Intr-o atmosfera dominata de ploaie, la fel ca la etapa anterioara, Adrian Raspopa si Catalin Grigoriu au reusit sa parcurga intregral doar trei probe speciale din cele douasprezece cate a avut programate Transilvania Rally, fiind nevoiti sa abandoneze in urma unei iesiri in decor. Chiar si asa, echipajul bacauan pleaca optimist de la Cluj datorita ritmului foarte bun pe care l-au avut pana la momentul incidentului, dar si a faptului ca-si pastreaza pozitia de lideri ai clasamentului rezervat automobilelor cu doua roti motrice.

Prima zi de la Transilvania Rally, cea de-a patra etapa din Campionatul National de Raliuri care s-a desfasurat la Cluj in weekendul 20-21 iunie, a debutat excelent pentru Adrian Raspopa si Catalin Grigoriu, cei doi aflandu-se pe primul loc la finalul acesteia. Ritmul extraordinar de rapid din prima zi s-a concretizat pentru echipajul bacauan intr-un loc in top 10 al clasamentului general de la finalul primei zile de concurs.

„M-am simtit foarte bine cu masina in prima zi si am avut un ritm extrem de bun pe probele speciale. Am reusit chiar, pe probele 1 si 3, sa fim mai rapizi decat unii dintre concurentii care folosesc masini cu tractiune integrala si mult mai puternice, si cu doar cateva zecimi de secunda mai lenti pe kilometru decat masinile care se bateau la locul 1.” spunea Adi Raspopa dupa prima zi de concurs, care a avut in program o proba mixta de asfalt si macadam, parcursa de doua ori si o superspeciala in centrul orasului Turda, transmisa in direct pe Digi Sport.

„A doua zi s-a incheiat mult prea repede pentru noi, exact la prima parcurgere a specialei Tarnita. Nu sunt foarte suparat pentru acest abandon insa consider ca am fi putut face o alegere mai buna a pneurilor de concurs. Noi am ales sa plecam cu slick-uri taiate pe fata si mixte pe spate, care s-au incalzit foarte mult iar masina a derapat violent pe un viraj, la o viteza foarte mare. Ne-am trezit intr-un sant unde am gasit niste stalpisori de beton pe care i-am lovit si astfel s-a rupt una dintre roti cat si caseta de directie, fiind nevoiti sa declaram forfeit.” explica Adi Raspopa momentul abandonului.

„Din pacate plecam fara niciun punct de la Cluj si putem spune ca aceasta este singura greseala pe care ne-o putem permite sezonul acesta, clasamentul final alcatuindu-se conform regulei N-1. Urmeaza etapa de casa, Raliul Moldovei Pambac Bacau, unde ne dorim sa facem o figura foarte frumoasa. Va asteptam la Bacau in perioada 25-26 iulie, unde vom fi gazde si speram sa ne ridicam la inaltimea colegilor, atat din punct de vedere organizatoric cat si pe probele speciale.” a mai adaugat Adrian Raspopa.

Echipajul Adrian Raspopa/ Catalin Grigoriu este sustinut in sezonul 2014 al Campionatului National de Raliuri de partenerii prinicpali Gazprom Petrol Stations, Popasul Trebes, Comfert, Dedeman, Pambac, Simba si partenerii tehnici Omniasig, Sky Wellness, Mere de Itesti si GoPro.  


Raspunderea juridica a comentariilor revine in totalitate autorilor. Inainte de a comenta, cititi Standardele comunitatii! Nu vom accepta comentariile rasiste, xenofobe, care indeamna la ura sau care incita la violenta. In cazul in care considerati ca un comentariu deja aprobat ar trebui eliminat, va rugam sa ne instiintati folosind acest formular.

LĂSAȚI UN MESAJ