Numarul reclamatiilor facute de bacauani la adresa serviciilor de proasta calitate a oferite de catre societatea de distributie continua sa vina la CJPC.
Amenzile pe care E.ON Electrica le primeste din partea Comisariatul Judetean de Protectie a Consumatorilor par sa nu-i sperie pe reprezentantii societatii. Dovada? Numai de la inceputul anului 2010 CJPC Bacau a primit aproximativ 40 de reclamatii din partea bacauanilor care sunt nemultumiti de serviciile oferite de societatea de distributie. Nemultumirile sunt multe: intreruperi nejustificate a le curentului, fluctuatii de tensiune si de foarte multe ori incarcarea nejustificata a facturilor la energia electrica. „Daca ar fi sa luam ca punct de reper numarul reclamatiilor in curs de derulare, ar trebui sa afirm clar ca nu s-a imbunatatit calitatea serviciilor acestei firme. In fiecare zi apar noi reclamatii pe aceasta tema”, ne-a declarat Toader Fratila, director general CJPC Bacau.
Amenzi de zeci de mii de lei
Doar in 2010 E.ON Electrica a fost sanctionata cu aproximativ 50.000 lei. Dintre cele 40 de reclamtii, 30 au fost solutionate in favoarea reclamantului. Au fost insa si cazuri mai grave. Locuitorii din Ardeoani i-au acuzat anul trecut pe angajatii societatii de distributie ca au intrat abuziv in curtile lor si i-au hartuit in timpul unor controale. Nici cei care locuiesc in comuna Nicolae Balcescu, nu sunt multumiti de societate. Din cauza fluctuatiilor de curent, aparaturile electrocasnice ale locuitorilor au fost deteriorate. Desi s-au plans de nenumarate ori socitatii de distributie, problema nu s-a rezolvat. Bacauanii au fost nevoiti sa petreaca sarbatorile de iarna fara curent, la lumina lumanarilor. In afara sanctiunilor pe care le aplica, se pare ca OJPC Bacau este depasit oarecum de situatie.
[ad#stire] Si asta pentru ca stategia amenzilor pare sa nu dea roade. Cat vor mai continua aceste probleme? Nu se stie. „Incercam sa intram in posesia unui program clar, coerent de investitii in acest sens si nu l-am obtinut inca”, a mai spus Toader Fratila. Reprezentantii E. ON Moldova au motivat intreruperile de energie, aproape de fiecare data, prin cresterea numarului de consumatori dar si prin deprecierea retelei de distributie (cabluri, transformatoare etc.). Investitiile sunt absolut necesare. Societatea E.ON a inceput un program de modernizare, dar care, nu acopera inca necesarul de investitii.
Sinziana Filimon















