Scandal luni dupa-amiaza in sediul CEC Bank Aviatori. Constantin Iorga (foto), un bacauan in varsta de 61 de ani, a simtit pe propria piele cum este sa platesti pentru greseala unui bancomat. Pe 22 decembrie, acesta avea nevoie de o suma de bani de pe cardul sotiei, emis la CEC Bank. Bancomatul la care a efectuat tranzactia, de pe Calea Republicii, agentia Aviatori, i-a dat insa cu 80 de lei in plus fata de suma pe care el o solicitase initial. Luni, barbatul a incercat sa foloseasca din nou cardul pentru o extragere. A avut insa neplacuta surpriza ca accesul la cont sa ii fie restrictionat. Bulversat, omul a intrat in agentia bancara pentru a cere explicatii. Dupa ce a fost nevoit sa inapoieze bancii cei 80 de lei primiti in plus, barbatul a solicitat un extras de cont deoarece nu reusea sa scoata niciun ban de pe card. Operatorii bancari i-au refuzat solicitarea pe motiv ca nu este titularul contului. „Am dat banii pe care mi i-au cerut si au spus ca si contul este deblocat. Cu toate acestea, eu nu am acces la bani. Daca eram afacerist si as fi promis clientului sa ii platesc cu acest card ar fi spus ca sunt neserios pentru ca nu mi se accepta nicio tranzactie”, ne-a spus suparat barbatul. Se pare ca nu este la prima experienta de acest tip cu CEC Bank. „Acum ceva timp am avut 300 de lei in cont pe care nu i-am putut folosi timp de doua saptamani. Nu este normal asa ceva. Platim in fiecare luna comisioane pentru administrarea contului”, a adaugat bacauanul.
Un raspuns partial
[ad#stire]”Transmiteti o solicitare si daca informatiile sunt publice veti primi un raspuns. Exista o procedura pe care trebuie sa o respectam”, ne-a raspuns sec Romica Adam, directorul Sucursalei CEC Bank Bacau. De la Directia de marketing si comunicare a CEC Bank am primit un raspuns ape lege”, in care ni se spune ca… nu ni se poate spune nimic. Multumim frumos! Desi pana a doua zi problema s-a rezolvat, Constantin Iorga este decis sa dea in judecata operatorul bancar si sa ceara daune morale pentru cele doua ore pierdute la agentie si pentru modul in care a fost tratat. El va depune si o sesizare la Protectia Consumatorului.
Andreea Lupascu















