Instrucțiuni de utilizare a cardurilor de călătorie SC TRANSPORT PUBLIC SA

Cardurile electronice de călătorie permit posesorului efectuarea unui număr nelimitat de călătorii, în perioada de valabilitate, pe traseul solicitat;

Cardurile vor fi validate în mod obligatoriu, imediat după urcarea în mijlocul de transport, la aparatele special montate în acest scop.

Mod validare:

– se apropie cardul de călătorie de validator, timp în care se afișează mesajul “Se citește cardul”;

– dacă abonamentul este în perioada de valabilitate și vă aflați într-un autobuz care circulă pe traseul inscripționat pe card, va fi afișat mesajul de confirmare “Validat! Expiră la zz/ll/aaaa”;

– dacă abonamentul este în perioada de valabilitate și vă aflați într-un autobuz care circulă pe un alt traseu decât cel de pe card dar pe un tronson comun, se apasă butonul “Validare tronson comun”, apoi se apropie cardul de cititor și se menține până la afișarea mesajului de confirmare: “Validat! Expiră la zz/ll/aaaa”;

– dacă abonamentul este în afara perioadei de valabilitate sau vă aflați într-un autobuz care circulă pe alt traseu decât cel inscripționat pe card, pe validator va apărea mesajul “Card invalid”.

Pentru a afla informații cu privire la titlurile de călătorie înregistrate pe card, se apasă butonul I (Informare) și se apropie cardul de validator. Apoi se vor afișa informații cu privire la abonament: perioada de valabilitate, linie, validat (DA/NU), data și ora ultimei validări.

Se consideră contravenţie nevalidarea la urcarea în mijlocul de transport în comun a unui card în perioada de valabilitate şi se sancţionează conform prevederilor în vigoare.

Cardurile nominale personalizate nu pot fi transmise altor persoane.
In cazul pierderii sau deteriorării din culpa beneficiarului, acesta poate solicita la una din casieriile societății emiterea unui card nou, taxa fiind de 10 lei.

Pentru informații suplimentare apelați 0234.585.909.