Cauta
„USL nu va functiona niciodata la Comanesti”27/01/2012
vizualizari:1894

Interviu cu Viorel Miron (PNL), primarul orasului Comanesti

- La sfârsitul anului trecut s-a vehiculat ideea ca spitalul din localitatea dumneavoastra, aflat la un moment dat pe lista neagra a Ministerului Sanatatii, ar putea avea o noua sansa de a supravietui intr-un parteneriat public privat, gratie implicarii profesorului doctor Ioan Lascar, comanestean de-al dumneavoastra. Care este soarta acestui proiect si cum s-a ajuns la profesorul Lascar?
- Suntem în procese cu Ministerul Sanatatii si cu Guvernul in ceea ce priveste functionarea in continuare a spitalului. Domnul profesor Ioan Lascar a fost tot timpul alaturi de noi si ne-a ajutat, atât cât a avut posibilitate, in toate activitatile legate de spitalul orasului. Noi ca autoritate locala am apelat la domnul profesor si i-am solicitat ca, in masura in care poate, sa se implice intr-un parteneriat public privat sau intr-o alta forma legala prin care sa managerieze activitatea de la Spitalul Comanesti. La aceste solicitari ale noastre, domnul profesor a raspuns pozitiv si a spus ca este de acord sa se implice in activitatea spitalului din orasul nostru.
- Cum ar putea sa functioneze acest parteneriat si in ce directie s-ar putea duce acest spital? La un moment dat se vehicula ca ar putea fi transformat intr-o clinica de chirurgie estetica.
- Nu am discutat amanunte, deocamdata. Dar, sunt convins ca in afara de activitatea actuala a spitalului, cu sectiile pe care le avem in prezent, dumnealui fiind specializat pe chirurgie plastica-reparatorie, am putea avea si o sectie de acest fel in spitalul nostru. Este posibil, dar nu am discutat pâna acum acest lucru. De asemenea, tot prin interventia domnului profesor dr. Lascar au venit la Spitalul Comanesti managerii Institutului Ana Aslan din Bucuresti, in vederea unei colaborari, pentru a dezvolta si in Comanesti un segment al acestui institut. Spitalul nostru este destul de mare si are toate posibilitatile sa ramâna si cu activitatea spitaliceasca propriu-zisa si, in acelasi timp, sa dezvoltam un parteneriat si cu Institutul Ana Aslan.
- Domnul profesor Lascar vorbea la un moment dat despre pozitionarea strategica a Spitalului din Comanesti...
- Spitalul Comanesti a fost construit in anii 50 pentru a oferi servicii medicale populatiei de pe Valea Trotusului, de la Tg. Ocna pâna la Ghimes si, nu in ultimul rând, si pe zona Moinestiului. In momentul de fata, populatia totala care se adreseaza Spitalului Comanesti este de peste 80.000 de locuitori. Spitalul de la Moinesti a fost construit prin anii 70 asigurând serviciile medicale necesare populatiei din zona Moinesti, Valea Tazlaului, Zemesului, Ardeoani si Scorteni. Deci sunt doua spitale cu arii distincte de adresabilitate. Ambele spitale au fost necesare si sunt necesare si in continuare, trebuind doar sa se dezvolte, sa se doteze cu aparatura moderna ca sa ofere servicii medicale de cea mai buna calitate. Este adevarat ca pozitia Spitalului Comanesti este strategica, fiind mult mai bine amplasat pentru populatie, deoarece are acces direct la calea ferata si la drumurile nationale.
- In orasul pe care-l conduceti exista un investitor austriac cu o prezenta din ce in ce mai semnificativa. La nivel intitutional, ati incercat sa construiti o relatie cu primarul Vienei care a si fost in vizita la Comanesti. Care este implicarea acestui investitor in economia orasului? Aveti câteva obiective de interes local reabilitate si modernizate cu bani primiti de la acest investitor...
- Faptul ca aceasta companie are o activitate in zona noastra si face si investitii in fabricile pe care le are in orasul nostru, e vorba chiar de o politica de extindere cu investitii de zeci de milioane de euro, nu poate decât sa ne bucure. Chiar presedintele companiei, domnul Gerald Schweighofer a fost de câteva ori in Comanesti insotit de primarul Vienei. I-am prezentat domniei sale câteva probleme ale comunitatii noastre legate de educatie si de sanatate. Dumnealui s-a oferit sa ne sprijine sa reabilitam câteva institutii de interes public. Este vorba de doua scoli, Scoala „Liviu Rebreanu”, Scoala „Ciprian Porumbescu” , Cresa din Comanesti si Spitalul „Ioan Lascar” unde s-au facut investitii consistente si frumoase. La cresa s-au facut reparatii capitale si vom avea una dintre cele mai moderne crese din judet si nu numai. O importanta suma de bani a fost directionata catre Spitalul „Ioan Lascar”. Societatea austriaca ne-a oferit noua, comunitatii, un sprijin in valoare de peste 500 mii euro pentru efectuarea lucarilor la aceste institutii. E o suma importanta de care nu dispuneam in acest moment. Este bine de stiut că aceasta sponsorizare a venit tocmai la timp deoarece atât la cresa, cât si la spital se deruleaza un proiect pe fonduri europene prin care au fost montate panouri fotovoltaice, panouri solare si pompe geotermale, eficientizând astfel consumul energetic si termic. Ne bucuram si-i multumim domnului Gerald Schweighofer ca a putut sa ne ajute si sa fie alaturi de noi. Speram ca si in continuare va colabora cu noi, sustinând comunitatea in care isi desfasoara cu succes afacerile.
- Ce facilitati oferiti investitorilor din postura de primar PNL? Stiu ca orasul Comanesti are o istorie nu tocmai fericita la capitolul exploatare a lemnului...
- In Comanesti a functionat un combinat de prelucrare a lemnului care era al doilea ca şi capacitate de producţie din România, dar care dupa Revolutie a fost vândut pe bucati. Iata ca aceasta companie din Austria a reusit sa cumpere o parte din fabrici, având gânduri foarte bune de a moderniza, dezvolta si reconstrui unele dintre acestea. Daca aceasta companie austriaca va merge in directia in care merge acum, si va investi atât cât si-a propus, eu sunt convins ca zona Comanestiului va redeveni un pol al prelucrarii lemnului in România creându-se astfel noi locuri de muncă.
Nu în ultimul rând trebuie să amintesc si de investitorii si producătorii locali care de asemenea au tot sprijinul nostru, deoarece au un aport important atât la bugetul local cât si la asigurarea locurilor de munca.
- Aveti un mare proiect in orasul dv. - proiectul regularizarii albiei Trotusului. In ce stadiu va aflati cu acest proiect? Comanestiul poate rasufla usurat ca a scapat de inundatii?
- In urma demersurilor noastre, lucrarile pentru regularizarea albiei râului Trotus au inceput in primavara lui 2010 si sunt executate, in proportie de peste 90 la suta, in sectorul orasului Comanesti. Lucrarile s-au facut deocamdata numai pe sectorul Comanesti cu fonduri de la Banca de Dezvoltare a Comunitatii Europene si de la Guvernul României. Proiectul este mai amplu si se va extinde pâna la Ghimes si Urechesti dar dupa ce se vor finaliza lucrarile in Comanesti. De asemenea se lucreaza pe afluentii Trotusului, respectiv pe pâraiele Lâloaia, Tanase, Agache, Craciunesti, Busuioc, Urminis. Dupa ce vor fi finalizate lucrarile, vom putea spune ca orasul Comanesti nu mai este in pericol de inundatii. Va fi un oras sigur si vom putea sa rasuflam usurati atunci când vom vedea norii de ploaie care se apropie.
Avem mai multe proiecte în derulare. Un proiect important pe fonduri europene pe care îl derulam in oras se refera la asfaltarea a 42 de strazi. Este un proiect in valoare de 13 milioane de euro, derulat prin Programul Integrat de Dezvoltare Urbana. Se va reface si extinde iluminatul public, se vor reamenaja trotuarele si se va mari suprafata de parcare atât de necesara orasului. În acelasi Program vor mai fi reabilitate doua cladiri din oras. In acest moment suntem in procedura de licitatie si, cel mai probabil, anul acesta vor incepe lucrarile .
- Institutia pe care o conduceti, dar si câtiva consilieri locali din partidul pe care-l reprezentati, au derulat mai multe campanii de plantare a versanţilor defrisati in urma cu ani de zile. De asemenea, au fost si câteva campanii derulate de anumite institutii mass-media privind reimpadurirea zonelor defrisate la Comanesti. Care este rezultatul acestor campanii si cât a investit primaria in aceste reimpaduriri?
- Pentru impadurirea zonelor defrisate am facut un parteneriat cu asociatia H.O.E.D.T din Olanda, care ne sprijina anual cu puieti de asemeni şi cu Consiliul Judeţan Bacău şi cu Realitatea Tv. Implicarea noastra ca primarie tine de voluntariat (de munca), fara fonduri. Nici nu am putea investi sume de bani pentru ca toate aceste paduri care au fost defrisate sunt pe proprietatile private ale oamenilor, ei neavând posibilitati sa reimpadureasca. Asociatia din Olanda a fost alaturi de noi inca de la inundatiile din 2004 - 2005. Cele doua actiuni, cu asociatia din Olanda si Realitatea TV, au dus la rezultatul pe care ni l-am dorit - acela de a stopa defrisarile si de a incepe reimpaduririle. Am reîmpadurit deja peste 200 de hectare. Merg aproape saptamânal in aceste plantatii unde puietii au crescut frumos. Avem si echipe de paza care nu dau voie cetatenilor sa taie puietii sau sa pasuneze animalele.
- Sa inteleg ca fantomele trecutului care au despadurit versantii de la Comanesti nu mai au cum sa se intoarca?
- In momentul de fata, nu. Doar daca ar astepta sa nu mai fiu eu la primarie si sa vina un altul, caruia sa nu-i pese de paduri si de efortul depus la plantarea puietilor. Apropo de fantomele trecutului, inainte de a veni eu primar, s-au taiat in perioada 2000-2004, numai de pe pajistile primariei peste 2000 de metri cubi de material lemnos ce nu a putut fi justificat. In schimb eu m-am confruntat in 2005 cu cele mai dezastruoase inundatii datorate, in parte, defrisarilor iresponsabile.
- Sunteti un important primar al PNL Bacau, partid care a pierdut un numar foarte mare de primari prin trecerea grupului Berca - Banu la PDL. Cum mai arata PNL la ora asta in judetul Bacau? Ce fel de intâlniri aveti in BPJ, câti mai sunteti la masa?
- Suntem destui si ne desfasuram activitatea lucrând in echipa. Intr-adevar au plecat o parte din primarii nostri cu echipa Berca - Banu, dar am ramas aici cei care suntem loiali si nu vom pleca la alt partid. Eu n-am fost la alt partid si nici nu vreau sa merg la altul. În PNL am intrat si aici vreau sa ramân. Platforma PNL se potriveste cu ideile mele.
- Nu va tenteaza alt partid in contextul racolarilor din ultima perioada? Si in judetul s-a practicat, intens, aceasta racolare a primarilor de catre partidele aflate la putere...
