Cum ne pregatim organismul pentru iarna

0


La sfârșitul toamnei, când timpul este mai mohorât, iar zilele se scurtează, este timpul să se ia măsuri pentru îmbunătățirea sistemului imunitar. Site-ul passionsante.be trece în revistă câteva dintre acestea, eficiente și ușor de aplicat.

Un mod de viață sănătos este mai important ca oricând. Alimentația trebuie să fie variată și să conțină destule legume și fructe, mai ales legume de sezon, astfel încât să existe un aport suficient de minerale și vitamine. Sunt indicate cerealele complete (pâine, paste, orez), care conțin multe fibre ce contribuie la buna funcționare a sistemului digestiv. Nu trebuie neglijată nici cantitatea necesară de lichide, iar o cană de ceai în zilele friguroase face minuni.

În anotimpul friguros este bine să se doarmă suficient, corpul având nevoie de odihnă pentru a putea face față provocărilor fiecărei zile. Stresul trebuie evitat, acesta putând duce la tulburări ale somnului și la scăderea imunității.

Și igiena este importantă iarna, fiind recomandat ca mâinile să fie spălate regulat și șterse. Nasul se șterge de preferință cu batiste de hârtie, de unică folosință.

Deși este frig, zilele sunt întunecate și uneori umede, nu trebuie neglijată mișcarea. Ea poate consta într-o plimbare în timpul pauzei de masă sau jogging în parc, seara, cei care practică această activitate luând o gură de aer proaspăt și simțindu-se odihniți.

Iarna, tendința este să se încălzească încăperile, uneori prea mult. Aerul uscat, datorat încălzirii, poate da peste cap sistemul imunitar. De aceea este importată aerisirea cu regularitate a casei și a biroului.

AGERPRES



Raspunderea juridica a comentariilor revine in totalitate autorilor. Inainte de a comenta, cititi Standardele comunitatii! Nu vom accepta comentariile rasiste, xenofobe, care indeamna la ura sau care incita la violenta. In cazul in care considerati ca un comentariu deja aprobat ar trebui eliminat, va rugam sa ne instiintati folosind acest formular.

LĂSAȚI UN MESAJ