Preluarea apelurilor privind avariile în retelele de energie se realizeaza cu unele întârzieri, ca urmare a unor lucrari la infrastructura IT. Activitatea de înregistrare a sesizarilor primite de la consumatori necesita, în aceasta perioada, un timp mai îndelungat, ca urmare a unor lucrari pe care compania E.On Moldova Distributie le realizeaza la sistemul informatic ce deserveste serviciul de Call Center. Lucrarile de modernizare a infrastructurii informatice sunt programate sa dureze pâna la sfârsitul acestei saptamâni. E.ON Moldova Distributie le cere scuze clientilor pentru inconvenientele create astfel si îi roaga sa astepte timpul necesar pentru preluarea apelurilor de catre operatori.

Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala întreruperi ale alimentarii cu energie electrica, situatii cu potential de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare si firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare cazute la pamânt. Serviciul este disponibil non-stop la numarul de telefon 0800 800 929, apelabil din principalele retele de telefonie fixa sau mobila, fara costuri pentru client.


Raspunderea juridica a comentariilor revine in totalitate autorilor. Inainte de a comenta, cititi Standardele comunitatii! Nu vom accepta comentariile rasiste, xenofobe, care indeamna la ura sau care incita la violenta. In cazul in care considerati ca un comentariu deja aprobat ar trebui eliminat, va rugam sa ne instiintati folosind acest formular.

LĂSAȚI UN MESAJ