- Nu m-a tentat si nu ma intereseaza alt partid. N-as parasi PNL-ul, pentru ca sunt un om statornic si nu m-am dus nici in stânga, nici in dreapta indiferent cât de greu sau de bine ar fi fost. M-am inscris in PNL si vreau sa ramân in PNL, cât o mai tine partidul asta, vreo 200 de ani de-acum incolo.
- Sunteti unul dintre putini primari PNL din Bacau si va intreb care este viziunea dumneavoastra cu privire la acest proiect politic numit USL, a aliantei PNL cu PSD, in conditiile in care si in alte localitati exista frictiuni. Din câte stiu relatia PNL - PSD este nefericita la Comanesti. La Onesti exista o intreaga discutie cu privire la oportunitatea proiectului politic USL, iar liberalii de acolo nu par dispusi sa sustina o alianta cu PSD. De ce nu se materializeaza aceasta uniune la dumneavoastra in oras?
- Proiectul USL a fost gândit de echipele de conducere de la nivel national, de la centru. Cei de acolo au considerat si considera ca este un proiect politic bun. Si eu cred ca e un proiect bun, insa iata ca bunele intentii promovate de liderii centrali ai USL, de cei doi copresedinti ai uniunii - Crin Antonescu si Victor Ponta - nu s-au materializat peste tot in teritoriu. In Comanesti, se pare ca nu exista posibilitatea de a conlucra cu partenerii nostri de la PSD. Noi am avut dispute inca de când am preluat primul mandat în 2004. Am precizat de nenumarate ori in sedintele consiliulu local ca noi trebuie sa lucram pentru comunitate, sa nu tinem cont ca suntem in partide diferite, sa nu fim in contradictoriu, ci sa actionam impreuna pentru binele comunitatii. Nu s-a putut ajunge la un consens si, din cauza acestui fapt, pe plan local - la Comanesti - se pare ca nu va putea functiona Uniunea Social Liberala.
- Dar de ce nu s-a putut ajunge la un consens?
- Din cauza ca in cadrul echipei de conducere a PSD Comanesti sunt persoane care au ca singură preocupare doar interesele personale sau de grup, pe care le considera mai importante decât cele ale comunitatii.
- E o acuzatie grava...
- Nu e o acuzatie, cu atât mai putin o acuzatie grava. E o realitate cu care ne confruntam de ani si ani de zile. Ca primar, nu pot accepta pentru nimeni ca interesele personale sau de grup sa primeze intereselor si binelui comunitatii pe care o reprezint.
- Ce va nemultumeste, insa, de maniera in care aceasta colaborare politica este imposibila, nefezabila. Ati expus, intr-o tusa foarte transanta, relatia pe care o aveti cu PSD aici in Comanesti...
- Faptul ca ei nu au nimic de-a face cu comunitatea locala. Orice dorim noi sa facem, orice prezentam spre dezbatere in Consiliul Local, ei sunt impotriva. Nu conteaza ca se construieste o scoala, se face o cresa sau se modernizeaza spitalul. Au fost tot timpul numai „Gigi contra”, au votat aproape tot timpul impotriva sustinând ca primarul nu vrea sa faca lucruri bune pentru oraş. Ce fac eu sunt lucruri bine apreciate de cetateni, realizarile sunt in interesul populatiei, totusi ei vin cu tot felul de insinuari din care sa rezulte ca acestea nu sunt bune si utile orasului. In plus, actualul presedinte al PSD Comanesti este finul fostului primar, Dorinel Miron. Probabil ca are tema de la acesta sa refuze colaborarea cu mine, sa nu desfasoare niciun proiect util pentru populatie si chiar sa sicaneze conducerea primariei. Nu in ultimul rând, actualul presedinte al PSD Comanesti, este cetatean al orasului Moinesti. Dumnealui face naveta, acolo locuieste. Probabil ca vrea sa procedeze cum a procedat si nasul lui, sa incerce sa puna mâna pe putere pentru a-si rezolva interesele lui si ale grupului lor de prieteni. Va dau si un exemplu mai concret. Eu am dat afara mai multi salariati din Primaria Comanesti si din Administratia pietei, salariati pe care i-am prins ca nu eliberau bonuri producatorilor si comerciantilor la târg si la piata, mai mult am depistat ca emiteau bonuri false. Acestia s-au inscris imediat in PSD si au devenit „oamenii de baza” ai PSD-ului. Domnul Budaca i-a primit imediat in partid promitându-le ca vor fi reinstalati in functii daca el va ajunge primar. Aceasta „gasca” condusa de presedintele PSD Comanesti face tot timpul reclamatii, cauta sa-mi sifoneze imaginea prin orice mijloace, denigrându-ma. Cum sa facem USL la Comanesti in aceste conditii? Au umplut cutiile postale de ziare si fituici impartite noaptea, prin care sunt calomniat atât eu, cât si colegii mei din PNL.
- Deci USL nu va functiona niciodata aici in Comanesti.
- Aici in Comanesti, cu asemenea oameni, nu va functiona niciodata USL...
- Din partea carui partid veti candida la Primaria Comanesti in vara acestui an? Si asupra dumneavoastra au planat tot felul de suspiciuni cum ca ati fi dispus sa parasiti PNL.
- Am mai spus si repet, nu voi pleca niciodata din PNL! Cu siguranta voi candida din partea Partidului National Liberal.
Lucian Bogdanel


Articole asemanatoare


Scrie un comentariu
Daca nu comentezi la subiect sau bati campii te sterg de nu te vezi!

In cazul in care codul nu este lizibil click aici pentru a genera altul.
 
adriana
#170 : 22/02/2012, 10:41
Bla,bla,bla...atat pot spune despre "carcotasi"! oameni "buni" va ocupati timpul cu niste "baliverne marunte"! voi nu vedeti ca nu gasiti nimic pertinent?!?Acest om a demonstrat prin FAPTE ca ii pasa de soarta orasului si se ocupa de el cu responsabilitate, pe cand voi...
popoviciu
#169 : 21/02/2012, 19:35
io am fost la primar si sincer il inteleg pentru starea de nervozitate pe care o are cateodata. era plin de tigani, ba de boscai, ba de cersetori. eu cred ca primarul trebuie sa se ocupe de cei care sunt corecti, se inscriu in audienta si au rabdare. ca raspuns la "mai Adela", ia sa te enerveze un dobitoc, doi, trei...si apoi mai esti in stare sa asculti rabdator un om?
victor
#168 : 21/02/2012, 10:07
Oamnei buni, despre ce frica vorbiti voi??? Eu vad toate lucrurile bune din acest oras...culmea! si nu-i pot ura decat putere de munca in continuare domnului primar!
Maria
#167 : 21/02/2012, 09:55
Primarul poate sta si in birou si sa coordoneze curatarea strazilor de zapada.In cate localitati ati mai vazut ca primarul sa iese pe strazi?Putine,nu?Dar al nostru este prezent pe strazi!clubul l-au cumparat altii,cu un pret mic si acum vor sa-l vanda la un pret exagerat de mare:cer pe el cam cat e bugetul primariei pe 2 ani!
laurian
#166 : 21/02/2012, 08:26
Da...om normal,cinstit si a avut bani sa cumpere un club!pfff....da,da!Vedeti ca ninge,pregatiti-va sa sariti la gatul d lui primar!...care spre deosebire de voi e pe strazi sa le curete!..intra in atibutile dumnealui dar, fiti sinceri cati dintre voi a-ti sta pe strazi?si cati alti primari a-ti auzit sa faca acest lucru???!!!asa ca bateti campii in continuare..
Mai Adela
#165 : 20/02/2012, 12:39
Eu am fost la primar sa vorbesc cu el. Ah daca ai sti cum m-a tratat? Ca pe un mucea, doar pt ca voiam sa propun ceva si pentru ca nu a fost ideea d-lui m-a luat la roata. Offf mai Adela intereseaza-te cum se comporta cu noi astia ce nu vream sa-l preaslavim...
Anonymous
#164 : 20/02/2012, 12:37
Am o intrebare, de fapt am mai multe dar... Daca Budaca Vasile e atat de corupt si fura atat de mult de ce nu e la puscarie? Sau doar cineva defaimeaza DE FRICA?
Anonymous
#163 : 20/02/2012, 12:33
Tocmai pt ca painea e la dumneaui in mana, din pacate multi nu pot spune ceea ce gindesc. Daca nu ne-ar fi frica de cat rau poate face va asigur ca multi s-ar razvrati. Dar sa nu uitam ca in cabina suntem singuri....
Pt Ioana
#162 : 20/02/2012, 12:28
Oameni buni,in virtutea functiei pe care o am prestez, am unele atributiuni pe care mi le fac cu simtul raspunderii,atat in interesul meu cit in interesul fimei care ma plateste. Asa si primarul, in virtutea functiei ce o ocupa(ales de noi sa nu uitam) trebuie sa curete strazile, sa mentina curateania si tot restul. Astea sunt ATRIBUTIUNILE DE SERVICIU.
Deci ce atata bravo sefu, e NORMAL sa faca acest lucru.
Clara
#161 : 20/02/2012, 12:25
Painea ,metaforic vorbind ,sta in mana celui care a obtinut-o prin multa munca!Sta in mana primului edil!Pe cand altii au timp berechet de circ!
ioana
#160 : 20/02/2012, 08:14
Am venit aseara de la iasi.Cand intri in orasul nostru strazile sunt ca si cum nu ar fi nins,comparativ cu strazile din orasele prin care am trecut!Minunat!Deci se poate!Felicitari dvs si echipei dvs dl primar!
bety
#159 : 20/02/2012, 08:12
Vorbiti de artileria grea a domnului primar?Da,o are!Pentru ca o merita!Merita sa aiba sustinatori!Pana si lucru asta va deranjeaza!Cred ca asta spune tot despre voi!
gina
#158 : 19/02/2012, 16:26
piine si circ(reteta sigura ptr succes),aici vad circ cit cuprinde dar unde-i piinea?
Nineta
#157 : 19/02/2012, 09:07
Am deosebita placere sa-i adresez felicitari domnului primar Viorel Miron pentru straduinta cu care a actionat pentru salvarea Spitalului Comanesti!Ce m-as fi facut eu ca am sotul foarte bolnav cu inima sa-l fi dus la Onesti ,de fiecare data,cand are crize si viata lui e pe muchie de cutit daca nu era spitalul din Comanesti!Eu locuiesc pe Camenca,comuna Brusturoasa.
Simina
#156 : 19/02/2012, 08:58
Budaca e omul care s-a imbogatit asa peste noapte pe spinarea romanilor dusi in Spania!Cum se explica faptul ca asa de tanar a avut bani sa cumpere spatii,apartamente!!!Parohie ii mai trebuie si tichie de margaritare!
