joi, 25 decembrie 2025

Goana dupa clienti scoate contracte fantoma: Romtelecom te face internaut fara voie

Un satean din Barsanesti reclama ca i s-a incheiat contract pentru internet in lipsa lui si fara ca el sa-l fi semnat. Omul s-a trezit ca are de platit peste 400 de lei. Conducerea Romtelecom i-a reziliat contractul la interventia noastra.

A fost nevoie de interventia noastra, a celor de la ziarul aDesteptarea”, pentru ca unui satean din comuna Barsanesti sa i se rezolve o plangere depusa la magazinul Romtelecom din Onesti, al carui abonat este. In data de 27 iulie, Neculai Virlan sesiza conducerii magazinului amintit ca la aceasta unitate i s-a facut un contract pentru servicii internet, in conditii pe care el nu le poate accepta. aIn data de 10 aprilie la Romtelecom Onesti s-a deplasat un nepot de-al meu care nu are mutatie pe adresa mea, ne-a relatat Neculai Virlan. In urma ofertei afisate la Romtelecom, baiatul a primit gratuit un laptop, dar echipamentele trebuie platite la instalare, lucru care nu aparea in contract si in oferta. Arat ca nu am avut cunostinta de contract pana cand mi-a venit factura pentru perioada 10.06-09.07.2009.” Cand a vazut pe factura cat are de platit, omul a fost pe punctul de a face infarct. Avea de achitat nu mai putin de 427,34 lei, din care numai arate echipamente” reprezentau 295,89 lei. Mai mult decat atat Neculai Virlan sustine ca el nu a semnat niciun contract si ca atare anu voi plati nicio factura internet, doar telefonul fix”. O asemenea sesizare a facut Neculai Virlan si la conducerea magazinului, totodata aducand la aceasta si laptop-ul pentru a-l preda. Insa, afirma sateanul din Barsanesti, conducerea magazinului nu a vrut sa-i primeasca laptop-ul.

Sesizarea s-a confirmat



[ad#stire] Ne-am prezentat zilele trecute si noi la conducerea magazinului respectiv, dar aceasta a refuzat sa abordam cazul, recomandandu-ne sa il contactam pe purtatorul de cuvant al Romtelecom Bacau. Pana la urma am ajuns la Romtelecom Bucuresti. Dupa interventia noastra, Roxana Mihul, specialist PR la compartimentul Relatii Publice al Romtelecom (sediul central), ne-a comunicat on-line: aIn urma analizarii situatiei clientului, cererea acestuia a fost solutionata pozitiv, in favoarea sa. Clientul a fost deja contactat si urma sa se prezinte astazi (miercuri – n.n.) la magazinul din Onesti pentru a preda laptop-ul si a desfiinta contractul pentru serviciile de acces la internet. In continuare clientul va plati doar abonamentul pentru linia telefonica.”

Elena Tintaru



spot_img