La ghiseul cu dispret

4


Cine a afirmat ca bancile sunt “stat in stat” nu a exagerat. Regulile, vorbesc de cele care vizeaza relatia cu clientul, sunt stabilite de acestea, unilateral.

Mai mult, isi acorda si dreptul de a nu le respecta. Iar atunci când nu-si respecta obligatiile sustin ca, de fapt, tu esti cel care a gresit.

Am descoperit asta dupa o experienta personala neplacuta: cardul meu a ramas blocat in bancomatul Bancii, mi-am luat bon, am asteptat, am explicat, functionarul mi-a cerut buletinul, m-a pus sa semnez un formular, m-a informat ca trebuie sa faca o solicitare la Bucuresti, apoi mi-a cerut numarul de telefon, spunându-mi sa astept acasa deoarece dureaza trei-patru zile.

Dupa ce va primi raspunsul centralei ma va anunta ca pot sa-mi ridic cardul. Am asteptat. O saptamâna, doua, trei, nimic.

Or fi uitat sa ma sune, imi zic, si ma duc sa-mi iau cardul. Surpriza: am aflat, de la ghiseul alaturat, ca aprobarea de la Bucuresti nu a venit deoarece nu a fost facuta nicio solicitare. Doamna incerca sa ma convinga ca eu nu am fost acolo in urma cu trei saptamâni, nu am solicitat, asadar nici sucursala nu a inaintat solicitarea.

“Nu-i nimic, spune functionara, fac solicitarea chiar acum si eu promit ca va voi suna!” Cum adica? Mai astept trei saptamâni? De ce? De ce nu ati trimis-o atunci? intreb eu.

“Dumneavoastra ati venit la mine azi, eu azi trimit solicitarea!”

“Nu am venit la dumneavoastra, am venit la Banca. Eu nu am relatii cu o persoana, ci cu o institutie. Si am facut solicitarea atunci, nu acum, colegei dumneavoastra.”

In acel moment incepe sa ma chestioneze colega in culpa: “V-am dat un formular?” “L-ati completat, l-ati semnat?” etc. Asadar, eu trebuia sa stiu ce sarcini avea ea. I-am spus ca inchid toate conturile si plec.

In final, am primit cardul, nu si niste explicatii. Eu nu inteleg de ce ei nu inteleg: oricare ar fi operatiunea pe care o face clientul, imprumuta bani, depune bani, Banca nu ar exista fara el. Iar fara Banca, nu ar exista job-urile acestor functionari.

Despre dobânzile foarte mari si ifosele BNR, altadata.



Raspunderea juridica a comentariilor revine in totalitate autorilor. Inainte de a comenta, cititi Standardele comunitatii! Nu vom accepta comentariile rasiste, xenofobe, care indeamna la ura sau care incita la violenta. In cazul in care considerati ca un comentariu deja aprobat ar trebui eliminat, va rugam sa ne instiintati folosind acest formular.

4 COMENTARII

  1. Aceeasi problema am avut si eu cu BCR-ul,,foarte comozi si nu stie stanga ce
    face dreapta,pana nu-i ameninti nu se misca,,,
    Normal trebuie sa aiba echipa de interventie si in aceeasi ZI poate sa scoata cardul,
    deoarece acest Bancomat trebuie alimentat si NU STIE Carte????!!!!

  2. Lipsa de profesionalism si dispret fata de clienti. Acest lucru se intimpla pentru ca actionarii bancilor cumparate pe mai nimic de la statul roman platesc salarii mici acum functionarului de la ghiseu , nu si sefilor de la Bucuresti, si trebuie sa scoata profit maxim sfidind pe toti.

  3. Nu exista niciun respect fata de cei care, prin prezenta lor in calitate de deponent/ client al bancii, le fac lefurile grase! Eu zic sa ne rwetragem banii din banci , sa refuzam cardurile de salarii ca doar trebuie sa ne primim paralele si atunci basta!

  4. Doamnelor ,domnilor ,
    Ce parere aveti despre dobanzile acordate clientillor ; 0,3% la valuta si 0,6 % la moneda nationala.
    Daca ai un depozit de 10,000 de euro intr-o banca ( la RF .BK ) ca sa poti beneficia la retragere de exact aceeasi suma trebuie sa astepti 3 ani de zile. Dati-va seama ce dobanda percepe banca unui amarastean care solicita aceasta suma pentru acelasi termen

LĂSAȚI UN MESAJ