Clara
#155 : 19/02/2012, 08:50
Sorine!Iti dai seama ca ,daca ar avea parohie,ce lucrare ar fi pe el?Si-ar lua in consiliul parohial pe Amaricai si pe Leascu!Ce tripleta de aur ar forma!!
sorin
#154 : 18/02/2012, 20:19
Cum cine?!??? Tepuitor...cei care au muncit stiu prin ce au trecut,cum au fost tepuiti. Inca mai traiesc pot fi intrebati! Bine ca nu are parohie...doamne fereste!!!
nelutu
#153 : 18/02/2012, 20:14
Cine e acest "curat" Budaca care isi scrie singur cu inca 2 apararea?!?
Adela
#152 : 18/02/2012, 14:42
CE TUPEISTI sunteti ,voi care stati pe margine ,duceti-va la primar si spuneti-i oful vostru!Aveti curajul ?Otrava va iese din gurile voastre inveninate!Ce sa-i spuneti?CA nu va convine ce s-a facut in oras?CA nu stiti in ce proiecte este implicata primaria?Ca va e ciuda de nu mai puteti? Invidia si rastalmacitul vorbelor va sunt prietene!
Maria
#151 : 18/02/2012, 14:29
Dorina!Si tu bati apa in piua :te vei duce la vot si ce-i cu asta?Ce! trebuie sa-i placa vreunui cetatean sau nu ca te duci tu la vot!Te-ai grabit cand ai citit mesajele; la vot e de datoria noastra a tuturor sa mergem !Pe cine votam e alta treaba mult mai serioasa.Eu voi vota ...GHICI?
Valerica
#150 : 18/02/2012, 14:14
Ce suflet inveninat aveti!In loc sa va bucure ca aveti un primar de toata lauda,ii gasiti nod in papura!I s-a dus vestea in toata tara pentru ce a facut in orasul d-voastra!
Ioana
#149 : 18/02/2012, 14:09
Am venit din Elvetia zilele trecute acasa.Azi am intrat pe net si vad cu stupoare ca unii locuitori ai Comanestiului nu recunosc in actualul Primar pe acela care a muncit atat de mult,care a atras fonduri europene care a facut lucruri durabile!Rusine celor care carcotesc pe seama dansului!
Mirela
#148 : 18/02/2012, 13:59
Rulmenti,haine,aur!Se poate face bisnita!Vezi ca nu se scrie bijnita!Dar bisnita-i bisnita!Dar omul e om!Hai sa discutam despre ce s-a infaptuit in oras!Bine?Am multe subiecte pe care ti le pot propune ca puncte de plecare!
Ana
#147 : 18/02/2012, 13:49
Cipriane!Mergi la vot si nu e obligatoriu sa-l dai nici primarului actual,nici lui Budaca,cel mai bine e sa te gandesti mult inainte de a lua o decizie in acest sens.Eu voi pune stampila in cabina pe acela care merita:pe Viorel Miron !
Simina
#146 : 18/02/2012, 13:38
Cipriane,te-ai indarjit ca nu-ti dicteaza nimeni!Asa ai inteles tu ca sustinatorii primarului indeamna sa nu se mearga la vot.Citeste mesajele de 3 ori ,straduieste-te sa intelegi sensul cuvintelor si apoi redacteaza mesajul de raspuns.Ai priceput rau de tot!
Marieta
#145 : 18/02/2012, 13:30
Nu a fost discutia prezentei tale la vot.Voteaza cu alesii si simpatizantii pe care crezi ca merita sa faca in oras mai mult decat s-a facut!
Camelia
#144 : 18/02/2012, 13:22
Ce mult v-ati abatut de la subiect!Va iesi primar ,intr-un nou mandatat,cel care merita,adica cel care a schimbat in bine Comanestiul!
Nicoleta
#143 : 18/02/2012, 13:18
Tot patitu-i priceput!Sotul meu a fost cu Budaca si unii chiar au fost abandonati!
Clara
#142 : 18/02/2012, 13:14
Stai linistit ,domnule Ciprian, ca nu te indeamna nimeni sa nu te duci la vot!Voteaza pe cine vrei!Una scrie omul si alta rastalmacesti tu!single
dorina
#141 : 18/02/2012, 13:13
Astazi am avut timp sa citesc comentariile si trebue sa spun ca sunt intru totul de acord cu eugen, sunt de acord cu toate motivele pentru care nici eu nu-l voi mai vota(MAI POT ADAUGA SI EU CITEVA,DAR MA ABTIN) pe actualul primar,si asa cum am mers la vot atunci cind i-am dat lui votul voi merge si acum!ca place unora ca nu e treaba lor.
Haralamb
#140 : 18/02/2012, 12:59
nu este adevarat,eu am fost cu domnul budaca in spania si sper sa merg si anul asta ,nu ni sau cerut bani pentru asta,am platit numai drumul cum era normal, nu am fost abandonati,am fost cazati decent,am primit exact suma care ni sa spus la plecare, sunt numai minciuni,un om face un lucru bun oferindu-ne locuri de munca, DE CE TREBUIE SA MURDARIM TOTUL? RUSINE!
Manuela
#139 : 18/02/2012, 12:48
E clar ca iti dai votul cui vrei!Despre ce joc vorbesti?Nu te-am momit,mai domnule,dar constiinta trebuie sa-ti fie treaza.
Costin
#138 : 18/02/2012, 12:41
Artileria grea a primarului este frumusetea orasului!Tot ce a facut este parte componenta a artileriei grele!AHA TANTO!Ocupa-te un pic si de felul in care scrii!Te-ai aruncat tare,fato,dar te-ai facut de ras cu "datii" ,cu substantivul !in cazul vocativ ,ortografiat gresit!Ironiile tale ne ingretoseaza!
ciprian
#137 : 18/02/2012, 12:40
BRAVOOO!!!sustinatorii primarului au ajuns pina acolo sa ne indemne sa nu mergem la vot? daca nu-i dam votul lui?CIT TUPEU ba o sa mergem si votam pe cine vrem nu ne dicteaza nimeni!fac apel la toti cetatenii acestui oras pro sau contra SA MERGEM LA VOT e dreptul nostru
dan
#136 : 18/02/2012, 12:30
mai manuela (sau cine esti tu),votul meu il dau cui vreau eu,si ma duc la vot tocmai pentru a nu va face jocul vostru!
Nicoleta
#135 : 18/02/2012, 12:29
Comanestenii cred ce spun!Va fu primar pana va iesi la pensie ca merita!VAI DE MINE!Ce spui ,mai Cornele, ca nu i se poate reprosa nimic lui Vasile Budaca ?Stai si dumireste-te,frate!Ii putem reprosa multe,noi cu familiile noastre,lucruri incredibile,legate de romanii nostri dusi de el pe plantatiile cu capsuni din Spania,legate de abandonarea unora,legate de contributia fiecaruia, nu deloc mica ,perceputa de Vasile Budaca.NICI SA NU AUZIM DE EL!!!
CRISTI
#134 : 18/02/2012, 12:25
Nu fac politica dar am o curiozitate, Viorel Miron cind facea bijnita cu rulmenti la turci ,cu aur adus in schimbul celor rulmenti,bijnita cu haine de la poloni, inota prin ce?uite cine vorbeste de trecuturi intunecate
tanta
#133 : 18/02/2012, 12:08
a scos primarul artileria grea la atac!asa copii datii tare,! nu ne dezamagiti!
Mirela
#132 : 17/02/2012, 23:04
Mai Bujor, nume de floare!Ce alunecos esti !Ce repede te hotarasti sa aluneci spre Budaca,sa-l simpatizezi ca el nu inoata prin noroi!PAI!Ai dreptate ca nu mai inoata prin noroi!DOamne, dar ce mult a inotat prin cel mai pacatos noroi cand ducea oamenii la munca prin cele tari din Peninsula Iberica!SE mai pocaieste omul doar a absolvit teologia...
Salvina
#131 : 17/02/2012, 22:52
Bravo,Cocuta!Ce frumos mesaj!Lecitina l-ar ajuta sa retina cateva lucruri citite!MI-a placut !Vezi ca nonvaloarea vrea sa se ridice pe scara valorilor prin carcoteli,prin minciunele.Omul care nu are ce face,recurge la siretlicuri pentru a se catara ,dar nu vor ajunge prea departe.Vezi ca orasul prospera ,ca a fost salvat spitalul,ca s-au amenajat paraiele, ca s-au plantat atatia puieti si tot aveti ce aveti cu primarul!Sunteti tare rai si invidiosi!
SIMONA
#130 : 17/02/2012, 20:00
Pentru cei care nu observa cum arata orasul Comanesti! Apucati-va de lucruri utile ,faceti ceva bun ,umpleti-va timpul cu lectura,cu plimbari in aer liber ca sa vedeti ce s-a realizat,aveti grija de copii vostri ,daca aveti,dati-le educatie,implicativa in ceva care sa fie in folosul comunitatii!Lasati-l pe primar in pace ,stie sa munceasca,stie sa fie alaturi de comanesteni!I-ati fost alaturi,mai carcotasilor,pe timpul inundatiilor,i-ati fost alaturi cand se zbatea ca pestele pe uscat ,zbuciumandu-se ca nu avea bani in primarie ca-i delapidase Dorinel, i-ati fost alaturi cand se implementau marile proiecte in oras,i-ati fost alaturi la plantat puieti pe dealurile din Laloaia,i-ati fost alaturi la actiunile pentru salvarea Spitalului?As putea sa va raspund ca nu prea ati fost !!Sau nu ati fost deloc.Primarul este de isprava !
COCUTA
#129 : 17/02/2012, 19:35
Pentru Parfenie!Faci trimiteri la Caragiale!Este strigator la cer sa nu stii ca acest substantiv este propriu si ca se ortografiaza cu majuscula!!!Alta data scrie-l corect!Astfel de oameni certati cu limba romana fac aprecieri asupra activitatii Domnului Primar?Cine citeste se minuneaza sa vada cate greseli,dar la datul cu gura esti as!Te rog sa recitesti mesajul meu de la pozitia 81,precum si cel de la pozitia 99 in care am vorbit de imaginea noua a scolilor!Vezi ca nu m-am repetat!In mesajul 81 am spus de geamurile schimbate de DOMNUL PRIMAR la scolile:"Ciprian Porumbescu" si Liviu Rebreanu". In mesajul de la pozitia 99, am amintit de "Scoala Costache Ciocan'" si de "Scoala 5 bis "prima e scoala nou,nouta si cealalta e renovata!Sunt convinsa ca habar nu ai unde e locatia lor!!Apropo:"ODATA" in contextul scris de tine se scrie :"o data"!Daca vrei sa dai citate dintr-o opera,esti obligat sa le transcrii exact cum sunt in opera! Nu ai scris corect citatul, nu mai facut sa cred ca ai mai rasfoit de mult timp opera "O scrisoare pierduta"Si , cand ma gandesc la cultura pe care o au unii oameni,ma apuca groaza!Cu astfel de oameni trebuie sa se confrunte Domnul Primar?El nu are egal in Comanesti ,in primul rand,prin ce a facut,prin cultura sa, prin vocabularul sau elevat!SAC!!!!
Manuela
#128 : 17/02/2012, 18:52
Esti cuprins de lehamite,Dane?Apoi stai acasa la votare!Decat sa dai votul tau unuia de teapa fostului primar,Dorinel,mai bine cugeta !Oricum tot actualul primar va iesi primar!!Ai iluzii desarte!
