O clienta a firmei de transport Massaro a avut duminica parte de o surpriza neplacuta. “Nu mi s-a permis accesul in mijlocul de transport din cauza pisicutei pe care o aveam pregatita pentru drum, intr-o cusca inchisa, ne-a declarat Ioana Dobre. De cand am luat acest pui de pisica am facut cateva drumuri pe ruta Bucuresti – Bacau si retur, dar nu am intampinat probleme. De altfel, inainte de prima calatorie m-am interesat la dispeceratul din Bucuresti daca este permis accesul cu animale de companie si mi s-a spus ca singura conditie este ca pisica sa fie tinuta in brate, intr-o cusca.” Vineri, tanara a plecat din Bucuresti cu autobuzul de la ora 19.30. Si-a achizitionat bilet dus-intors si a platit 70 de lei. Duminica, la cursa de 18.30 catre Bucuresti nu a fost primita. A predat biletul, dar nu i s-au returnat 35 de lei, adica jumatate din ce platise, ci doar 26 de lei. I s-a spus ca, deoarece nu a mai parcurs si drumul inapoi, desi nu din vina sa, trebuie sa plateasca biletul Bucuresti – Bacau la pret intreg. “Aceasta era ultima cursa spre Bucuresti, ne-a declarat tanara. Am fost nevoita sa ma invoiesc de la serviciu si plec astazi (luni, 28 martie – n.r.) cu trenul. Bineinteles ca a trebuit sa scot mai multi bani din buzunar pentru biletul de tren. Daca dispecerul m-ar fi informat ca nu este permis accesul in autobuz cu animale sau daca ar fi avut vreun afis la casa de bilete, m-ar fi scutit de neplaceri, de facut si desfacut bagaje.” Contactat telefonic, Dan Georgescu, reprezentant al firmei, ne-a declarat ca animalele au “interzis prin lege in transportul rutier, iar soferii care i-au permis pasagerei sa circule cu pisica au gresit. Vina este numai a lor. Voi face verificari, iar cei care i-au dat voie sa transporte animalul vor fi sanctionati.” Reprezentantul firmei a mai declarat ca nu a afisat conditiile de transport “pentru ca nu umplem peretii cu hartii, dar informatiile acestea apar pe site-ul nostru”. Am verificat pe site, insa nu am gasit specificat ca firma nu accepta animale in mijloacele sale de transport. In cazul in care ar exista aceasta informatie, este prea bine ascunsa pentru a fi descoperita de pasageri. Iar cine s-ar fi asteptat ca firma sa-si asume, fata de pasager, raspunderea pentru greselile angajatilor sai va fi dezamagit. (D. Mincu)















