MITSUBISHI L200 – cea de-a 5-a generație Sport Utility Truck

0


NOUL MITSUBISHI L200 reprezintă cea mai recentă expresie a conceptului de camionetă Sport Utility Truck, si este menită să satisfacă nevoile tot mai diversificate ale clienților de pick-up-uri, la nivel global, oferind mai mult stil, confort, manevrabilitate și rezistență.

Motoare si transmisii: Noul MITSUBISHI L200 se laudă cu un motor turbodiesel nou-nouț, de 2.4 litri, disponibil în două versiuni de putere: 154 CP (380 Nm) și 181 CP (430 Nm) , cu emisii CO2 reduse sub nivelul competiției directe: 169 g/km versus 180-265 g/km.

Transmisiile disponibile sunt două la număr, una manuală (nou-nouță și ea) cu 6 trepte și o transmisie automată revizuită cu 5 trepte, pentru îmbunătățirea performanței, scăderea emisiilor CO2 și reducerea costurilor de întreținere.

 MITSUBISHI L200 – cea de a 5 a generație Sport Utility Truck

Sistemele de tracțiune integrală sunt și ele tot două: Easy Select și Super Select 4WD II. Primul operează în gama 2H, 4H și 4L, cu o distribuție între punți de 50:50, în timp ce al doilea merge în mod normal cu raportul 40:60 dar cu posibilitatea transferului cuplului până la 100% pe puntea aderentă. Mai mult de atât, selectorul electronic din consola centrală are funcțiile 2H, 4H, 4HLc și 4LLc (are și reductor). Suplimentar și opțional, diferențialul spate poate fi blocat de la buton.

Cu garda la sol de 205 mm L200 poate trece nevătămat prin apa adâncă de 60 cm iar viteza maximă este 177 km/h. Consumurile medii declarate: 6,6 l/100 (154 CP) și 7,7 l/100km (181 CP).

Designului exterior are un stil sportiv, cu o parte frontala nouă, mai expresivă, mai puternică și mai… lucioasă. Ce nu se vede cu ochiul liber, dar se simte în exploatare, este coeficientul aerodinamic Cd redus la 0.40, modificare care influențează destul de mult performanțele dinamice ale mașinii precum și consumul de combustibil. Acest aspect este cu atât mai evident la versiunea Double Cab, în cazul căreia utilizarea liniei distinctive în forma literei J, ce leagă cabina și bena, oferă mai mult spațiu la interior dar și un volum de încărcare amplu, cu o creștere de 2 cm în lungimea totală. Bena are acum o adâncime mai mare (de până la 475 mm pentru noul L200 vs. 460 mm la modelul anterior).

Confort: Nivelul zgomotului din interior este extrem de redus datorită noului motor diesel și a măsurilor de insonorizare aplicate pe caroserie. În habitaclu zgomotul interior este atât de silențios încat se poate purta o conversație normală între pasagerii din față și din spate chiar și când se rulează pe autostradă sau pe teren accidentat.

 MITSUBISHI L200 – cea de a 5 a generație Sport Utility Truck

Noul MITSUBISHI L200 ruleaza discret și silențios nivelul acustic crescand doar în accelerație. Scaunele sunt de SUV iar spațiul din habitaclu este suficient chiar și pentru cei mai exigenti..
Noul sistem de suspensie conferă o călătorie lină și lipsită de vibrații.
Nivelul calității percepute la interior, combinat cu scaunele ce asigură un plus de relaxare în poziția de condus, confortul sporit pe parcursul călătoriei, și noile dotări, toate sunt menite să ofere o experiență plăcută și relaxantă pe toată durata călătoriei cu noul model.

Manevrabilitate superioara: Noul model L200 oferă o manevrabilitate sporită datorită schimbării rapoartelor de transmisie mai rapid decat înainte. În același timp, L200 are cel mai mic unghi de întoarcere din clasă, adică poate schimba direcția de mers cu 180º în doar 5,9 metri – foarte util când ești înghesuit între doi stejari și o râpă, undeva pe un drum de munte. Și chiar și neîncărcată, mașina nu țopăie pe șosea, reușind un comportament decent pe asfalt.

Costuri intretinere: Noul MITSUBISHI L200 va avea costuri de întretinere reduse, prin creșterea intervalului de schimb al uleiului de motor, al lichidului de răcire si al uleiului de transmisie.

Siguranta:

Siguranță pro-activă îmbunătățită prin:
o SS4-II: Sistemul Super Select 4WD Permanent II – care acum oferă o stabilitate mai bună în curbe, cu posibilitatea selectării celor 4 moduri de rulare prin rotirea butonului de selectare a modului de transmisie;
o Sistem de suspensie îmbunătățit;
o Adaugarea sistemelor de avertizare la schimbarea benzii de rulare pe sensul de mers
o Stabilitate asistată la tractarea unei remorci
o Asistență la pornirea din rampă
Siguranță pasivă sporită prin dezvoltarea noii caroserii RISE, echiparea cu 7 airbag-uri (inclusiv airbag pt genunchii soferului) și altele.
Va asteptam
sa va prezentam
si sa TESTATI
NOUL MITSUBISHI L200!

La sediul nostru din Comuna Nicolae Balcescu, DN 2 (E85), judetul Bacau
Daniela ARHIRE – 0729 993.059
Vlaicu TINTARU – 0735 702.446



Raspunderea juridica a comentariilor revine in totalitate autorilor. Inainte de a comenta, cititi Standardele comunitatii! Nu vom accepta comentariile rasiste, xenofobe, care indeamna la ura sau care incita la violenta. In cazul in care considerati ca un comentariu deja aprobat ar trebui eliminat, va rugam sa ne instiintati folosind acest formular.

LĂSAȚI UN MESAJ