COCUTA
#127 : 17/02/2012, 18:45
Iaca!" Scot cioculetul",dar de sub aripioara mea!spui ca nu-ti dai doctoratul in limba romana;nici prin gand sa nu-ti treaca asa ceva!Dar e de datoria ta sa scrii corect romaneste!Scrii cu greseli parerile tale si e ....RUSINICA MARE!!!!Mai studiaza ortografia limbii romane!Dar la vorbe desantate ce te mai pricepi!!
Anastasia
#126 : 17/02/2012, 18:29
Din luna august sunt nevoita sa stau la matusa mea,bolnava.Se deplaseaza intr-un carucior.Cu ea am colindat orasul in lung si in lat,incepand de la podul de fier pana la Peco, aflat la iesirea din Comanesti. Am ramas profund impresionata de curatenie,de rondurile de flori,de spatiile verzi ,de bucsusul plantat in tot orasul!Nici in Iasi, unde am domiciliul, nu gasesti atata curatenie!I-am transmis, personal, felicitari primarului pentru frumusetea orasului si pentru felul in care coordoneaza totul!
Iulia
#125 : 17/02/2012, 18:16
Va este ciuda de muriti ,voi cei care ati fost alaturi de Dorinel ,fostul primar!Inseamna ca ati facut parte din acelasi grup ,l-ati sustinut cand a facut atatea matrapazlacuri !Acum vreti un contracandidat in persoana finului!??Nasul este parintele spiritual al finului.Va face si finul ce a facut nasul!Nu avem nevoie in Comanesti de Dorinel 2!
Adela
#124 : 17/02/2012, 18:08
Am citit astazi comentariile toate!Am stiut ca numai la sate e barfa,ca asa sunt femeile mai slobode la gura!M-am crucit ca si barbatii ne calca pe urma ,cu barfa in gura !M-as adresa tuturor acelora care au sufletul innegrit de ciuda!Lasati-ne cu "contracandidatul vostru serios"!Nu ne trebuie un Vasile Budaca,finul lui Dorinel,in fruntea primariei!DOAMNE FERESTE!1
Ioan
#123 : 17/02/2012, 17:58
Nu mai coborasem de la Palanca de ani buni.In ianuarie mi-am vizitat cuscrii ,care stau in Comanesti.Am ramas uluit cand am constatat cate s-au facut!Cel mai mult mi-a atras atentia faleza.Va fi o minunatie! Comanestiul are un primar destoinic,bun gospodar,cu gust estetic,caruia ii place curatenia !Primar bun,oras de talie europeana!Il felicit din toata inima pe primarul Viorel Miron!
Maria
#122 : 17/02/2012, 17:45
Ptiu drace!Nu pricepi ca nu e cultul personalitatii?De ce nu-si poate etala primarul realizarile?Crezi ca sunt putine? Nicidecum! Ele sunt multe,multe!Eu te-as intreba:ce ai facut dumneata pentru oras?Mai Romica,nu cred ca ai facut mare lucru!De cate ori ai discutat tu cu primarul,de cate ori ti-ai expus in fata dansului punctul tau de vedere?Nu ai miscat un pai,dar vorba ti-e inveninata rau de tot!
Nicoleta
#121 : 17/02/2012, 17:17
Sunt lector universitar la "Universitatea Bucuresti".Cunosteam unele lucruri despre Valea Trotusului, pe care le-am aflat din cartea regretatei profesoare universitare, Iulia Vacarasu.Pentru lucrarea mea de doctorat am facut multe vizite de documentare in anumite zone ale tarii.In toamna anului 2011 am fost pe Valea Trorusului ,de la izvor pana la varsare.Dintre toate , m-a impresionat profund, la Comanesti, zagazuirea albiei Trotusului.Am constatat ca e o lucrare de anvergura care va apara orasul de eventuala revarsare a apelor.Cine o fi primar,nu stiu!Dar merita felicitari din toata inima!
Salvina
#120 : 17/02/2012, 16:53
Nici gerul acesta nu v-a linistit ?Credeam ca microbul carcotelii se va diminuaPrimarul se comporta absolut civilizat."Mahalagioaica" nu cumva esti tu,Gigele?
bujor
#119 : 17/02/2012, 16:03
mai petru si daca sunteti atit de convinsi ca veti domni la nesfirsit de ce va tavaliti in noroi asa cum face si primarul in acest articol si voi in comentarii? va sifonati singuri imaginea,nu toata lumea gusta mizeriile!eu va spun ca in urma acestui articol mi-a devenit simpatic budaca care dovedeste ca este civilizat,si nu innoata in noroi cu voi
sorin
#118 : 17/02/2012, 15:51
fapte cu sudoare?probabil de aia are doua secretare,acum sunt lamurit,ma tot intrebam de ce o fi nevoie de doua(platite din banii nostri)?aha una ii sterge sudoarea
gigel
#117 : 17/02/2012, 15:39
daca are atitea realizari si e atit de sigur de el de ce e nevoie sa-si improaste cu noroi concurenta,eu cred ca ar avea mai mult de cistigat daca se va comporta ca un OM civilizat nu ca o mahalagioaica, promovind doar birfe si scandaluri
cornel
#116 : 17/02/2012, 12:48
astia isi fac curaj singuri?sau chiar cred ce spun? asta o fi primar pe viata? nici prima nici a 2-a oara nu a avut un contracandidat serios,acuma are!chiar daca vrea sa-l denigreze,lumea sa lamurit,il acuza ca e finul fostului primar,si de cind a fi ruda cu cineva e o vina?daca lui personal nu-i poate reprosa nimic face asocieri si acuze nefondate, e hilar si penibil acelasi discurs si aceiasi obsesie o are de 8 ani ,,dorinel miron"
teo
#115 : 17/02/2012, 12:29
nu sunt pro,nu sunt contra dar a 3-a,a 4-a,a...n-a oara?in curind in comanesti se declara monarhie? si eu care nu voiam sa merg la vot!
petru
#114 : 17/02/2012, 09:29
Locuitorii acestui oras au stiut si a 2-a oara pe cine sa aleaga si stiu deja si pe cine sa aleaga si a 3-a si a 4-a si tot asa...nu ne bazam pe "barfele' voastre ci pe realizarile aduse de dl primar. Vorbe goale...usor de aruncat, faptele cu sudoare!
bety
#113 : 16/02/2012, 15:46
Articolul de fata este real,tot ce s.a scris s.a realizat!Nu sunt fabulatii!Pacat ca va deranjeaza!Vezi trai acest sentiment pentru mult timp!Orasul este frumos si poate intra in competitie cu un alt oras european!Ar castiga!Deci felicitari dl primar.
feri
#112 : 16/02/2012, 12:40
aveti grija ca ura dumnealui va gaseste!si nu stiti cit rau stie sa faca, doar in cabina de vot nu o sa fim obligati sa fim falsi si ipocriti
ptr.filozof
#111 : 16/02/2012, 12:34
de aia nu intra in politica oamenii destepti,cu bun simt si cu simtul penibilului, si ne dirijeaza vietile toti parvenitii care se cred buricul pamintului
filozoful
#110 : 15/02/2012, 21:37
in articolul de fata se fac acuze se emana ura,asta este politicianul roman si mai ales politicianul pnl-ist,uitati-va la seful lor crinul care asa se promoveaza acuzind in dreapta si-n stinga,toti PNL-istii sunt facuti dupa acelasi calapod,cine a zis ca politica e o cocina si politicienii porcii ce se tavalesc in noroi,bine a zis
PIRANDEL
#109 : 15/02/2012, 21:25
eugen ca bine le zise-si mincati-asi!aoleuu mai uns la suflet,doamne multumesc, am trait sa vad ca spune cineva lucrurilor pe nume,asa e frate traiasca-ti familia!BRAVO
Gabor
#108 : 15/02/2012, 18:33
Eu nu sunt nici pro nici contra, totusi am ceva nedumeriri, pe care as dori sa le expun aici.
Am inteles ca primarul a facut si a dres, dar ce nu inteleg este de ce va bateti astia ce-i sunteti fideli asa de tare cu cei ce nu sunt de acord cu el?
Asta nu inteleg. Hai sa vedem in vara astia ce ii faceti statuie ce o sa faceti atunci?
Acolo in cabine suntem singuri si sa de-a Dumnezeu sa iasa cel mai bun.
Nu va mai tot umpleti cu laturi si nu-l mai pupati pe primar ca tot atata cinste o sa aveti. Stati strimb si judecati drept.
Pt PARFENIE
#107 : 15/02/2012, 18:21
Esti omul meu domnule, dar ai grija mare. Cocuta acum a scos cioculetul de sub aripioara "preaslavitului" si o sa te ciocaneeeeee....
Eu sunt sigura ca sub acest nume sugestiv sta un om ce are o parere tare buna despre el.
Ehe Cocuta draga... as da un banut sa stiu care este identitatea ta. Aaaa... si nu te mai "burica" cu limba romana, ca aici nu ne dam doctoratul in romana. Aici ne spunem o parere despre acest articol; Ca in acest articol primarul isi face lobi si nu-mi place lucrul asta, e altceva dar totusi... sa te apuci sa-mi pui virgulitele... Rusinica!
eugen
#106 : 15/02/2012, 16:08
Cum sa nu-l aleaga comanestenii din nou in fruntea orasului?SIMPLU NU-L ALEG!!
Nu il aleg pentru ca:
- promoveaza angajatii din primarie si din societatile din subordinea primariei pe criterii de slugărnicie şi nu în baza competenţei
-pentru ca nu vrem sa mai avem de a face cu tulburările sale de personalitate,cu crizele sale de nervi,cu revărsările sale de ură
-pentru ca ne insulta cu atitudinea de stapin absolut al acestui oras,uitind ca a fost ales si nu a mostenit aceast scaun
-pentru ca peste cei care au îndrăznit să spună altfel decât crede el că se cuvine spus a revărsat diluvii de ură.
