19 aprilie 2024
EvenimentPing-pong cu nervii clientului

Ping-pong cu nervii clientului

De ani buni, un bacauan incearca sa convinga constructorul sa-i schimbe acoperisul deteriorat de pe casa.

Un bacauan se tot cazneste de câtiva ani sa transeze un neajuns creat de o firma profilata in comertul cu materiale pentru acoperisuri. Adrian Savin, din Bacau, a achizitionat, in 2007, de la punctul de lucru local al firmei Borga Construct, o cantitate de tabla pentru acoperisul locuintei sale. Produsul a fost achizitionat cu acte in regula, in baza unui contract de vânzare – cumparare, cu factura si certificat de garantie. Dupa niciun an de la achizitie, omul observa ca, tabla acoperisului si-a schimbat culoarea originala.

Cunoscându-si drepturile de client, Savin a contactat firma Borga, pentru a-i schimba produsul cu altul nou. Ceea ce s-a si intâmplat. Numai ca problema a revenit, si mai acut, dupa alti ani. „Din anul 2009, firma si-a mutat sediul social din Bacau, in zona Capitalei, pe soseaua Bucuresti – Pitesti, km. 16, in localitatea Buftea, judetul Ilfov. In vara anului 2013, tabla s-a decolorat total, capatând culoarea gri-bej. In 8 octombrie 2013, am trimis un e-mail la firma SC Borga Construct SRL Bucuresti, prin care am reclamat defectiunea aparuta. Furnizorul mi-a cerut telefonic sa trimit copie dupa contract, factura si certificatul de garantie. Cu recipisa nr. 13958 din 15.10.2013, am trimis actele solicitate”, explica Adrian Savin.



Azi da, mâine ba!

In luna ianuarie, 2014, furnizorul a cerut fotografii dupa acoperisul casei. Clientul s-a conformat din nou si a trimis 17 fotografii cu acoperisul casei, „fapt confirmat telefonic de furnizor”, spune Savin. A urmat o lunga serie de discutii purtate intre client si furnizor, la finalul carora bacauanului i s-a dat dreptate, promitându-i-se, totodata, ca va lua legatura cu firma Borga Polonia, cea care, de fapt, este producatorul de tabla ondulata. In fine, dupa mai multe solicitari ce i-au fost facute de catre reprezentantii din Bucuresti ai firmei, i se spune ca problema este rezolvata si, in câteva zile, îi va comunica modul in care va fi schimbata tabla.

„Vazând ca nu primesc un raspuns clar, am mai avut convorbiri telefonice cu directorul care a reiterat acelasi raspuns”. Dupa aceasta taraganare de saptamâni la rând, reclamantul primeste o notificare pe e-mail prin care i se comunica sec faptul ca nu se va rezolva problema, deoarece la mijloc ar fi vorba de o „decolorare LIMITATA si UNIFORMA a materialului”. Inutila a fost interventia bacauanului prin care atentiona furnizorul ca nu a respectat contractul de garantie, intrucât nu a venit pentru a face constatarea directa, la client acasa, si nici ca decolorarea s-a produs de la maron la bej, deci dublu fata de normal. „Iar, pe de alta parte, nu a respectat prevederile pct. 4, lit. i (iv), prin care se stipuleaza clar ca furnizorul acorda garantie de pâna la 10 ani, eu fiind in anul 6 de la cumparare”.

Buftea nu aude…

Am incercat sa luam legatura cu reprezentantii din Bucuresti ai firmei Borga Construct, pentru a lamuri oarecum situatia. „Referitor la cererea dumneavoastra, privind un punct de vedere referitor (sic!) la contractul comercial Borga Construct SRL vs Savin Adrian si a conditiilor de garantie Borga, va comunic ca am transmis catre ofiterul de presa al companiei si catre responsabilul privind calitatea produselor solicitarea dumneavoastra”, ne-a transmis Gheorghe Alexandrescu, directorul Borga Construct. Din pacate, la mai bine de o luna de la solicitarea formulata de noi, nu am primit niciun raspuns de la oficialii Borga Construct.

Mai retinem si faptul ca au fost informate si firma mama Borga Suedia, precum si firma Borga din Polonia, producatorul de tabla, de la care, la fel, petentul nu a primit nici un raspuns nici la aceasta data. De acest caz se mai ocupa si comisarii de la Protectia Consumatorilor, care au transmis plângerea colegilor de la Ilfov pentru a o solutiona, intrucât sediul firmei reclamate este in Buftea,

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Ultimele știri