imbunatatirea comportamentului angajatilor, acesta fiind motivul pentru care s-a demarat proiectul liniei gratuite pentru sesizari. Mesajele primite vor fi transcrise, “de la cele interesante la cele abjecte”, dupa cum a precizat Lucian Sova. Investitia in acest serviciu este minima. Conducerea spitalului spera ca masurile pe care le va lua in urma semnalelor primite de la pacienti sau de la rudele acestora sa aiba efecte imediate. “Noi am facut si pana acum sondaje clasice in randul pacientilor, a declarat Dan Stoica, manager al SJU Bacau. Prin acest sistem nou urmarim cu totii sa ne ocupam activitatea sondand ce cred pacientii despre noi.” Apelurile primite pe linia telverde vor fi inregistrate si monitorizate. Saptamanal, administratorii spitalului vor primi lista cu cele mai semnificative mesaje cu privire la comportamentul angajatilor din SJU si la calitatea serviciilor medicale. Dragos Benea a promis ca nu va fi sedinta a CJ in care SJU sa nu fie pe ordinea de zi.

Telverde Spitalul Judetean de Urgenta Bacau:
0 800 801 805 (gratuit in toate retelele de telefonie)

Doina Mincu





spot_img