-pentru ca.... pot insirui pe multe pagini motivele pentru care nu-l vom mai alege, dar am vrut doar sa va facem cunoscute voua zelosi sustinatori unele din aspectele pentru care spunem NU-L VOM ALEGE
dan
#105 : 15/02/2012, 15:27
eu o sa ma duc la vot si o sa votez cu orice alt candidat,nu am unul preferat,dar vreau sa pice actualul si stiti de ce?Sa vad cind vine altul si va dezvalui faradelegile actualului cu cit ii va depasi pe cei dinainte?Doar acesta curiozitate ma face sa merg la vot ca altfel am o mare lehamite in ce priveste politica si politicienii
radu
#104 : 15/02/2012, 15:21
hai sa mai avem o tira de rabdare,si ne spunem optiuniile in cabina de vot,sa-i lasam sa-si faca iluzii, cu atit va fi mai dura cazatura cu cit e mai neasteptata
parfenie
#103 : 15/02/2012, 11:02
mai cocuta anul acesta e anul caragiale dar ti-ai intrat bine in pielea personajelor caci ai pomenit in comentariile tale la nesfirsit de scolile cu termopane noi,le-ai pomenit odata ,a doua oara, a treia le-ai schimbat ordinea si ni le-ai spus din nou,,unul la prefectura ,unul la scoala de fete,unul la primarie,patruzeci si patru parol", nu ai culoare politica zici, esti albastra din cap pina-n picioare si galbena de oftica ca indrazneste cite unul sa nu-ti laude idolul
iolanda
#102 : 14/02/2012, 23:32
dar daca va plati printr-un esec zdrobitor ce ziceti,99% din comenturile ce aduc slava eroului sunt dictate de dumnealui,mai e pe ici colo cite unul anemic scris de un admirator sincer,cele virulente si veninoase stim cine le dicteaza, asa ca va imbatati cu apa rece
Iulia
#101 : 13/02/2012, 16:44
De-abia astept sa plateasca OMUL NOSTRU de vaza printr-un nou mandat de PRIMAR la alegerile ce bat la usa!!Cum sa nu-l aleaga comanestenii din nou in fruntea orasului!?
alexandru
#100 : 13/02/2012, 15:28
In schimb se implica in lucruri foarte importante si esentiale pentru oras...dar probabil prioritatile fiecaruia sunt diferite,iar ale dumnealui sunt cele importante...
Cocuta
#99 : 13/02/2012, 13:16
Am verificat aparitia comentariului meu pentru cel/cea de la pozitia 91 !Nu a aparut.ASa ca ma simt nevoita sa-l rescriu!Eu nu am nici o culoare politica,asa ca stii!Nu contesta nimeni ca ai fi un bun cetatean care-si plateste taxele.Dar la acest lucru se reduce calitatea de bun cetatean pe care ti-o atribui?? Stai cu mainile in buzunare,nu te implici in nimic,dar vorbele amare si veninoase iti ies din gura mama, mama!Mai bine pupaciosi ,decat sa fii las!Comparatia oamenilor cu robii este nepotrivita! Este vina DOMNULUI PRIMAR ca atat ii permite legea sa-i incadreze cu un asemenea salar?Este de lauda ca au acei oameni locuri de munca!Bravo DOMNULUI PRIMAR!Eu am relatat o parte din activitatea DUMNEALUI si nu pot fi catalogata ca fiind carcotasa ! In nici un caz.Apropo!Sinonimele cuvantului "carcotas " sunt: certaret, nemultumit, barfitor, intrigant. Revezi comentariul dumitale si intelege ,omule,cine e carcotas!Eu cred ca esti un carcotas pe cinste!TI-a intrat in vocabularul activ verbul "a pupa", precum si cuvinte derivate de la acesta.Trebuie sa acorzi mai multa atentie includerii acestor cuvine in contextele pe care le formulezi.Daca nu ai vazut inca "Scoala Costache Ciocan",scoala noua ,moderna ,sau de "Scoala 5 bis",Renovata si moderna,e regretabil!Ti s-ar opri cuvintele in gat
Ultima modificare: 13/02/2012, 15:34 - user  
becali
#98 : 12/02/2012, 21:35
de sport domnul primar a ramas cu promisiunile rusine pentru acest oras ca nu avem un primar sa se implice un pic an sport
pt Adrian
#97 : 09/02/2012, 14:24
Mai Adriane, vezi tu cumva ca a scris cineva altceva decat despre primar si faptele sale? Exact pe marginea articolului se face vorbire, si nicidecum de altceva. Ce a facut si ce se lauda ca a facut, aaaa si ma baga si citeva gogsele pentru gura-casca.Despre asta s-a discutata aici... Carcotasule...
adrian
#96 : 08/02/2012, 10:03
Chiar nu vreau sa fac referiri personale,aici se discuta pe baza unui articol pertinent! Daca voi vreti si vedeti altceva problema voastra...asa cum scrie si mai jos numai o balbaiti,ceva concret si neumflat?!? Felicitari dl primar!
IOANA
#95 : 07/02/2012, 22:07
Sa te bată norocu Adriane, că mare dreptate ai. Nimic nu rămine neplatit. Abia astept să plateasca omul vostru de baza.
adrian
#94 : 07/02/2012, 17:15
Eu zic sa nu mai bateti campii fara sa stiti de fapt cum stau lucrurile,ocupati va de ceea ce trebuie sa faceti voi...ca de oras are cine!...nu anonimi ca voi care oricum asa ve ti ramane,niste...anonimi!inca nu ai auzit ca nimic nu ramane neplatit in lumea asta?!?
Anonymous
#93 : 07/02/2012, 12:22
Bun bun, am inteles ca nu bate palma cu opozitia dar nu prea am inteles ceva: daca la piata s-a furat asa cum zice primarul de ce nu sunt trasi la raspundere acei oameni? Oare nu cumva vorbeste asa a paguba? Sa fiu in locul alora l-as da in judecata pt aceste mizerii si cu siguranta as cistiga.
Si as mai vrea sa va intreb ceva pupaciosi mici: Daca e atat de dornic d-l Lascar sa vina aici, de ce nu a facut-o inca? Si a fost intrebat si dumnealui daca vrea sa investeasca aici sau vrea numa primarul asta?
Hmmmmm....
razvan
#92 : 06/02/2012, 20:51
Pai...nu prea aveti ce sa i gasiti...decat aberati,se vede ca va temeti de un om puternic,de ce nu i spuneti in fata daca aveti ceva?! De ce...pt ca sunteti niste lasi si nu aveti ce! O tot balbaiti dar,degeaba...eu zic sa nu va mai agitati ca va faceti rau. Invata ti sa apreciati oamenii si va fi mai bine!
Pt Cocuta
#91 : 06/02/2012, 16:24
Mai Cocuta dar cine te-a contrazis pe tine ca nu a facut "preafericitul" tau atat de multe in oras? Noi cei care nu suntem pupaciosi, nu vrem sa ascundem ce a facut primarul tau ci vrem sa aratam ca meritele nu sunt doar ale lui, ci si a oamenilor ce muncesc ca robii pt 500 de lei, este si meritul meu pt ca sunt un bun cetatean care-si plateste taxele, e meritul tau Cocuta daca si tu esti un cetatean bun... si a tuturor cei de buna credinta. carcotasa esti tu ca tot il pupi, nu noi cei ce vrem sa aratam si fata aceea nevazuta a primarului. Vrem sa aratam ca nu el e miezul din chiurtos, ca nu e chiar atat de sus pe cat il ridicati voi. Stiti ca la pomul laudat nu se duce cu sacul, asa ca sa ai grija sa nu cumva sa iei teapa cu"prealaudatul" tau.
COCUTA
#90 : 05/02/2012, 10:41
DOAMNE, cata rautate!Paeca nu-mi vine a crede ca unii nu vad ; cred ca niste dioptrii mai mari v-ar ajuta sa vedeti mai bine schimbarile din oras din timpul mandatelor de primar ale DOMNULUI VIOREL MIRON!Il vom sustine, il vom realege primar, in pofida carcotasilor!
LIVIANA
#89 : 04/02/2012, 18:37
In mintea dumitale,"domnule Romica" se va fi chemand "cultul personalitatii"!Pentru noi comanestenii, DOMNUL PRIMAR este omul care supravegheaza,care verifica orice lucrare!Nu-ti vine a crede,dar eu eram internata la spitalul "ION LASCAR" si l-am vazut pe DUMNEALUI de nenumarate ori in aripa dreapta a cladirii acolo unde se faceau masuratorile pentru delimitarea saloanelor,a discutat mult cu arhitectul,privind amplasarea a viitoarelor mobiliere in saloane.NE_am uitat apoi la usile noi care sosisera.ACUM CREZI?Doreste ca fiecare lucru sa se faca profesional,gospodareste!!Cu proxima ocazie,deplaseza-te pe acolo unde se lucreaza,stai de vorba cu oamenii care locuiesc prin imprejurimi si vei constata veridicitatea spuselor mele!Deschide ochii cat poti de mari,intereseaza-te ce a fost pe locul unde se face acum o lucrare;mai ales vezi ce se face in prezent!
carmen
#88 : 04/02/2012, 10:28
De ce va iritati atat de rau?!? Sunteti orbiti de invidie si ura pe acest om,problema voastra...dar,cei care au ochi sa vada sunt multi. Deja la voi e ceva personal mult prea evident! Sa fim corecti,Comanestiul nu a avut pana acum un asa primar,faptele se vad. Voi cei care sunteti asa suparati,nu aveti copii la cresa,in scoli,locuiti pe langa Trotus,aveti nevoie de spital?!?pt cine sunt astea? Asta e diferenta intre cei carcotasi si primar,el se gandeste la toti! Iar voi mai aveti de "suferit" mult...
romica
#87 : 03/02/2012, 23:25
munca sa neobosita, isi prezinta realizarile(marete),lucrari facute sub atenta supraveghere a d-lui,ptiuuu drace! cred ca am un déjà vu, asta se numeste cultul personalitatii domnilor lasati-o mai moale
toma
#86 : 03/02/2012, 23:08
eu sunt psd-ist,cind mi-a cerut votul in 2008 viorel miron a uitat sa-mi spuna ca votul unui psd-ist nu-i bun,ba dimpotriva a dat mina cu mine stiind ca sunt psd-ist si ma indemnat sa il votez, cum va permiteti sa ne jigniti si sa ne umiliti,traim intr-o tara libera cu drepturi egale si da am convingeri psd-iste, cu ce drept aruncati cu pietre in noi,nu faceti alianta cu psd-ul sa va fie de bine dar purtati-va civilizat si daca vreti sa va respectam, respectati-ne
In atentia pupaciosilor
#85 : 03/02/2012, 13:55
Nu am culoare politica dar as intra la PNL doar ca sa vad ce va da "preamaritul" de il slaviti cu atata aplomb. Se vede cu ochiul liber ce face si ce a facut, orasul e curat, termopane sunt asa cum ziceti voi, si paraiele din Laloaia sunt asa cum sustineti, dar de ce nu spuneti si comportamentul "preaslavitului"?
Ia incercati sa mergeti martia in audienta, sa vedeti va primeste? Sau daca aveti un AF, PF sau II stiti ce biruri platiti? Da intrebati oamenii care vind in piata ce biruri platesc...
Si abia apoi trageti linie si preaslaviti preamaritorul.
LUCIANA
#84 : 03/02/2012, 11:16
Ambitia nejustificata nu-l caracterizeaza pe primarul nostru.Dansul este patruns de o ambitie cat se poate de justificata:a facut,face si va face lucruri deosebite pentru Comanesti.
elena
#83 : 02/02/2012, 14:46
Pai de asta sunt asa suparati,ca dumnealui poate,are cu ce demonstra faptic nu prin...baliverne spuse de cativa care habar nu au cu ce sa mananca! Putere de munca domnule primar!
Iulia
#82 : 02/02/2012, 14:03
Chiar la finele anului 2011 ,ce mare lucrare s-a fact la Cresa din Comanesti! Felicitari, DOMNULE PRIMAR !
Cocuta
#81 : 02/02/2012, 13:50
Domnule!Apropo de santierul in lucru din Comanesti!Poate nu stii, poate nu ai vazut indiguirea Trotusului! Poate nu ai auzit ca s-au schimbat toate conductele de apa din cartierul Laloaia, care erau vechi de cand bunica!Ca sa te convingi de cele afirmate de mine fa o plimbare pe Paraul Agachi, pe Paraul Tanase si vei vedea ce lucraris-au facut in folosul oamenilor care locuiesc in aceasta zona!Acum te-as intreba:dumneata nu te vei plimba pe faleza? Aceste lucruri nu sunt strans legate de D-l Primar?Te indemn ,domnule, sa mergi pana la scoala"CIPRIAN PORUMBESCU" ,uita-te la ferestre si vei constata ca sunt acum de termopan.Cine a atras sponsori pentru a realiza aceasta lucrare de inlocuire a ferestrlor?ITi spun eu:domnul Primar! Apoi du-te pana la scoala"LIVIU REBREANU",uita-te si acolo la ferestre.Si ciuda te va cuprinde cand vei observa ca acestea sunt schimbate tot cu termopane.Daca vei avea acces in scoala ,vei afla ca s-a schimbat in totalitate instalatia de incalzire.Cine a fost initiatorul acestor lucrari de anvergura?CAnd vei vedea ,ce vei spune?Atunci nu vei mai putea sa carcotesti .
Iulia
#80 : 02/02/2012, 13:08
Are mare dreptate Cocuta ca orasul a fost si este un santier;eu il invit pe acela care nu crede sa vina pe Valea Poienii sa constate singur lucrarile facute sub atenta supraveghere a D-lui Primar!Cei care locuim pe aceasta strada nu vom mai avea probleme, in viitor, cu apele adunate de pe versanti,care ne-au inundat de multe ori locuintele.
Liviana
#79 : 02/02/2012, 12:39
Carcotasii sunt intr-un con de umbra!Vorbele lor zboara ca frunza in vant! Uitati-va in jur si va veti convinge ce oras avem!
Cocuta
#78 : 02/02/2012, 12:20
Nu este necesar sa schimbam numele orasului pentru a demonstra ca primul edil al sau a facut atat de multe lucruri!Astazi Comanestiul poarta pecetea asiduitatii,curateniei.
Cocuta
#77 : 02/02/2012, 12:03
Faptul ca d-l primar spune ce a infaptuit in oras nu inseamna campanie electorala!Prin munca sa neobosita,si-a inceput campania electorala imediat de a doua zi de cand a fost ales de comanesteni in fruntea urbei!
liviu-claudiu
#76 : 02/02/2012, 11:47
Cu toate ca nu este de ras...oamenii de genul tau ar trebui sa starneasca alte sentimente,pe mine m ai amuzat putin...imaginatie bolnava ai! Tu nu ai auzit inca de oameni cu 2 prenume?!?de fapt dupa cum fabulezi la adresa d lui primar esti trait cam in singuratate...pacat,prieten nu ma pot oferi ca nu mi doresc asa oameni langa mn,in schimb un sef ca domnul primar da! As avea de invatat...
Anonymous
#75 : 01/02/2012, 22:42
claudiu sau liviu? hotarastete,ai uitat cu ce nume ai semnat prima data viteazule si ai mai trimis o data comentariul cu alt nume,din vitejie? sau din graba ca nu cumva sa se supere sefu ca nu ai contracarat atacurile impotriva lui asa cum a dat dumnealui ordin?
goma
#74 : 01/02/2012, 16:20
paul nu stiu la ce prioritati te referi ca vad ca toate modernizarile s-au facut cu fonduri europene si cu ajutorul sponsorilor dar nu s-au gasit 85 de milioane sa asigure baremul arbitrilor intr-un campionat.uite comune ca si caiuti sau nicolae balcescu care au echipe bune nu mai spun de agas,garleni,dofteana,racacuini care traiesc din banii de la primarie.la moinesti unde se vrea performanta (promovarea in liga a 3a )s-au alocat 3 miliarde echipei.la noi se vorbeste de retragerea echipei din campionat.il apreciez pe dl primar si am sa-l votez in contiunuare dar ar trebui sa-si aplece urechea si catre sport.sa fie atrasi copiii si tineretul sa faca sport sa vina la stadion.fotbalul nu este un sport scump in comparatie cu tenisul sau parapantele.
paul
#73 : 01/02/2012, 12:50
Goma ai partea ta de dreptate dar,crede ma ca daca ar sprijini fotbalul ar fi dezastru pt carcotasi...nu vezi ca a luptat pt mentinerea spitalului si tot este vazut cu ochi rai de niste ...rai. Intai cred ca sunt altele de facut,sunt pasionat de fotbal dar la vremurile de astazi prioritatile sunt altele...
goma
#72 : 01/02/2012, 11:20
toate bune si frumoase cu domnul primar.sunt de acord in toate cu el,cu ce face pentru oras,nu poate fi pus in discutie faptul ca nu gospodareste bine orasul.dar am si eu un of si nu sunt singurul.sprijinirea sportului implicit a echipei de fotbal care se zbate intr-o saracie lucie este foarte mica din partea consiliului local si a domnului primar.sunt comune care au echipe de fotbal,sunt ajutate cu bani de autoritati iar la comanesti se discuta de retragerea echipei din campionat. sprijinul din partea primariei este de a asigura transportul in deplasari mai lungi iar acest lucru este prea putin.cei care joaca,joaca de placere o eventuala prima de meci nici nu se pune in discutie de multe ori abia se strang bani pentru a plati baremul de arbitraj.pacat,comenestiul are traditie in fotbal nu in deltaplane si parapante singurul proiect in care se implica dl primar.
claudiu
#71 : 01/02/2012, 09:45
Cati dintre cei care sunt numai nemultumiti si anonymus,ati fost la primarie sa i spuneti ca nu a facut nimic?! Voinici ca voi...doar dupa colturi...inca o data ii recunoasteti meritele si curajul..pardon de fapt sunteti prea orgoliosi si orbiti. Nu trebuie sa va placa persoana,dar sa vezi schimbarile oricine poate. De asta il vom alege inca o data si inca o data...avem pe cine!
liviu
#70 : 01/02/2012, 09:43
Cati dintre cei care sunt numai nemultumiti si anonymus,ati fost la primarie sa i spuneti ca nu a facut nimic?! Voinici ca voi...doar dupa colturi...inca o data ii recunoasteti meritele si curajul..pardon de fapt sunteti prea orgoliosi si orbiti. Nu trebuie sa va placa persoana,dar sa vezi schimbarile oricine poate. De asta il vom alege inca o data si inca o data...avem pe cine!
liliana
#69 : 01/02/2012, 04:31
Felicitari comanestenilor ca si-au pastrat spitalul, ca au scoli reabilitate, ca au dig protector pa malurile Trotusului, etc!
Felicitari comanestenilor ca au castigat proiectul ce va permite asfaltare de strazi!
Anonymous
#68 : 31/01/2012, 20:26
99% hai nu fiti modesti!100% unanimitate, la al-X-lea congres miron in unanimitate reales!uuurraaa!
costel
#67 : 31/01/2012, 20:16
nemultumiti suntem multi dar amagiti-va inca citeva luni,ne este lehamite sa intram in polemica cu voi "mutumitilor"
D-nei Cocuta
#66 : 31/01/2012, 19:49
Mai Cocuta, da unde sunt santierele alea cu care te falesti? Ai dreptate primarul nu se lauda ci-si face campanie electorala. Ai dreptate, mare dreptate.
Mai aveti un pic si o sa schimbati si numele orasului. Din Comanesti si comanesteni va ve-ti numi mironeni.
Ok a facut, da gata cu lauda de sine ca... nu miroase-a bine.
victor
#65 : 31/01/2012, 19:12
am citit in citeva comentarii ca este aureolat, cei care au scris ca sufera de megalomanie au surprins foarte bine caracterul acestui personaj, deci acum este si sfint? are aureola? aripi pe cind?
vasile
#64 : 31/01/2012, 19:04
ha,ha,ha1 sa fiu multumit "ca au fost schimbate conductele de termoficare"?,pai de cald nu-mi tin de foame nu, de sete nu, singurul lucru benefic odata cu schimbarea acestor conducte sa intimplat in buzunarele primarului si a celui care a executat lucrarea, eu de ce sa fiu multumit?ca am rupt masina si merg ca pe aratura, ca are primarul buzunarele pline? CHIAR NU AVETI RUSINE?
Cocuta
#63 : 31/01/2012, 18:09
D- l primar nu se lauda,ci spune cetatenilor ce a facut in orasul nostru.A-ti prezenta realizarile nu este echivalent cu a te lauda!Tot orasul e un santier, chiar daca este criza.Acesta este meritul indiscutabil al DOMNULUI PRIMAR!
Iulian
#62 : 31/01/2012, 18:07
Eu nu sunt comanestean dar imi place orasul cum arata, am urmarit an de an cat de mult sa schimbat in bine orasul asta, desi sunt din Moinesti. Daca as putea m-as muta in Comanesti, nu mai fiti rautaciosi pe primarul vostru
Violeta
#61 : 31/01/2012, 17:58
E meritul nostru al tuturor ca avem un oras curat, ca sau modernizat toate scolile din oras, sa modernizat cresa se modernizeaza spitalul sau indiguit albia Trotusului sau extins retele de apa si canalizare, sau atras bani europeni prin proiecte, vor fi asfaltate strazile din oras tot pe bani europeni. Este meritul nostru sa avem un asa primar gospodar. Nu conteaza culoarea politica la asa rezultate.
liviu
#60 : 31/01/2012, 16:54
Cum de 99% vad schimbarile in bine si apreciaza un adevarat primar,iar o "manuta" lalaiesc aceleasi lucruri care se vor face incet. S au voi,nemultumitilor credeti ca pocnesti din degete,iti apare un munte de bani si gata. Predecesorul...ce a facut?! Invidie mare pe acest primar pt ca poate! Ce oameni...
pt. Pompilica
#59 : 31/01/2012, 13:46
Eu sunt in asentimentul d-lui Pompilica. Daca nu esti cu PNL-ul inseamna neaparat ca esti cu PSD-ul? Mie imi place platforma ecologistilor, nu am nici o treaba cu PSD-ul dar nici cu PNL-ul
Care e problema?
Bun estetician 'mnealui, dar in rest? Frumos orasul, numic de zis,e meritul d-lui, dar atat. Si nu e numai meritul d-lui pana la urma ci si al nostru ca ne-am platit impozitele si taxele la timp, e meritul nostru ca am facut voluntariat la marile campanii de impadurire si curatenie... deci e meritul nostru la fel de mult cit e si al d-lui.
Nu-mi place primarul pt ca se lauda precum dictatorul Ceusescu. Sa-l fi luat ca exemplu de viata pe el si de asta se comporta asa????
cocuta
#58 : 31/01/2012, 13:45
Ai citit Cozma Racoare ca sa stii despre ce este vorba?Faptele domnului Primar il aureoleaza!
Maria
#57 : 31/01/2012, 13:16
Spitalul din Comanesti nu numai ca nu a fost inchis, se modernizeaza ceea ce ne bucura foarte mult. Daca dl. prof. Lascar se implica in spitalul nostru sunt convinsa ca ne vom atrage multe invidii. Lupta primarului nostru a dat rezultate iar noi cetatenii vom fi beneficiarii unor servicii medicale bune asa cum ne dorim cu totii aici la noi acasa.
Nicu
#56 : 31/01/2012, 13:10
Pana a citi acest articol am crezut ca primarul actual are colaborare cu PSD-ul dar acum m-am convins ca nu poate lucra cu oameni avand astfel de caracter. Este mult mai bine sa candideze din partea PNL-ului. Este mare diferenta intre ce a facut primarul PSD Dorinel Miron si actualul primar, faptele vorbesc de la sine.
nicu
#55 : 31/01/2012, 13:09
Faptul ca unii carcotasi nu au curajul sa-si scrie numele atunci cand arunca cu noroi intr-un OM, care a facut ceva in orasul acesta, denota faptul ca se oftica de ceea ce s-a realizat pana acum...
Acesti carcotasi trebuie sa mai aiba putintica rabdare ca se vor rezolva si problemele lor!
Marin
#54 : 31/01/2012, 13:00
Nu stiu de ce, se tot incearca denigrarea primarului si veniti intruna cu subiecte care practic nu-si mai au rostul Eu stiu ca zavoiul impreuna cu multe alte strazi din oras vor fi asfaltate pe fonduri europene probabil ca atunci ve-ti fi nemultumiti ca nu sa asfaltat cu fonduri locale. Sunteti tot la fel de nemultumiti ca au fost schimbate conductele de termoficare, mai mult il blamati pe primar ca a falimentat termo. Cred ca ar trebui sa va interesati cand si din ce cauza a falimentat termo, pe ce proiect au fost schimbate conductele, daca s-ar fi putut asfalta strazile pe alte fonduri decat cele europene. Eu cred ca primarul si-a facut treaba iar voi nu mai puteti de invidie. Veti ramane cu invidia iar noi vom ramane cu un oras frumos, modern etc....
Cocuta
#53 : 31/01/2012, 11:29
D-l primar nu se teme de psd-isti!Nu are de ce!Atitudinea lor e dezgustatoare.Lucrurile
desebite pe care le-a facut in Comanesti il aureoleaza!
Comentariile rauvoitoares-au alaturats vin de la cei care sunt certati cu bunul simt,de la cei care s-au alaturat fostului primar in a jefui primaria!
-
andrei
#52 : 31/01/2012, 10:00
Vad ca cei care se recunosc a fi drept "carcotasi" si folosesc acest nickname,au ceva personal cu omul care a adus orasul in stadiul in care se afla...oare de ce? Va sperie oamenii competenti si luptatori?! Candidati voi daca va considerati mai buni!...cred ca stiti adevarul,dar asa I de greu sa recunosti....
liviu
#51 : 31/01/2012, 09:50
Orice comerciant are dreptul de a si vinde marfa,daca s ar fi putut lua doar de acolo cred ca aveati dreptul de a fi revoltati! Voi cei contra vad ca aveti doar 2-3 subiecte pe care le tot suciti,traim intr o tara pe care am facut o saraca. Spre deosebire de orasele vecine,noi avem cu ce ne lauda..asa ca deschideti ochii rautaciosilor! D le primar,toata stima...oricum nu aveti adversar,ci doar invidiosi!
un circotas
#50 : 31/01/2012, 00:11
si noi cei din Zavoi va multumim din inima pentru caldura furnizata de centrala fantoma din campania trecuta, si le cerem scuze celor care va slavesc dar va dorim si noi de bine cind ducem masina in service, nu ca sunt drumurile proaste,nu... asa suntem noi circotasi, sau psd-isti cine stie?
nicu
#49 : 30/01/2012, 22:42
Eu nu cred ca tatal dv. v-a spus ca primarul acesta a falimentat termo...
Tatal dv.trebuie sa-si aminteasca cate datorii avea termo in anul in care primarul a ajuns la conducerea orasului...
pompilica
#48 : 30/01/2012, 22:35
eu nu fac politica dar nu-l plac deloc pe miron,asta inseamna ca sunt psd-ist? nu sunt dar am dreptul la opinie, si cu riscul de a ma cataloga voi psd-ist tot nu-l plac,uite asa!
relu
#47 : 30/01/2012, 22:22
cei care ii scriu discursurile au uitat sa schimbe pagina,este exact discursul de pe otv,asta va fi discursul pe care ni-l va spune pina in iunie?mai schimbati ca lam invatat pe de rost!vrem noutati.
elvira
#46 : 30/01/2012, 21:50
Asa este corect! Primarul acesta nu are nimic in comun cu PSD-ul din Comanesti!!!
De aceea a si reusit sa faca atat de multe pentru orasul nostru. Felicitari, d-le Primar!
eleonora
#45 : 30/01/2012, 19:26
tatal meu a lucrat la termo pe care la-ti falimentat si inchis,toti cei care si-au pierdut locurile de munca si familiile lor va doresc "numai de bine" domn primar
corina
#44 : 30/01/2012, 19:13
asa vi sa spus?prompt service?dar nu va contrazice-ti cumva?primarul asta e coretitidinea intruchipata face afaceri cu primaria ? nu e conflict de interese?
alexandra
#43 : 30/01/2012, 16:51
Vom avea acelasi primar, Viorel Miron!pt ca este singurul care merita aceasta functie!
maria
#42 : 30/01/2012, 15:56
Buna asta!ce au facut "adversarii aceia de temut" in timpul mandatului?!?ia sa vedem exemple ca acum se vad faptele clar!
eugenia
#41 : 30/01/2012, 15:02
Nu stiu cati dintre voi au primit aceste bonuri, eu cel putin cand le-am lust pe ale mamei mi s-a spus CLAr de la Vasiliada ca si farmacie, Doratin, Tomita si Prompt Service...nu va suparati, ce vi se pare incorect?!?sa nu uitam ca magazinele Prompt Service au o vechime in spate, nu au aparut peste noapte, si sunt ca oricare din acest oras. Nu s-au dat bonuri valabile doar pt ele!iar va ofticati degeaba "realistilor"!
Curioasa:))
#40 : 30/01/2012, 14:53
Vi se pare voua ca ar fi infricosat D-l Viore Miron? Sunteti atat de nostimi!!! Si PSD-ul nu este atacat din cate citesc in acest interviu, se spune doar adevarul despre acest partid! Ce ati realizat voi cat ati fost la putere? Ce ati facut pentru acest oras? NIMIC! Stiti ce e dragut ca doar atacati dar de ce nu spuneti ce a facut partidul D-voastra in timpul puterii lui?! NIMIC!!!!
leo
#39 : 30/01/2012, 14:44
D-le Primar, felicitari pentru interviul dat. Ne bucuram ca ne redati realitatea. Avem un oras minunat datorita D-voastra si cu siguranta veti face si mai multe. Suntem mandri ca ne reprezentati si ne faceti sa ne bucuram de acest loc minunat numit Comanesti.
FRUSTRARILE celor din partidul advers carui fapt se datoreaza? Ca nu pot pune mana pe bugetul Primariei si nu il pot ei imparti cum vor?
Ma miru tupeul si nesimtirea acestor oameni! Este si acest partid compus doar din mincinosi si frustrati. Cum ar putea ajunge la putere niste oameni care nu au nici macar cei 7 ani de acasa. Se stiu ei care!!!
agaton
#38 : 30/01/2012, 13:59
afaceri cu primaria ziceti ,haidade,cite firme au lucrat cu primaria in cele doua mandate ale lui miron?Capital Invest 90% din lucrari si bradatelul10%, de ce? fiindca ambii patroni sunt prieteni cu primarul, la depasit de mult pe dorinel la acest capitol
curiosul
#37 : 30/01/2012, 13:34
daca primarul ataca in felul asta psd-ul asta inseamna ca ii este tare frica, jupin miron de ce te temi?
nea titi
#36 : 30/01/2012, 13:28
alex dar celor care fac acum afaceri cu primaria de ce sa nu le dam peste mina,dar primarului care face afaeri cu primaria?,salariatii primariei au primit de la sindicat tichete cadou de sarbatori,tichete cu care ca in fiecare an nu au putut face cumparaturi decit de la magazinele primarului, pensionarii au primit tichete cadou si puteau face cumparaturi doar de la 2-3 firme din oras printre care si firma, nu cunva hotul striga hotii?
paul
#35 : 30/01/2012, 13:10
Ce-i mult nu-i bun?!?...cine va mai intelege...in loc sa ne bucuram si sa apreciem stiti doar sa carcotiti! E cam penibil din partea voastra...doar ca nu prea va iese, e mult prea evidenta invidia voastrea!Eu sunt mandru de e volutia acestui oras si ma bucur de cate orii am ocazia sa ma reintorc...si culmea , mereu vad ceva schimbat si imbunatatit!probabil de asta nu vreti sa le vedeti...
Alex
#34 : 30/01/2012, 12:51
De cand a intrat Miron primar in Comanesti sau schimbat foarte multe lucruri in bine, in schimb le-a dat peste mana celor care aveau de facut afaceri cu primaria. Cine credeti ca striga acum in gura mare ca nu este un bun primar? ..Noi cei care vedem ce sa facut in oras in niciun caz.
florin
#33 : 30/01/2012, 12:28
bine dar vasile budaca nu a fost preotit de unde pina unde popa?doar ca sa i se dea o porecla "jignitoare", mi se pare o mare mojicie, va coboriti atit de mult pentru a discredita un om, care la urma urmei va candida democratic, si civilizat cu bunul simt care il caracterizeaza la functia de primar, asta e singura "crima" de care se face vinovat
un popa
#32 : 30/01/2012, 12:16
chestia cu popa-buda e clar dictata de primar, fiindca exact asa l-am auzit vorbind despre vasile budaca, (facind referire ca acesta a absolvit teologia)pacat ca vii dintr-o familie de oameni credinciosi dar nu respecti nimic si pe nimeni
cetateanul
#31 : 30/01/2012, 12:06
eu sunt un cetatean oarecare al acestui oras,si imi amintesc ca in 2008 a venit primarul in cartierul nostru la o sedinta electorala(dupa alegeri nu a mai venit niciodata sa discutam problemele urbei)dar la acea sedinta a venit cu un poster care reprezenta un centru de afaceri,prin deschiderea lui, care urma sa aiba loc imediat se creeau locuri de munca,si apareau multe beneficii si oportunitati pentru noi locuitorii acestui oras, astept viitoarele sedinte electorale sa vad cu ce ne mai spalam ochii? sa fie frumos colorate posterele domn primar, cel putin ochiul nostru sa se bucure
Razvan
#30 : 30/01/2012, 11:59
Articolul din ziar este la obiect si nu cred ca cei care comenteaza negativ sunt corecti cu ei insasi.
Noi marea masa a Comanestenilor vedem, auzim, simtim si nu putem fi pacaliti de niste oameni care au fost la conducerea orasului si si-au batut joc de intreaga comunitate. Stim cu totii cine sunt cei de la conducerea PSD Comanesti de aceea nu ne mira comentariile lor mizerabile...
eugen
#29 : 30/01/2012, 11:55
si fiindca pe 1 februarie sarbatorim 160 de ani de la nasterea lui caragiale, eu vin si va intreb,"eu cu cine votez?" PSD-ul? nu vreau partidul,nu am nimic cu omul ce va candida de la acest partid,PNL-ul nu vreau omul care va candida, nu am nimic cu partidul, PDL-ul nu are un candidat anuntat,astept din partea lor un om care sa ma convinga sa-l votez, ca de nu eu si in ziua alegerilor o sa ma intreb"eu cu cine votez?"
viorica
#28 : 30/01/2012, 11:44
plini de calitati sustinatorii si au un simt de observatie foarte dezvoltat,dar eu nu sufar de identitate multipla, trebue sa te dezamagesc, dar sunt sigura ca o sa suporti, voi, asa procedati? e bine de stiut
gigi contra
#27 : 30/01/2012, 11:32
mai ionica eu am gasit in DEX si urmatoarea definitie care ii vine manusa :MEGALOMÁN, -. (Cel) care își supraprețuiește meritele; încrezut, îngâmfat; grandoman;sa o omiti tocmai pe asta?
Anonymus 2
#26 : 30/01/2012, 11:24
Anonymus,tu faci parte din clica celui mai destepti dintre paminteni se vede, si o duceti ca in sinul lui adam de 8 ani dar ai grija, in curind vor apune si timpurile tale,va sperie ideea? asa e viata, roata se invirte!
Anonymous
#25 : 30/01/2012, 10:53
Nu este greu de observat ca Viorica, Flaviu, ....coco, ionica este de fapt o singura persoana frustrata si fara sperante pt ca sustine o persoana care nu a facut vreodata ceva notabil. Singura "calitate" a acestei persoane este aceea ca face parte din clica care a condus primaria in 2000-2004, adica Psd-ul in frunte cu primarul de atunci.Dar ce sa-i facem..timpurile voastre bune s-au dus...obisnuiti-va cu ideea chiar daca va este greu sa acceptati!
petrina
#24 : 30/01/2012, 09:30
Chiar daca este crescut la 2 km de Comanesti, a facut si face in continuare ceea ce nu au facut "comanestenii 100%", se vad schimbarile in bine ale acestui oras cu ochiul liber...doar daca nu vrei, nu le vezi si nu le accepti!...haideti sa fim un pic realisti si sa lasam invidia si frustrarile personale deoparte!
viorica
#23 : 30/01/2012, 00:24
Actualul presedinte PSD de la comanesti este nascut crescut in Comanesti,aici isi desfasoara si mare parte din activitati,locueste la Moinesti din motive familiale dar este mai comanestean decit miron care e nascut si crescut in Asau.
flaviu
#22 : 30/01/2012, 00:14
USL-ul nu va functiona niciodata in comanesti fiindca actualul primar PNL-ist a dezvoltat o ura bolnavicioasa pentru PSD,din momentul in care candidatul PSD a cistigat alegerile in 2000, actualul a candidat independent in acel an si a pierdut
CUCU
#21 : 30/01/2012, 00:09
Bai fratilor cei mult nu-i bun!asa ca hai sa facem o schimbare. ajunge cu domnia Mironilor,mai lasa-ne cu cinstea ta ca ne apuca greata, o sa vedem noi cit ai fost de cinstit dupa ce no sa mai fii si o sa aiba acces la documentele din primarie,alt primar care sa te rogi mult sa nu faca ce ai facut tu cu cel dinainte,sau de asta tii frica?
catalin
#20 : 29/01/2012, 23:34
mai COZMA RACOARE de care modestie vorbesti de aia cu care isi aroga meritele pentru digul facut de apele romane, unde nu are nici-o contributie?sau stai are una ia conditionat pe cei de la apele romane care aveau nevoie de unele aprobari de la primarie,ca vor primi acele aprobari daca angajarile la dig le va face primaria,si uite asa isi facu olecuta de campanie!
georgeta
#19 : 29/01/2012, 23:20
curios cum promisiunea crearii de noi locuri de munca de catre austrieci vine tot inainte de alegeri ca si centrul de afceri mult promis, ca si fabrica de lapte ca si centrala termica si multe altele, promisiunile astea au tinut o data de doua ori dar deja ne faci sila, nu ne mai lasam pacaliti
aburitul
#18 : 29/01/2012, 23:12
asa a cistigat alegerile din 2004 si cele din 2008 scuipind mizerii la adresa fostului primar dar deja ne plictisesti vino cu solutii concrete pentru crearea de noi locuri de munca, solutii concrete si reale in acelasi timp,nu povesti gen fabrica de lapte cu care ne-ai aburit in 2008 si chestia cu noi locuri de munca create de austrieci in prelucrarea lemnului e tot o mare abureala electorala
coco
#17 : 29/01/2012, 23:04
cum e dusman cu Berca?, au defilat impreuna pe data de 30 decembrie 2011 la Comanesti pe scena datinilor sau se face frate cu dracu pina trece puntea?parca ar fi prima data?
IONICA
#16 : 29/01/2012, 23:00
MEGALOMÁN-1. (Persoană) care are o părere exagerat de bună despre calitățile sale;2) Care manifestă un orgoliu excesiv; cu ambiție nejustificată
aceasta definitie (sursa DEX) i se potriveste manusa actualului primar,si are si un sport la care e campion, se numeste ,,ARUNCATUL CU NOROI IN CONCURENTA"
Diane
#15 : 29/01/2012, 10:44
Domle Primar....aveti conceptii de pdl-ist,nimic nu e bun ,numai dvs sunteti cel mai tare,nu exagerati!!!!! Un om inteligent ,un om modest cu capacitati intelectuale "rafinate" nu-si denigreaza colegii ,oricare ar fi ei...!! Urat ...vb f urat ,aveti o atitudine "de cartier" !
leo
#14 : 29/01/2012, 00:21
Strada Librariei arata ca dupa bombardament. A spus primarul ca nu face nimic in Zavoi, pentru ca locuitorii din acest cartier nu l-au votat. Sa faca ceva si va primi voturi si de la ei. A promis ca face acea centrala, in campania electorala trecuta si a facut doar gropi. Sa speram ca in aceasta campanie o sa faca ceva, nu doar sa promita.
nicoleta
#13 : 28/01/2012, 18:37
Cat creier poti avea cand iti este ciuda ca spitalul a ramas?!?nu stii ce-ti rezerva viata,fiecare dintre noi poate avea oricand nevoie la orice ora de serviciile acestuia...poate veni si angelina jolie,atat timp cat acesta e in Comanesti si este deschis!lasati ura si invidia la o parte,este pt noi toti!!!
bunea elena
#12 : 28/01/2012, 18:24
toata stima si aprecierea pt primarul nostru!!(eu fiind din Comanesti)S-au realizat atitea decand este dumnealui primar in comparatie cu fostul primar Dorinel Miron pe care nu-l prindea ora 12 la primarie ca mergea in crasme!
Cozma Racoare
#11 : 28/01/2012, 13:35
Bag seama ca numele Miron e predestinat pentru sefie!
Badie Miroane,
Daca nu lasati frictiunile dintre voi si va tineti numai de interesele personale,o sa va dea ciuma portocalie castane la scafarlie pana o sa va sune apa in cap!
Pacat ca din cauza voastra patimesc si altii
PS:Am auzit prin targ ca la clinica de chirurgie estetica primul pacient va fi Brad Pitt si ca mataluta stai tare prost cu modestia
p.p
#10 : 28/01/2012, 10:51
Offf..ce va mai irita un om competent!!!incercati sa cautati si sa spuneti si ceea ce nu exista,numai sa nu i recunoasteti valoarea si meritele! Vi se citeste frustarea ca un om chiar vrea binele orasului,fara a-si umple buzunarele...dar,cum altii sunt ahtiati dupa furat nu pot accepta un "gospodar" . Cand a mai fost si aratat Comanestiul asa? Hai sa fiim cinstiti! Si o sa va mai iritati multi ani...
Mihai
#9 : 27/01/2012, 23:41
A uitat de CEC . La cumparat cu doi bani dupa o licitatie trucata la care a participat doar dumnealui.
Mihai
#8 : 27/01/2012, 23:39
De cele trei hectare de teren din fata bisericii Vermesti pe care le a instrainat(valoare 1 milion euro) de ce nu spune nimic?
mihai
#7 : 27/01/2012, 23:36
A uitat sa spuma ca a ingropat 2 milioane de dolari in Zavoi cu Lefter deputatul PNL.Au luat banii ,i au impartit iar zavoienii asteapta apa calda.
Mihai
#6 : 27/01/2012, 20:10
cititi bine ce scrie aici. psd-u sa isi caute alta localitate unde sa fraiereasca pe cineva, la comanesti este pamant liber unde se vede munca unui gospodar. nenea "popa buda.." cum am mai auzit pe la vecini e prea corupt pentru orasul comanesti ca cica e finu fostului primar PSD Dorinel Miron, va dati seama ce deprideri "interesante" a castigat prin inrudire. HAI Viorel Miron, HAI Comanesti!
Luca
#5 : 27/01/2012, 10:46
Sa aiba noroc si anul asta....poate iese iar primar! Numai sa nu isi ia lumea in cap
PNL-ist
#4 : 27/01/2012, 10:42
Sa se ia de mana cu Stavarache si sa se duca la PDL ca tot e prieten cu Banu si Berca. Acum se da dusman cu ei.Un infatuat. Parca dorea sa ii ia locul lui Stavarache daca acesta pleca la UNPR. Niste marionete amandoi . PNL Bacau trebuie sa scape rapid de oameni de genul acesta care atunci cand s-au vazut cocotati in varful copacului nu mai stiu sa vorbeasca cu cei care iau ajutat sa ajunga acolo. Daca acum nu se face o curatenie rapida in politica inseamna ca romanii nu au inteles nimic si isi merita soarta pentru urmatorii ani asa cum au stat 22 de ani de la revolutie.
arogant
#3 : 27/01/2012, 08:51
D-le Miron lepadati-va de PC-ul lui Voiculescu, iar de la Bacau de înganfatul de Ilie, un partid de 0,02% cum se poate sa intre in Parlamentul Romaniei? doar ca va pune la dispozitie spatiul TV? nu mai este nevoie nici de unul de la PC.
Trotus
#2 : 27/01/2012, 08:01
ALT NATARAU !!!
vyky
#1 : 27/01/2012, 07:44
un interviu bun si cu noi sperante in actualul primar pentru un viitor bun comanestenilor desi se trece printr-o criza generala la noi se face o ponderalizare si o gandire buna pentru oras il voi sustine in continuare la noile alegerii< un primar pentru Comanesti si comanesteni pentru prmar Miron Viorel>












Victor Eugen Mihai




Get Adobe Flash player






 
Get Adobe Flash player



Get Adobe Flash player